וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "החוכמה הגדולה היא להתמודד עם משברים"

4.11.2012 / 22:25

מאמן ירושלים נשם לרווחה לאחר ניצחון הבכורה והבהיר: "אין חדש בעניין גל מקל". דן שמיר: "הוצאנו את הנשמה כדי לנצח"

תגידו מזל טוב להפועל ירושלים. הקבוצה של שרון דרוקר השיגה הערב (ראשון) את ניצחון הבכורה שלה אחרי שלושה הפסדים, כשגברה 70:91 על מכבי אשדוד שנותרה ללא ניצחון. גם הפועל חולון נהנתה לעיני אוהדיה עם 79:91 על בני הרצליה, בעוד הפועל אילת ניצחה במשחק הדרמטי של הערב 80:86 את גלבוע/גליל עליון לאחר הארכה והשאירה את קבוצתו המאכזבת של ליאור ליובין ללא ניצחונות.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
לא מסתנוור. שרון דרוקר/מגד גוזני

שרון דרוקר נשם לרווחה לאחר ניצחון הבכורה של הפועל ירושלים ואמר: "אנחנו צריכים לבוא ולעשות את הדברים נכון, הכרענו את המשחק יחסית מוקדם ולא צריך להיתפס ליותר מדי חגיגות. סך הכל זה היה משחק מעודד. כל מי שמתעסק בכדורסל יודע שיש לחץ. לא נעים להתחיל את העונה כמו שהתחלנו וגם אי אפשר להתעלם מזה. החבר'ה באו למשחק בצורה חיובית וידענו להתעלות".

דרוקר הוסיף: "היה לחץ גדול להתחיל את הליגה 3:0, זה לא מצב נורמלי ולא שחשבנו שיהיה. החוכמה הכי גדולה היא להתמודד עם משברים ואני חושב שהחבר'ה שלנו יצאו היום כמו מלוע של תותח. התחלנו מאוד אגרסיבי ושלחנו מסר למשחק הזה. אמרתי לבחורים שזה הזמן שלהם ליהנות מהמשחק. השבוע שלחנו אותם ליום כיף כי ראיתי במשחק האחרון בנתניה שאנשים סוחבים משקולות על הגב. הקהל בא ותמך אחרי שלושה הפסדים ואנחנו חושבים שזה יפה מאוד ולא דבר של מה בכך. זה בסך הכל ניצחון ראשון. כולנו יודעים שפולן שחקן טוב. יכול להיות שדשתי ממנו הרבה דברים ולקח לו זמן להסתגל לסגנון אבל שאלת המפתח היא יציבות. אנחנו יודעים שגל מקל הוא שחקן פנוי, אבל כרגע אין חדש ואם יהיה החדש נודיע".

אלישי כדיר אמר: "כיף מאוד לשחק. מאוד נהניתי במיוחד שזה יום הולדת ועם הפרחים של הקהל שריגשו אותי. היינו מאוד זקוקים לניצחון הזה. מקווה שנצא מפה לדרך חדשה. היו עדיין הרבה טעויות, אבל הייתה לחימה ושיחקו הרבה כדורסל ביחד ומקווה שזה יביא לנו תוצאות"

עופר ברקוביץ', מאמן מכבי אשדוד: "אסכם בשתי מילים - הרגשה חרא. אנחנו רכים מדי ואנחנו נצטרך לפתור את זה, ההגנה שלנו לא תפקדה. לקבל 90 נקודות זה יותר מדי, יותר ממה שיכולנו להרשות לעצמנו, וזה המפתח. אין ספק שכרגע אנחנו לא בסיטואציה טובה. משבר או לא זה הגדרות של עיתונאים, אבל נתקן. אני מבטיח שהופעות כאלו לא יהיו עוד הרבה. אני יכול להבין את האכזבה של האוהדים, אבל כמו שהמועדון הזה ידע ימים יפים ,יש גם ימים רעים וגם מהמשבר הזה נצא".

משה מזרחי: "אנחנו נצטרך לחפש את הניצחון בשבוע הבא. אני לא יכול להגיד שלא הגענו למשחק כי סך הכל שיחקנו טוב התקפית, אבל כשירושלים קולעת באחוזים כאלה מאוד קשה לנצח במלחה. אני יודע כי הייתי גם בצד השני, אבל אני עדיין מאמין שזה יתחבר בסוף. נקלענו לסיטואציה קצת פחות נעימה בחודש האחרון, אבל נעבוד נצא מחוזקים ונסתכל קדימה".

עופר ברקוביץ', מאמן מכבי אשדוד. ניב אהרונסון
מבטיח כי הופעות כאלה לא יחזרו הרבה. עופר ברקוביץ'/ניב אהרונסון

דן שמיר השיג עם הפועל חולון ניצחון שלישי מארבעה משחקים וסיכם את המשחק מול הרצליה: "היה משחק נהדר. ידענו שהרצליה קבוצת התקפה מאוד איכותית, וראינו את זה ברבע הראשון. חיברנו לזה 30 דקות של הגנה טובה. שיחקנו את הסגנון שלנו, רצנו הרבה, היינו פיזיים בצבע ולקחנו מהם את הנקודות הקלות שלהם. זה היה עוד אחד מאותם המשחקים שהיינו צריכים להוציא את הנשמה בשביל לנצח".

על משחקו המצוין של רוזן אמר שמיר: "זאק מאוד מתקדם. גם אחרי היום שהיה לו משחק טוב והוא תרם מאוד, הוא יכול להתקדם מפה עוד הרבה. זה שחקן שדומה לשחקן שעלה מליגה שנייה בגיל 22, במדינה אחרת, מנטאליות אחרת, זה כדורסל מקצועני, שיש הרבה הבדלים בסגנון משחק. הוא בהחלט משתפר, אני רואה את זה ביום יום, רואים את ההתקדמות ואני מאוד אוהב אותו כי הוא חזק מאוד בראש ובאופי. אני מאמין שהוא ימשיך במגמה".

זאק רוזן עצמו אמר: "הכתבנו את קצב המשחק, התחלנו בצד ההגנתי ועצרנו אותם ואז דחפנו את הכדור קדימה וקלענו נקודות קלות. אנחנו מתחילים בצד ההגנתי, המאמן רצה שנהיה מספר דקות מסוים בקצב כזה, והיו לנו 22 דקות כאלה".

המאמן המפסיד אריאל בית הלחמי: "שמרנו לא רע. 91 נקודות זה אמנם הרבה בקצב המשחק הזה, אבל צריך לתת את הקרדיט לשחקנים המשניים של חולון, כי עצרנו את השחקנים המרכזיים שלהם. האחוזים שלהם היו מדהימים, השחקנים המשניים שלהם עשו עבודה יוצאת מן הכלל".

בן רייס שקלע 18 נקודות להרצליה: "התחלנו טוב, אבל באמת לא ידענו לשמור על האגרסיביות והאינטנסיביות. חבל כי זה היה משחק שיכל לתת לנו מקום טוב בטבלה ולא עשינו את זה, נצטרך לתקן מול הפועל ירושלים".

שחקן הפועל חולון זאק רוזן. קובי אליהו
דן שמיר אוהב אותו. זאק רוזן/קובי אליהו

עודד קטש, ניצח עם הפועל אילת את קבוצתו לשעבר גלבוע/גליל עליון, אותה הוליך לאליפות. המאמן התייחס למצב הביש של האקסית: "אני לא רוצה להעביר ביקורת על גלבוע/גליל, אני אוהד שלהם. זאת קבוצה שיקרה לליבי, וליאור ליובין הוא חבר שיקר לליבי, אני מקווה שתהיה להם הסבלנות ואורך הרוח כי יש יכולת ויש מי שיוציא את העגלה מהבוץ".

על המשחק אמר קטש: "זה ניצחון מאוד חשוב, אין סיבה שנבוא לכל מגרש עם הרגשה שאפשר לנצח. הליגה מאוד צפופה ואסור לוותר על משחקים. זה מה שעשינו. אני שמח על הניצחון, באנו בלי הולמן שהיה חסר מאוד, שחקנים נתנו אקסטרה, וניצחנו את המשחק למרות שכמעט איבדנו אותו כבר, אז בשבילי זה כאילו ניצחנו פעמיים. היה לי ברור שבגלל שנבוא בלי הולמן יהיו הרכבים של גארדים שישחקו בעמדה 4, שמרנו בצורה כזאת שנשמור על ג'רום טילמן וליאור חכמון מעבירות כי לא יכולנו לאבד אותם. הכי חשוב מה שקיבלנו מטוני יאנגר - הרבה ניסיון, אגרסיביות בהגנה וגם נקודות".

עודד קטש מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
מקווה שלגלבוע/גליל תהיה סבלנות. עודד קטש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully