וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל איתן: "מקווה שלא נרגיש את חסרונו של נאור"

2.12.2012 / 8:56

רכז הפועל תל אביב, שכשחקן נוער לקח גביע ממכבי, מתכונן לדרבי ולא בא להפסיד: "אין ספורטאי שלא עולה כדי לנצח"

הדרבי התל אביבי הגדול יתקיים הערב (ראשון) כשהפועל תל אביב, נטולת מתן נאור הפצוע, תגיע ליד אליהו למפגש מול מכבי תל אביב לראשונה מאז עונת 2005/6. למרות השמחה הגדולה מהחזרה למעמד הגדול, יודעים בהפועל שחוסר הניסיון היחסי שלהם יהיה בעייתי במפגש שכזה, ומקווים לעבור את המשחק בצורה טובה באופן יחסי.

"למתן יש חלק מרכזי מאוד בקבוצה כאחד שמגיע עם ניסיון ועבר חוויות כאלה בעבר", התייחס הגארד גל איתן למשחק, "יש עמדה שמישהו יצטרך להיכנס אליה ואני מקווה שלא נרגיש את חסרונו. אנחנו מבחינת כדורסל התאמנו כרגיל, לא הבאנו איתנו אמוציות לאימונים השבוע כי יש דרבי היום, התאמנו רגיל ואם נגיע לאולם ותהיה אווירה טובה אז כולם יכנס אליה, לא מרגישים את זה במהלך השבוע אלא רק במשחק עצמו".

גל איתן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
היחיד עם ניסיון בדרבי. גל איתן/מגד גוזני

איתן בן ה-25 הוא השחקן היחיד בהפועל שמכיר את האווירה בדרבי. כשחקן נוער הוא הוביל את קבוצת הנוער של האדומים לזכייה בגביע המדינה על מכבי של גל מקל ועומרי כספי, וכשחקן בוגרים ראה עונה של משחקי דרבים מהספסל. בהפועל מקווים באמת שהשחקנים יוכלו להתעלם מהמעמד ולהציג משחק לחימה ראוי.

"אמנם שיחקנו בהיכל נוקיה אז וזה היה תחילת השקיעה של הפועל אבל כן הייתי חלק בדרבי", נזכר איתן, "הזיכרונות שלי מאז הם בעיקר כשחקן ספסל שמעודד את כולם, האווירה שם היא תמיד מעניינת. אני חושב שכל משחק שאנחנו מגיעים השנה מעלה משהו נוסטלגי, ברור שמכבי זה נחשב יותר כי מחכים לזה המון זמן, גם האוהדים מחכים לזה ומבחינתנו אנחנו מתכוננים כרגיל".

על הציפיות של הקהל האדום והסיכוי הוסיף הרכז: "במשחקים שהיו עד עכשיו קיבלנו תמיכה אדירה מהקהל שלנו, זה לא סוד שהקהל זה חלק מרכזי בקבוצה והם דוחפים אותנו ונותנים לנו הרבה אנרגיות שאני בטוח שגם היום הם יבואו והם מחכים לזה והם יתכוננו והם יחממו לנו את הלב. אנחנו מודעים לפערי הרמות בין הקבוצות אבל אין ספורטאי בעולם שלא עולה למשחק בשביל לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • גל איתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully