וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "יש לנו אופי, אבל חסר לנו יופי"

22.10.2012 / 22:12

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהניצחון הקליל על אשקלון: "באנו לשחק היום". אזולאי: "המשחק הסתיים לפני שהוא התחיל"

בדיוק לאימון שחרור שכזה קיוותה מכבי תל אביב. הצהובים של דיוויד בלאט, שכבר חושבים על משחק היורוליג הבא שלהם מול שאלון הצרפתית, דרסו ללא רחמים את אליצור אשקלון במסגרת המחזור השני 67:100, כשהגארבג' טיים החל כבר עם הכדור הראשון. עתה יכולים שחקניו של בלאט להתכונן בראש שקט ליריבה הצרפתית, בעוד אשקלון של עדי אזולאי תנסה להרים את עצמה מההופעה הנוראית הזו, במטרה למצוא ניצחון ראשון העונה בליגה.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
לא לקחו סיכונים. בלאט/מגד גוזני

"באנו לשחק היום", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. "המשחק היה חשוב בשבילנו מכמה סיבות ואנחנו בהחלט באנו בגישה הנכונה כדי לנצח פה. זכרנו טוב את ההיסטוריה הארוכה שהיתה לנו פה עם משחקים קשים וצמודים וידענו שאם לא נבוא לשחק אנחנו עלולים גם להסתבך. היה חשוב לחזור ממשחק קשה ביום חמישי שבעיניי היה אחד מהניצחונות היפים ביותר בשנתיים האחרונות. בכדורסל צריך לקחת משחקים שבהם אתה עובר משהו קשה, ואתה מוצא את הכוחות, את הטקטיקות וגם את הרצון כדי להתגבר ולנצח".

על הטענות נגד הקבוצה שלו במשחק מול האיטלקים אמר בלאט: "רק מי שלא מבין אומר שסיינה הפסידה יותר מאשר מכבי ניצחה. בסיום 40 דקות הקבוצה הטובה יותר מנצח כי ככה זה. אם ניצחנו משחק שהיינו בו בפיגור אז עשינו משהו. כרגע אופי יש לנו, אין ספק בכלל, והכל מתחיל מזה. חסר לנו עדיין קצת יופי אבל אנחנו עובדים קשה ואנחנו לא כאלה שמוותרים, לא בקלות". על יוגב אוחיון, שהיה חלש במשחק מול סיינה ומצויין הערב, אמר המאמן: "לא כל יום שחקן יכול להיות גדול. ברוב המשחקים שאני אימנתי את יוגב הוא היה מצוין. ביום חמישי היה לו משחק פחות טוב ובגלל זה הוא שיחק פחות וזה קורה. לא נורא, הוא מהמנהיגים שלנו, אני מאמין בו עד הסוף".

גיא פניני מכבי תל אביב מול עודד שעשוע אליצור אשקלון. מגד גוזני
לומדים מהמשחקים הקשים. פניני מול שעשוע/מגד גוזני

באשקלון מן הסתם היו מאוכזבים מהיכולת, אך ניסו שלא לתת לזה להשפיע עליהם יותר מדי. "המשחק הסתיים לפני שהוא התחיל", אמר המאמן, עדי אזולאי. "נתנו יותר מדי כבוד למכבי. מהרבע הראשון כבר הם עשו שוונג וברחו לנו. זה שכר לימוד עם קבוצה חדשה, שיחקנו לידיים שלהם, היו יותר מדי איבודי כדור והבדלי הרמות בלטו פה בצורה משמעותית. מכבי זו מכבי, זה לא הליגה שלנו, אנחנו צריכים לטפל בסימפטומים ולדאוג שדברים כאלה לא יקרו. עמדנו בכבוד עד היום מול כל הקבוצות. יש פה קבוצה בתקציב קטן, ומבוססת על כמה שחקנים שלא שיחקו בשנים האחרונות. עד היום עשינו דברים חיוביים והיום זה לא הלך מהרגע הראשון".

ליאור ליפשיץ, שהיה מנקודות האור הבודדות הערב באשקלון אמר: "לא נעים לשחק במשחק שבו מכבי עושים כמעט כל מה שהם רוצים. אנחנו ניסינו לעשות כמה דברים שעבדנו עליהם במהלך השבוע ולא הבאנו את זה לידי ביטוי. אפשר לקחת דברים טובים כמו החבר'ה הצעירים ששיחקו היום. שבוע הבא יש לנו משחק חשוב מול הפועל תל אביב ואנחנו צריכים לחשוב רק עליהם. אנחנו אחרי המשחק יודעים לעשות חושבים ולדעת מה הן הבדלי הרמות".

מאמן בני השרון/הרצליה עדי אזולאי. ברני ארדוב
לא נעים. אזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully