וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 84:77 לבודיוולניק

הקבוצה של דרוקר שוב הפסידה באירופה, וקרובה מאוד להדחה מהמפעל כבר בסיבוב הראשון. 22 נקודות של פולן לא הספיקו

זה כבר הופך להיות מסורת כאשר הפועל ירושלים מודחת כבר בסיבוב הראשון של היורוקאפ. הערב (רביעי) הקבוצה של שרון דרוקר עשתה צעד משמעותי בדרך להדחה נוספת. אם רק לפני שבוע ירושלים השיגה ניצחון ראשון באירופה 67:81 על בודיוולניק, הפעם האוקראינים היו טובים יותר וחגגו ניצחון 77:84 שכמעט סותם לחלוטין את הגולל על המשך דרכם של הירושלמים במפעל.

ירושלים, שהגיעה למשחק אחרי הפסד מביך לאליצור אשקלון, פתחה רע את המשחק עם פיגור 17:4, אבל התעוררה בזמן לא מעט בזכות ג'ייקוב פולן שהכניס את הקבוצה למשחק. ירושלים הייתה טובה יותר ברבע השני וירדה בפיגור 46:44, והמתח רק הלך ועלה ככל שהתקדם המשחק ונכנסנו אל המחצית השנייה. קורטני פלס עשה את העבודה עם שמונה נקודות רצופות לקראת הסיום, אבל דווקא כשירושלים הייתה צריכה את פולן, הוא החטיא שתי זריקות קריטיות שעלו לירושלים בהפסד. בסופו של דבר הוא סיים את המשחק עם 22 נקודות, אבל זה בטח לא יכול לנחם אותו.

מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר: "הפסד כואב. היינו בעמדה טובה לקחת את המשחק, החבר'ה נלחמו ונתנו הכל על המגרש. כמה החלטות לא טובות ושריקה מוזרה סיימו את המשחק".

שחקן הפועל ירושלים מאיר טפירו. קובי אליהו
עוד משחק מכריע, שוב הם נכנעים. מאיר טפירו/קובי אליהו

מהלך המשחק

בודיוולניק עלתה בחמישייה עם ליאו ליונס, ג'ורג' צינסדזה, ארטור דרוזדוב, קוסטיננטין אניקיינקו ומלקולם דילייני. הפועל ירושלים עם רביב לימונד, קורטני פלס, ג'ייקוב פולן, אלישי כדיר וג'וש דאנקן.

המארחים מאוקראינה פתחו בסערה את המשחק עם שתי שלשות של ג'ורג' צינסדזה וארטור דרוזדוב, וגם ההמשך היה בשליטת המקומיים שטיפסו ל-2:14 אחרי ארבע דקות רעות במיוחד שכללו החטאות של קורטני פלס וג'ייקוב פולן. קרייג סמית' ודן גרונפלד הוקפצו לפרקט, וירושלים נראתה מעט טוב יותר, ופולן שהרגיש טוב סיפק שבע נקודות באותן דקות כדי להקטין ל-17:14. פולן המשיך עם הדומיננטיות שלו והעניק את היתרון הראשון לירושלים במשחק שתי דקות לסיום הרבע בדרך ל-24:26 בסיומו.

קורטני פלס היה אחראי לשלשה הראשונה של ירושלים במשחק דקה בתוך הרבע השני, אבל בודיוולניק עשתה את העבודה מתחת לסל. אלישי כדיר נכנס היטב למשחק וקלע ארבע נקודות שהקפיצו את היתרון של האורחים ל-33:38. לאו ליונס, כמו במשחק הקודם, היה הדומיננטי בשורות האוקראינים ויחד עם מלקולם דילייני בודיוולניק כפתה 40:40. טפירו עוד הספיק להחזיר את היתרון לירושלים, אבל הוא החטיא שלשה עם הבאזר והמארחים סיימו ב-44:46.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקוב פולן. מגד גוזני
החזיר את ירושלים למשחק במחצית הראשונה, אבל פישל במאני טיים. ג'ייקוב פולן/מגד גוזני

דרוזדוב פתח את הרבע השלישי עם נקודות בצד של בודוולניק ויחד עם עוד שתיים של דילייני הפער צמח לשש. רביב לימונד ופלס לא נתנו למארחים לברוח וכפו משחק צמוד. אלא שהמשחק הטוב של ליונס נמשך, הוא טיפס כבר ל-20 נקודות ויחד איתו הפער שוב צמח לשבע. רביב לימונד צלף שלשה ופולן, שעד אז לא היה דומיננטי ברבע השלישי, החזירו את ירושלים לארבע בדרך ל-58:62 בסוף הרבע.

ירושלים עלתה רעבה מאוד לרבע האחרון והמכריע וארבע רצופות של פלס כפו שוויון 62:62 דקה בתוך המשחק. דווקא במהלך המומנטום החיובי של האדומים, דילייני צלף שלשה והיתרון עבר לבודיוולניק. אלא שעם כל הכבוד לאוקראינים, אלה היו הדקות של שחקן אחד: קורטני פלס, שקלע שמונה נקודות רצופות כולל שתי שלשות. פולן גם הוא להט בדקות האחרונות, אבל מיכאיליס אניסימוב הקטין ל-76:77. פעולות רעות מאוד של הירושלמים, שכללו צמד החטאות של פולן, השאירו לאוקראינים את היתרון, ומי שניצל את המומנטום הוא דילייני שצלף שלשה בדרך ל-77:82. גם ההמשך לא בישר טובות, ירושלים לא הצליחה לחזור ונכנעה 84:77 בסיום.

סטטיסטיקה

הרבו לבודיוולניק: מלקולם דילייני 22 נקודות, ליאו ליונס 20 (8 ריבאונדים), ארטור דרוזדוב 18 (12 ריבאונדים), ג'ורג' צינסדזה 12.

להפועל ירושלים: ג'ייקוב פולן 22 נקודות, קורטני פלס 19 (9 ריבאונדים), אלישי כדיר 10, מאיר טפירו, ג'וש דאנקן (9 ריבאונדים), קרייג סמית' ורביב לימונד 6 כל אחד, דן גרונפלד 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully