וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין שמעון מזרחי לאוהדי הפועל חולון

25.11.2012 / 22:22

יו"ר מכבי ת"א יצא מהאולם הפחים בליווי משטרתי. בלאט תקף את המנהלת: "למה לא מנסים לעזור למי שמשחקת באירופה?"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חולון התנהל על מי מנוחות. האלופה, ששבה אתמול (שבת) מאיטליה שם הפסידה לסיינה ביורוליג, לא התקשתה להביס 72:100 את הפועל חולון באולם הפחים, אך הדרמה האמיתית התרחשה בסיום המשחק.

לאחר שריקת הסיום, נרשם עימות מילולי בין יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי ואוהדי הפועל חולון. לאחר שאוהדי חולון שרו שירים בגנות מכבי תל אביב וקיללו את שחקן הקבוצה בעבר מורן רוט, פנה מזרחי לאחד האוהדים ואמר לו: "סתום את הפה, אידיוט". לאחר מכן, החלה מהומה גדולה ביציעי אולם הפחים, ושוטרים נחלצו לעזרתו של מזרחי. היו"ר המיתולוגי של הצהובים יצא מהאולם מהשער האחורי כשהוא מלווה בשוטרים. מחוץ לאולם אף ניסה אחד מאוהדי חולון להתקרב אל מזרחי, אולם כוחות השיטור מנעו עימות פיזי וסייעו ליו"ר להגיע למכוניתו.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי לצד הבעלים דייויד פדרמן. ברני ארדוב
עימות מכוער עם אוהדי חולון. שמעו מזרחי/ברני ארדוב

דיוויד בלאט התייחס בסיום לדחיית הבקשה של קבוצתו להזיז את המשחק ליום אחר, מאחר והצהובים שבו רק יום לפני כן לישראל מאיטליה: "ביקשנו לשחק ביום אחר וחולון ביקשה את אותו הדבר, אבל זה נפל על אוזניים חירשות. אמרו לנו שזה המשחק המרכזי של השבוע. למה אין פיתרון אחר וטוב יותר על מנת לעזור לקבוצות שמשחקות במפעלים האירופאיים? מה יצא מזה? אני מקווה ורוצה שגם דן שמיר והקבוצה שלו תצליח באירופה, עכשיו היא צריכה לטוס לגאורגיה כדי לשחק משחק ביורוצ'אלנג'".

לגבי המשחק עצמו, אמר בלאט: "היינו ביום טוב מאוד, כשאנחנו במומנטום טוב ולא כמו שאנשים אולי חושבים, כי שיחקנו יוצא מן הכלל מול סיינה ביום שישי. כנראה שהרמה נשארה אותה רמה. חולון לא ברמה של סיינה, אין לה את ההרכב, הכוח או התקציב שלה. לכן, המשחק הטוב שהצגנו עזר לנו לנצח בצורה כזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
טענות חוזרות ונשנות למנהלת. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

לגבי היכולת הטובה שגילה ניק קיינר מדלי (13 נקודות), הוסיף: "משחק אחד לא עושה אף שחקן לגדול מצד אחד, כמו שיום רע לא עושה אף אחד גרוע. ניק עבר תקופה פחות טובה, אבל אני רוצה להזכיר שהוא היה הכי טוב בקבוצה במשחקי טרום העונה. הוא עבר פציעות ולא נכנס לקצב, אני מקווה שהיום זה היה צעד קדימה בשבילו. בכל מקרה, אנחנו לא הספדנו אותו וגם לא נהלל אותו אחרי משחק אחד טוב".

המאמן המפסיד דן שמיר התייחס גם כן למשחק החד-צדדי שהתפתח: "כל הכבוד למכבי תל אביב. יש לי הרבה כבוד אליהם ולבלאט, אבל אני חושב שבתחילת המשחק אפשרנו להם לקלוע יותר מדי נקודות קלות. נשארנו איכשהו בתמונה, אבל בהמשך יצאה לנו הרוח מהמפרשים. כשאתה לא שומר טוב ולא עושה סלים, משחק ההגנה שלך נראה אחרת. מאוד לא קל לשחק שני משחקים בשבוע, אבל כמובן שזה בשום אופן לא תירוץ. ידענו למה נכנסנו כשהחלטנו לשחק ביורוצ'אלנג', ידענו שיהיו אתגרים. יש לנו עכשיו שני משחקי חוץ בימי שלישי, נצטרך להיות חזקים בהרבה בחינות כדי לצלוח את זה".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
"יצאה לנו הרוח מהמפרשים". דן שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully