וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נאמנים ייעצו לאפוטרופוס הכללי על נכסי אגייאר

13.11.2012 / 19:11

ביהמ"ש התייחס לבקשתה של אלן אגייאר למנות נאמן לנכסים, ביניהם קבוצת הכדורסל. כהן לקראת נימברוק: "אסור להפסיד"

גומא אגייאר איש עסקים. קובי אליהו
עדיין לא ברורות ההשלכות בנוגע להפועל ירושלים. אגייאר/קובי אליהו

יממה לפני המשחק של הפועל ירושלים נגד נימברוק ביורוקאפ, נערך היום (שלישי) דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים בעקבות בקשתה של אלן אגייאר, אמו של הבעלים לשעבר, למנות נאמן מטעמם לנכסיו של גומא אגייאר בישראל. בסיום הדיון הוחלט למנות שני נאמנים שאמורים לייעץ לאפוטרופוס הכללי על נכסיו אגייאר, כולל הפועל ירושלים, כשעדיין לא ברורה המשמעות של ההחלטה וכיצד היא תשפיע על המועדון הירושלמי.

בתוך כך, לאחר ההפסד המאכזב מול פרינאיי הליטאית בשבוע שעבר (85:72), בהפועל ירושלים מתכוננים למשחק מול קבוצתו של ננו גינזבורג. בירושלים מגדירים את המשחק כשאחד שחובה לנצח בו". מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, אמר לשחקניו אחרי ההפסד: "חבל שזה ההפרש שספגנו", אך חיזק את השחקנים כשהדגיש: "זה לא משהו שלא נוכל להתגבר עליו". בירושלים, שניצחו את בני הרצליה השבוע, תדרכו את השחקנים להמשיך להפגין אגרסיביות וקבוצתיות".

נימבורק ניצחה במחזור הפתיחה של היורקאפ את קייב, ובירושלים יצטרכו לנסות ולעצור את הקליעות של לוקאס פאליזה, כשלקבוצה יש מספר פורוורדים מאסיביים, בדמותם של פטר בנדה, דרו ריימיק וראדו רנצ'יק, שעלולים להקשות על ירושלים מתחת לסלים. עוזר המאמן דרור כהן התייחס למשחק מול נימבורק: "קודם כל, נימבורק היא קבוצה יותר טובה מהליטאים שפגשנו. מול צסק"א הם אפילו הובילו, לפני שהם הפסידו בסוף. מדובר במשחק בית ואין תירוצים במשחק. אין מקום לטעויות, ואסור להפסיד".

לגבי ההפרש במשחק האחרון הוסיף כהן :"אני מקווה בכלל שלא נצטרך את ההפרשים בכדי לעלות". כהן הרחיב בתכוניות של הקבוצה לקראת המשחק ואמר: "הדגשנו את החשיבות באגרסיביות. הרבה פעמים זה פחות עניין של טקטיקה ויותר אגרסיביות. במשחק מול בני הרצליה היתה יותר נחישות, גם בהתקפה. לא כפינו דברים. יש תהליך של הפנמה ואני מקווה שתהיה המשכיות, זה הכי חשוב. אנו רוצים להתרכז ולהמשיך בניצחונות".

על תפקודו המצויין של ג'ייקוב פולן הוסיף כהן: "אפשר לראות ביחס של האסיסטים/איבודים שהוא נראה במשחק האחרון הרבה יותר שליו. גם רביב לימונד ומאיר טפירו שיחקו עם אחריות". לקראת המשחקים הבאים באירופה, השיקה הקבוצה ''מיני-מנוי'' למשחקי הבית של הקבוצה ביורוקאפ, המזכה את בעליו בכניסה לשלושת המשחקים שיערכו במלחה (נימבורק ברביעי הקרוב, קייב ב-21.11, ופריניי ב-5.12). ובינתיים, נמשך המשא ומתן של הקבוצה עם גל מקל, כשלמרות ההתקרבות עדיין קיימים פערים בין הצדדים. בירושלים מצפים לשמוע מהשחקן תשובה ברורה בנוגע להצטרפותו.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים בכדורסל עם דרור כהן. מגד גוזני
בבית, אסור להפסיד. כהן עם דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully