וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלי"

ארז אדלשטיין הנרגש חגג את ניצחון הפועל תל אביב בירושלים: "כן, בגלל שזה במלחה". שני אוהדים נעצרו במהומות ביציעים

קובי אליהו

המחזור השני בליגת העל בכדורסל זימן לנו מפגש מסקרן במלחה, כזה שטומן בחובו יריבות נוסטלגית, בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב. הפעם, דווקא ידם של ארז אדלשטיין ושחקניו, שנראו לפני המשחק כאנדרדוג, הייתה על העליונה, לאחר שהפתיעה עם 77:84. העולה החדשה לליגת העל נראתה טוב יותר כבר מהפתיחה, ומחצית שנייה מצוינת של סטיט ושולדברנד הובילו את האורחים ליתרון דו ספרתי, ממנו ירושלים לא חזרה. במהלך המשחק נזרקה אבוקה מכיוון יציע הפועל תל אביב, והמשטרה עצרה שני אוהדים חשודים. בסיום אוהדי הפועל תל אביב התלוננו על האלימות של המשטרה.

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדרברנד. קובי אליהו
"האמנו שאפשר לנצח". יונתן שולדבראנד/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין, אמר בסיום: "אל תזלזלו בנו. זו הפועל תל אביב, זאת אימפריה. אנחנו עם זר פצוע, עם זר שנכנס לעבירות. צחקו עלינו שאנחנו מהליגה השניה, אבל תראו אותנו. זה קבוצה עם שחקנים שעובדים, שמקשיבים למאמן שלהם, ששמים גוף. זה אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלי. כן, גם בגלל שזה במלחה. בהחלט.

"מה שגל איתן עשה היום, ואיך שבר טימור פתח את המשחק הקודם זה הסיפור", הוסיף המאמן. "באים שחקנים ישראלים ונותנים את הלב, מסתכלים בלבן של העיניים ליריבה. נקבל חיזוק וזה יעשה את השחקנים יותר טובים".

יונתן שולדברנד, שהצטיין עם 17 נקודות, אמר: "אנחנו באים לעבוד קשה ולעשות מה שאפשר. האמנו שאפשר לנצח, ועשינו מה שארז אמר. זו קבוצה משנה שעברה וכיף לשחק ביחד. אני חושב שרואים את זה".

מאמן המפסידה, שרון דרוקר התייחס לתצוגה של קבוצתו: "אי אפשר לנצח עם 22 איבודי כדור. כל מומנטום שניסינו להיכנס אליו איבדנו את הכדור. לא יודע אם זה הלחץ, אם זה האווירה או רצון יתר. צריך לבדוק את הקלטת. התחלנו עם שני הפסדים וצריך לשלוף ציפורניים. אין לנו יתרון על אף אחד והגיע הזמן שנבין את זה. שיחקנו מול קבוצה שמשחקת יחד כבר שנה שניה וראו את זה. אנחנו נכנסו לפאניקה ושיחקנו לבד. אם לא נשחק כמו קבוצה לא נגיע לאן שאנחנו רוצים. כל משחק הוא חשוב, גם הערב וגם שבוע הבא מול נתניה, אבל ננסה להשתפר ולצאת מהפתיחה הגרועה הזו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. קובי אליהו
"לא יודע אם זה הלחץ, האווירה או רצון יתר". דרוקר/קובי אליהו

מאיר טפירו, שרשם משחק בינוני עם שש נקודות בלבד, הוסיף: "אנחנו מתחילים מסע, יש פה הרבה אכזבות בשנים האחרונות אבל יש פה חבר'ה טובים שרוצים לעבוד ואני מקווה שאנחנו נשחק יותר טוב וננצח משחקים. מה שבלט לי לעין זה שהפועל תל אביב צופפה את המשחק ואנחנו במקום לעבוד בסבלנות לא חילקנו את הכדור בינינו ולא הצלחנו להוציא אל הפועל כמו שצריך. היתה פה אווירה מיוחדת שגרמה לנו לעשות פעולות מהר מדי, אני מקווה שנלמד מזה לקח. אני לא חושב שהפועל רצתה יותר מאיתנו, אנחנו נלחמנו וניסינו לעשות את המקסימום אבל הכדורסל שלנו לא היה מספיק נכון, לא בהגנה ולא בהתקפה, אני מקווה שנלמד מזה כי ביום שנלמד לשחק נכון אז נלך לדברים החזקים שלנו".

מאיר טפירו, הפועל ירושלים, קרטיס קלי, הפועל תל אביב. דני מרון, ספורט 5
"הייתה פה אווירה מיוחדת שגרמה לנו לעשות פעולות מהר מדי". טפירו/ספורט 5, דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully