וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: חימקי ניצחה את פאו ושובצה לבית של מכבי

הרוסים ניצחו את היוונים 77:78 אחרי מותחן. ריאל מדריד פירקה את לובליאנה 60:91, צסק"א הנחילה הפסד ראשון לברצלונה

אימג'בנק GettyImages

גבירותיי ורבותיי, הגענו אל קו הסיום של של הבתים הראשון של היורוליג, ואיזה סיום. בבית ב' מלאגה ניצחה את שאלון 62:86, מה שהספיק לה רק למקום השני. סיינה איבדה יתרון של למעלה מ-20 נקודות והפסידה לפרוקום גדיניה 95:88 לאחר הארכה.

הבית המסקרן ביותר הוא בית א', שם חימקי מוסקבה כבר ניצחה את פנאתינייקוס 77:78, הורידה את היוונים למקום השלישי ותפסה את המקום השני. החדשות ממדריד, שם ניצחה ריאל בלי קושי 60:91 את לובליאנה, קבעו שחימקי תשחק נגד מכבי תל אביב בבית הבא, כמו גם פנרבחצ'ה/אולקר שניצחה את קאנטו 69:77.

גם בבית ד' קיבלנו מאבק נהדר, כשצסק"א מוסקבה הנחילה הפסד ראשון העונה באירופה לברצלונה עם 75:78 בחוץ, אך הקאטלנים עדיין סיימו ראשונים וישובצו לאותו בית של מכבי. במשחק נוסף בבית ניצחה בשיקטאש את ריטאס וילנה, 65:66. את משחקי היום חתמה דרמת ענק בגרמניה, שם ניצחה באמברג 90:92 את פרטיזן בלגרד, ועלתה גם היא לשלב הבא.

סוני ווימס, צסק"א מוסקבה. GettyImages
סיימו את הבית בסטייל. ווימס/GettyImages

בית ב'

מלאגה - שאלון 62:86

האנדלוסים היו חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי לסיים במקום הראשון והם עמדו במשימה, אבל הניצחון של מכבי תל אביב השאיר אותם במקום השני. זה לא היה כוחות מהרגע הראשון. מלאגה פתחה יתרון דו ספרתי בתוך דקות וירדה להפסגה כשהיא מוליכה ב-23 הבדל (23:46). הדקות הבאות הפכו לגארבג' טיים ובסיום ניצחון קליל לקבוצה המקומית. ג'יימס גיסט הוביל רשימת קלעים מאוזנת מאוד עם 11 נקודות ולוקה זוריץ' וסרג'י וידאל קלעו 10 כל אחד. סדריק בנקס קלע 13 עבור שאלון.

סיינה - פרוקום גדיניה 95:88 (לאחר הארכה)

האיטלקים ניצחו בסיבוב הראשון 66:101 ובמחצית הראשונה, שהסתיימה ב-28:51 לזכותם, זה שוב נראה קל ביותר. יחד עם זאת, אבל הפולנים לא ויתרו וחזרו. כך התפתח לו משחק צמוד בדקות הסיום, כשהאורחים שביצעו קאמבק נדיר כופים הארכה ולבסוף גם מנצחים. ההפסד המעט מביך הזה לא מנע מסיינה לסיים במקום השלישי בבית ב'. ג'רל בליסנגיים קלע 26 אצל פרוקום, לוקאש קוז'ארק הוסיף 20 וראשיד מהלבאשיץ' הצטיין עם 18 נקודות ו-16 ריבאונדים. בובי בראון הוביל את סיינה עם 23 נקודות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קרונוסלב סימון שחקן מלאגה (שמאל) עם מרכוס וויליאמס. מגד גוזני
מחכים לחדשות טובות מברלין. וויליאמס וסימון/מגד גוזני

בית א'

חימקי מוסקבה - פנאתינייקוס 77:78

היוונים ידעו שכדי להבטיח את המקום הראשון בבית הם חייבים לנצח עוד לפני שהם מתפנים לבדוק מה עושה ריאל מדריד מאוחר יותר, אבל לבסוף הפסידו וירדו עד המקום השלישי. הרוסים, שניצחו גם במשחק הראשון (67:79 ביוון), בנו יתרון ברבע הראשון, אבל פאו חזרה בעקביות והרבע האחרון הפך לצמוד ביותר. היתרון עבר מצד לצד, אבל הסיומת הייתה ייכת לרוסים. זוראן פלאניניץ' קלע 16 נקודות ו-ויטאלי פרידזון הוסיף 13. סטפון לאזמה הוביל את היוונים עם 19 ומרכוס בנקס ויונאס מאצ'יוליס קלעו 15 כל אחד.

ריאל מדריד - לובליאנה 60:91

ריאל מדריד היתה צריכה לנצח ושפנאתינייקוס תפסיד. ללובליאנה היה רק פרוטוקול לשחק עליו. וכשכל הגורמים התאחדו, הבלאנקוס פירקו את הסלובנים בלי קושי. המשחק נגמר כבר במחצית, כשהספרדים רצו ל-27:48 וגמרו סיפור. ג'ייסי קארול (17 נקודות) וסרג'יו יול (14) הובילו את קלעי ריאל מדריד ביום מגוון מאוד. ארון ביינס (13) עמד בראש קלעי לובליאנה.

פנרבחצ'ה/אולקר - קאנטו 69:77

הטורקים ניצחו במשחק של להיות או לחדול ועלו לטופ 16, בעוד קאנטו סיימה את דרכה באירופה העונה. האיטלקים הוליכו 18:22 אחרי הרבע הראשון, אבל המארחים הפכו בהמשך בזכות דקות טובות של בו מקאלב ושל עומר ענאן. קאנטו ניסתה לחזור, אבל פנר/אולקר לא נתנה לה להתקרב, ניצחה והיא תשחק ביחד עם מכבי תל אביב בטופ 16. מקאלב הוליך את הקלעים של המנצחת עם 19 נקודות וענאן ואוגוז סבאס קלעו 12 כל אחד. מנוכאר מרקוישווילי קלע 20 לקאנטו ומרקו קוזין הוסיף 16. אלכס טיוס החולה שיחק 8 דקות וקלע 3 נקודות.

דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס מול ויטלי פרידזון שחקן חימקי מוסקבה. Ivan Korzhenevskiy, GettyImages
הריצה של פאו נעצרה. דיאמנטידיס מול פרידזון/GettyImages, Ivan Korzhenevskiy

בית ד'

ברצלונה - צסק"א מוסקבה 78:75

הקטאלנים ידעו שרק הפסד ביתי ב-22 הפרש ימנע מהם את המקום הראשון, ולמרות שספגו את הפסד הבכורה שלהם העונה ביורוליג, ועוד מול הקהל הביתי, הם ישובצו לבית ו', יחד עם מכבי תל אביב כראש בית. המשחק עצמו היה הפכפך, כשחואן קרלוס נבארו הוליך את המארחים ליתרון 6 במחצית. אלא שאז החלו האורחים לתפוס קצב, קאון וקרסטיץ' עשו שמות בהגנה הקאטלנית, ושלשה של תיאודוסיץ' 40 שניות לסיום הכריעה את ברצלונה. קרסטיץ' הוביל את קלעי צסק"א עם 14, קאון תרם 14 ותיאודוסיץ' 13. לברצלונה: נבארו 17.

בשיקטאש - ריטאס וילנה 65:66

הטורקים ניצחו בנקודה, סיימו במקום השלישי ויגיעו לנוקיה בטופ 16 למפגש עם מכבי תל אביב. ריטאס היתה חייבת ניצחון, ואז לקוות שדברים אחרים יסתדרו לה. אבל אפילו היא לא סידרה לעצמה. אצל האורחים רק דז'אן איבאנוב (16 נקודות) ולאון ראדוסביץ' (11 נקודות ו-10 ריבאונדים) הגיעו לעבודה, וזה היה פשוט מעט מדי. דניאל יואינג קלע 14 נקודות למנצחים.

באמברג - פרטיזן בלגרד 90:92 (לאחר הארכה)

לא חשבנו שהמשחק הקריטי הזה ייגמר אחרת אלא לאחר הארכה. בוסטיאן נכבאר להט עם 23 נקודות במדי באמברג, ולדימיר לוצ'יץ' ענה עם 19 משלו. הגרמנים פתחו בבליץ וסיימו את הרבע הראשון ב-13:25, ואת הדרמה בסיום הם לא צפו. ההפרש קוזז בחצי ברבע השלישי, ונסגר לגמרי ברבע הרביעי. ארבע שניות לסיום הזמן החוקי, בפיגור 80:78, דרגאן מילושבליאביץ' סחט עבירה והלך לקו לשתי זריקות מכריעות. הוא החטיא את הזריקה הראשונה, והחטיא בכוונה את השנייה. אבוד? לא. דרו ג'ונסון (14 נקודות) לקח את הריבאונד והשווה עם דאנק דרמטי שתי שניות לסיום. הארכה.

גם בהארכה המשחק נשאר צמוד. אבל כדי לנצח צריך לקלוע מהקו, ואת זה, כפי שהבנתם, מילושבליאביץ' (14 נקודות, 5 מ-10 מהעונשין) לא ממש עושה כמו שצריך. השחקן שהחטיא שתי זריקות עם סיום הזמן החוקי, החטיא שתיים משלוש זריקות שנייה לסיום הארכה, ושלח את פרטיזן הביתה. באמברג ממשיכה לשלב הבא.

בוסטיאן נאכבר שחקן באמברג. Reinhold Eckert, GettyImages
איזו דרמה. בוסטיאן נכאבר בים פרטיזני/GettyImages, Reinhold Eckert

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully