וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הנדריקס כנראה יצטרף לקאחה לבוראל"

16.12.2012 / 23:43

אחרי הטיול בגביע, מאמן מכבי תל אביב צינן את ההתלהבות לגבי חזרה אפשרית של האמריקאי והוסיף: "נתנו שואו לקהל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב טיילה הערב (ראשון) לרבע גמר גביע המדינה, עם 64:100 ביתי וקל על אליצור אשקלון. ליאור אליהו, הקפטן החדש של הצהובים, בלט עם 17 נקודות ו-11 אסיסטים.

המאמן דיוויד בלאט אמר בסיום: "אני שמח שנתנו שואו טוב לקהל שלנו. אנשים באו בשעה פחות מתאימה למשחק. יכלו לשחק מוקדם יותר והרבה ילדים היו מגיעים. הקהל שלנו נהנה מהמשחק, מכבי שיחקה בצורה שוטפת וטובה. אשקלון הייתה המפתיעה בליגה בארבעת השבועות האחרונים, התכוננו היטב אליהם. כל אחד שעלה עשה עבודה טובה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מרוצה מהחזרה המהירה של סמית'. בלאט/קובי אליהו

לגבי חזרתו של דווין סמית' אמר המאמן: "קיבלנו חדשות טובות לגבי דווין. זה היה יכול להיות סיבוך גדול אם היה מתגלה אצלו משהו יותר רציני. כמובן שנצטרך להתמודד עם העניין של קיינר מדלי, אבל לפחות אחד מהשניים יהיה איתנו לקראת הטופ 16. החופש נפל לנו בדיוק בזמן. עברנו תקופה לא קלה פיזית".

בלאט נשאל על שחקני החיזוק שעשויים להצטרף לקבוצה בתקופה הקרובה: "ארון ביינס הוא מועמד פוטנציאלי, אנחנו מדברים. בלובליאנה מעמידים קשיים וצריך לשאול את ההנהלה. הוא לא המועמד היחידי שלנו". על ריצ'רד הנדריקס, שחקן מכבי בעבר ומילאנו בהווה, ששמו נקשר בצהובים ושצפוי לעזוב את קבוצתו האיטלקית, אמר בלאט: "הנדריקס הוא שחקן שאני מאוד אוהב. ממה שידוע לי, הוא הולך לקאחה לבוראל, שהייתה לו הצעה מהם בקיץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עדי אזולאי מאמן עירוני אשקלון. קובי אליהו
לא התרגש מההפסד. אזולאי/קובי אליהו

דווין סמית', שכאמור שב ממחלה, שתחילה הדאיגה מאוד את ראשי הקבוצה, אמר: "טוב לחזור, אני שמח שזו הייתה שפעת קלה. אני מרגיש טוב לחזור למגרש".

המאמן המובס עדי אזולאי לא התרגש מההפסד: "עשינו ניצחונות על קבוצות טובות, מכבי זה לא הרמה שלנו ואנחנו לא מסתדרים טוב במצ'אפ איתם. הם הכו בנו בנקודות החזקות שלנו והתוצאה ידועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully