וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "עצוב לי שלא מפרגנים למכבי"

4.11.2012 / 22:34

מאמן האלופה דרש יותר כבוד, אחרי ניצחון קבוצתו על מכבי חיפה: "לא צריך לגמד את היריבות שלנו". גרינברג: "זה מאכזב"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי שהביסה בקלות את פרוקום גדיניה ביום חמישי במסגרת היורוליג, חזרה הערב (ראשון) מכבי תל אביב לליגה ולא התקשתה להביס את מכבי חיפה של בראד גרינברג, 67:86. זה היה הפסדה הביתי הראשון העונה של חיפה ברוממה והשני ברציפות אחרי התבוסה במשחק החוץ באילת. לחיפה לא הייתה תשובה ליכולת הנהדרת של דיוויד לוגאן, שהוליך האלופה עם 19 נקודות ושישה אסיסטים.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הוליך את חניכיו לעוד ניצחון קליל. בלאט/אדריאן הרבשטיין

במכבי תל אביב נשמו לרווחה אחרי התבוסה המפתיעה במחזור הקודם למכבי ראשון לציון ודייויד בלאט, מאמן הצהובים היה מרוצה מההופעה של קבוצתו: "היה פה משחק תחרותי, ולא של עשרים הפרש. סיימנו אותו בעשרים הפרש אבל היה משחק צמוד וקשה, חיפה הוכיחה שוב שיש לה מה למכור בליגה הזו, והיא הוכיחה שהיא עושה משהו מצוין לכדורסל הישראלי. היא בנתה אולם יוצא מן הכלל, פשוט כיף לשחק כדורסל באולם הזה".

לבלאט היו לא מעט טענות כלפי היחס שמקבלת הקבוצה שלו בתקשורת: "קל להגיד ששאלון ופרוקום לא דומים לכלום, אבל אני ראיתי את שאלון מול סיינה והיא לא קבוצה כזו גרועה כמו שמנסים לעשות ממנה. כל פעם לבוא ולהספיד את הקבוצות מנגד ולא לפרגן למכבי זה קצת עצוב לי. פתחתי עיתון ופתאום אני רואה מישהו אומר זה שמכבי מנצחת שלושים הפרש זה היא עושה לעצמה נזק. מה אנחנו אמורים לעשות, לא לשחק כמו שצריך? ואם אנחנו מנצחים בהרבה זה לזכות מכבי ולזכות היכולת של השחקנים".

על ההמשך אמר המאמן: "כרגע המטרה העיקרית באירופה זה להגיע לטופ 16 ואני לא מסתכל מעבר לזה. אנחנו חדשים, לא מנוסים, אני לא יודע לאן נגיע אבל אם נמשיך כמו שאנחנו משחקים מול כל הקבוצות למעט ראשון לציון אז יהיה בסדר, לאט לאט". על סיפסולו של ליאור אליהו: "ליאור הוא שחקן נבחרת ישראל שתרם לי ולנו המון, אבל אם הוא לא מוכן להתכופף לריצפה ולשמור אז הוא לא ישחק".

דיוויד לוגן, שהיה איש המשחק עם 19 נקודות אמר: "כנראה שאני אוהב את האולם ברוממה כי אני תמיד מצטיין כאן. שיחקנו טוב מאוד עם הרבה אנרגיה. חיפה עשו לנו חיים קשים במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נאבקו שלושה רבעים, אבל לא היה להם את זה. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

בצד השני נרשמה כמובן אכזבה אחרי ההפסד השני ברציפות ובעיקר לאור העובדה שחיפה לא הצליחה לתת פייט של ממש לאלופה. בראד גרינברג, מאמן המפסידה אמר בסיום: "אם רוצים לנצח את מכבי צריך שכולם יתעלו על עצמם. לא היה לנו את זה הערב, נאבקנו בשלושה רבעים הראשונים וגם הצלחנו לצמצם את הפער אבל בסופו של דבר הפסדנו. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב מזה ולא כמו ששיחקנו היום וחבל על ההפסד הזה. יש לנו מספר פצועים ואנחנו צריכים לחכות שהם יחזרו. יש הרבה לחץ על סטול ודונטה סמית'. מכבי קבוצה טובה, היא לחצה עלינו כל המשחק והקשתה עלינו".

על התרומה הדלה שקיבל מהספסל: "אין לנו תרומה מהספסל כמו שלמכבי יש וקשה מאוד ככה לתת להם פייט. על המשחק הבא מול הפועל תל אביב: "כל משחק הוא קשה בליגה הזו, צריך לשחק טוב ותמיד יש סיכוי לנצח".

עידו קוז'יקרו, שהיה המצטיין הערב בחיפה, אמר: "מכבי תל אביב היו מוכנים למה שרצינו לעשות. החזקנו מעמד שלושה רבעים אבל הם באו יותר מרוכזים בעיקר אחרי השבוע שעבר והתוצאות היו בהתאם. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו טוב טוב כי יש לנו עוד הרבה מאוד דברים לשפר. כנראה שאנחנו עושים כמה דברים לא בסדר, אי אפשר לברוח מזה, זה מה שהיה בשבוע וחצי האחרונים ואני מקווה שזה יעצר כאן ולא ייגרר לכדור שלג שלילי".

דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נעלמו לחלוטין ברבע האחרון. סמית'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully