וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור ישיר בוואלה!: מכבי ת"א-פרוקום

1.11.2012 / 9:02

המשחק ישודר ב-21:05, בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!. יוגב אוחיון: "יש כאלה שכועסים עליי, זה יעבור להם"

קובי אליהו

מכבי תל אביב תתייצב הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפלקיציות האייפון והאייפד של וואלה!) למשחק היורוליג הרביעי שלה העונה בשאיפה להישאר עם מאזן מושלם, ותארח את פרוקום גדיניה. בצל התבוסה המביכה בתחילת השבוע למכבי ראשון לציון, נראה שהצהובים כבר דרוכים לעלות על הפרקט ולהוכיח שזו הייתה מעידה חד פעמית.

"התרופה הכי טובה לעבור את ההפסד לראשון לציון הייתה בכך שעבדנו קשה, ערכנו כמה אימונים מאוד טובים ואנחנו כבר בהחלט מוכנים למשחק הערב", סיפר יוגב אוחיון. "המשחק ההוא כבר מאחורינו, זו עונה ארוכה ואינטנסיבית ואם ניתקע אחרי כל הפסד או משחק לא טוב אז לא נגיע רחוק. צריך לתקן ולהמשיך הלאה. אני מסכים שהדבר היחיד שלא נראה טוב הוא שהיינו ללא אנרגיות מול ראשון ושלא נלחמנו כמו שאנחנו רגילים. היום אנחנו נשנה את מה שהיה מול ראשון".

הרכז התייחס גם ליריבה שעומדת מנגד, וניתח: "פרוקום קבוצה מסוכנת, היא קולעת באחוזים גבוהים מאוד מהשלוש, יש להם סקוררים, ומבחינתנו אנחנו צריכים להגיע כדי לנסות לעצור את משחק הריצה שלהם, את הנעת הכדור שלהם ופשוט ללחוץ ולטרוף את הכדור מהתחלה".

על העובדה שמכבי תל אביב בדרך כלל פחות טובה כשהוא עצמו לא טוב, אמר אוחיון: "אני לא חושב שמכבי תלויה בי מאוד. יש לנו סגל רחב מאוד. וכולם שחקנים מאוד חשובים. היום זה ערב שאנחנו צריכים להציג כדורסל אחר, אנרגיות אחרות וטירוף אחר, לא כמו שהיה בתחילת השבוע".

אוחיון גם התייחס לעובדה שאוהדים רבים שורקים לו בוז, ואמר: "אני חושב שהעניינים עם הקהל זה לא משהו שצריך לעניין. היחסים בינינו טובים. אם ישנם ילדים כאלה או אחרים שזה מפריע להם, אז צריך להבין אותם. הם כועסים אבל זה יעבור להם. אני הרגשתי בבית במכבי מההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully