וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "רצינו להוכיח שדברים כאלה לא יקרו שוב"

5.11.2012 / 10:54

רכז מכבי תל אביב על השיפור מההפסד לראשל"צ: "זה פגע בנו אישית". על התקרית עם סטול: "הייתה לי זכות להגן על עצמי"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: טל רזניק

לאחר שצלחה את משחק הליגה מול מכבי חיפה אתמול (ראשון) עם ניצחון 67:87, מתרכזת מכבי תל אביב בהכנות לפגש מול אלבה ברלין, למרות שגם המפגש מול הירוקים לא עבר ללא תקריות, כשבמהלכו העיר דיוויד בלאט בתקיפות לליאור אליהו. כזכור, ראשי המועדון לא אהבו את הצעקות שהטיח המאמן בשחקנים בסדרה מול פנאתינייקוס אשתקד, וקשה להאמין שאהבו את גישתו הקשוחה של בלאט לאליהו אמש.

"אני חושב שהמשחק הזה היה מאוד חשוב עבורנו כי רצינו לחזור לנצח בליגה", אמר יוגב אוחיון. "ההפסד משבוע שעבר מול ראשון לציון פגע בנו אישית, ועלינו קודם כל בכדי להוכיח לעצמנו שדברים כאלו לא יקרו, ושנבוא מוכנים למשחק הבא. במיוחד בליגה". על המשחק מול מכבי חיפה אמר אוחיון: "פתחנו טוב את המשחק, לחצנו ושמרנו טוב, הגענו אליו עם האנרגיות הנכונות היה שינוי מומנטום, גם בזכותי, עם הפאול הטיפשי שעשיתי, אבל דברים כאלה קורים ואני שמח שידענו לחזור".

אוחיון התייחס לתקרית עם פול סטול: "חשבתי שהעבירה שנעשתה עליי אחרי השריקה היתה מוגזמת ומן הראוי שיגידו לו מילה. כשראיתי שכלום לא קורה, הייתה לי הזכות להגן על עצמי, שלא יפצעו אותי ושבכלל, שדברים כאלה לא יקרו יותר. זו עבירה ודברים שיכולים להיות מסוכנים לקריירה ולא ספורטיבית".

הרכז התייחס למשחק היורליג הקרוב מול אלבה ברלין: "אני חושב שאלבה היא קבוצה ביתית ואיכותית. אנו צריכים לכבד כל יריבה מולה אנו מתמודדים, גם ביורוליג וגם בליגה. הוכחנו בעבר שאם אנחנו לא מגיעים מוכנים אנחנו יכולים להפסיד לכל קבוצה ומבחינתנו רצוי שנבוא טובים וחדים כבר מההתחלה, כדי שננצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully