וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הושג הסדר טיעון בפרשת רגב פנאן

20.12.2012 / 15:35

אחרי הסדר הטיעון בפרשת פניני, הגיע היועץ המשפטי להסכם עם האדומים בו נקבע כי ייקנסו ב-7000 שקלים וברדיוס על תנאי

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל הגיע היום (חמישי) להסדר טיעון עם הפועל תל אביב לגבי ההעמדה לדין שהייתה אמורה להיות לקבוצה היום בנוגע לפרשת הקללות לרגב פנאן, וההפרעות של האוהדים האדומים במהלך המשחק מול הפועל אילת. ההסדר ייכנס לתוקף רק במידה ובית הדין של האיגוד יאשר אותו.

במסגרת עסקת הטיעון תיקנס הקבוצה ב-7000 שקלים, תחויב להציב שלושה סדרנים מאחורי כל סל, בכל משחק ביתי עד לסוף העונה אשר יחוייב למנוע את הפרעת הקהל ואת קריאות הנאצה כלפי השופטים. כמו כן תישלל זכותה של הפועל על פי התקנון, לקבל כרטיסים עבור קהל אוהדיה במשחק החוץ הקרוב. בנוסף קיבלו האדומים קנס בסך 15 אלף שקל על תנאי, ורדיוס עם קהל על תנאי, על הרשעה בנוגע להפרעה פיזית לשופטי המשחק.

אוהדי הפועל תל אביב כדורסל. מגד גוזני
שיפור בהתנהגותם במשחקים האחרונים הוביל לעונש סביר. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

עסקת הטיעון הגיעה לאחר שהפועל הודתה באשמה, בכל הנוגע להשמעת ביטויי נאצה כלפי רגב פנאן, במשחק נגד גלבוע/גליל ב-19 לנובמבר, וזאת לאחר שהביעה צער על כך והגישה תוכנית חינוכית במסגרת הציגה את הדרכים בהם היא מטפלת על מנת למנוע הישנות מקרים דומים. התוכנית שהגישה הקבוצה תתוקן באופן שתהיה התייחסות ספציפית לפעילות הקבוצה למניעת הישנות קריאות נאצה, מכל מין וסוג שהוא, על ידי קהל אוהדיה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully