וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: גל מקל במו"מ מתקדם

9.11.2012 / 15:05

לוואלה! ספורט נודע כי גארד הנבחרת מתקרב לאדומים. גורמים בקבוצה סבורים שיש לשחרר את לימונד אם מקל יחתום

הפועל ירושלים מנהלת משא ומתן מתקדם עם גארד נבחרת ישראל, גל מקל. בצוות המקצועי של שרון דרוקר סברו כי לקבוצה יש בעיה בעמדת הרכז, ולאחר משא ומתן ארוך וממושך עם מקל, ששיחק בעונה שעברה בבנטון טרוויזו האיטלקית שהתפרקה ונותר ללא קבוצה, נדמה כי הושגה פריצת דרך. אם אכן יצטרף השחקן לשורות הקבוצה מהבירה, הקו האחורי שלה יהיה עמוס למדי, כשבעמדות הגארד ישנם גם ג'ייקוב פולן, מאיר טפירו ורביב לימונד.

יש לציין כי למרות המו"מ המתקדם כרגע, ישנן מספר מחלוקות בין הצדדים, עליהן צריכים מקל והנהלת ירושלים להגיע להסכמה. ישנם גורמים בקבוצה המשוכנעים כי אם מקל יחתום, יש לשחרר את לימונד וזו למעשה אחת הבעיות במו"מ עם מקל כרגע.

שרון דרוקר ביקש להחתים את גל מקל כבר במהלך הקיץ אולם מקל סירב לחתום אז, מאז המגעים היו על 'אש קטנה'. ההפסדים האחרונים שכנעו את דרוקר כי חייבים רכז בדמותו של מקל וכי יש בעיה בעמדה זו. כרגע קיים מו"מ מתקדם בין הצדדים, ואם המגעים, שכרגע הוגדרו "כמתקדמים" יבשילו- מקל יצטרף לסגל של הפועל ירושלים.

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. מגד גוזני
חוזר ארצה? גל מקל/מגד גוזני

מקל שיחק בקיץ האחרון בשורות נבחרת ישראל, ולאחר מכן נסע לארצות הברית, שם התאמן מספר ימים במתקן האימונים של יוטה ג'אז ולאחר שהרשים, נכנס לרשימת המועמדים לקבוצה בעתיד והוא צפוי להיות במעקב. בימים האחרונים הוא אף קיבל פנייה ממכבי חיפה.

בנוסף, עקבו אחר הרכז מספר קבוצות אירופאיות שאף פנו אל מקל, ביניהן נאנטר הצרפתית, אך ההצעות הכספיות לא תאמו את דרישותיו של השחקן. במהלך השבועות האחרונים התאמן במדי הפועל תל אביב על מנת לשמור על כושר משחק. אשתקד העמיד ממוצעים של 6.3 נקודות ו-3.7 ב-18 דקות בליגה האיטלקית, כשביורוקאפ ירד ל-3.3 נקודות ו-1.7 אסיסטים.

בתוך כך: בהפועל ירושלים ממשיכים להתכונן לקראת משחק הליגה ביום ראשון. אכזבה רבה נרשמה עם ההפסד לליטאים במשחק הראשון של הירוקאפ. בסיומו אמר שרון דרוקר לשחקנים בחדר ההלבשה בין היתר: "חבל על ההפרש כי כל נקודה חשובה. אבל זה לא משהו שאי אפשר להתגבר על כך, לא נוריד את הראש".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
השתכנע כי יש בעיה בעמדת הרכז. דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully