וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: גידי דודי עזב רשמית

15.10.2012 / 9:53

המנהל נפרד אחרי עשר שנים במועדון. דן גרונפלד מתאושש מההפסד למכבי תל אביב: "אנחנו משחקים טוב, יש לנו אופי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

תחושת החמצה אפפה את אנשי הפועל ירושלים בסיום המשחק אמש. בקבוצה מודעים שאפשר היה לנצח את מכבי תל אביב בהיכל, אולם הצביעו על האיבודים שהיו לקבוצה על ידי הגארדים, כמו גם מספר מהלכים לא נכונים ברבע האחרון, שתרמו להפסד.

"חזרנו למשחק ובהחלט היה לנו סיכוי לנצח", אמר שחקן הקבוצה דן גרונפלד לוואלה! ספורט, "אבל לא הצלחנו לסיים את זה ולהשיג את הניצחון. אבל אני בהחלט יכול לקחת הרבה דברים חיוביים מהמשחק שלנו. באנו להתחרות ובאנו לנצח, שיחקנו ביחד ושיחקנו חזק, ואסור לשכוח ששיחקנו מול מכבי , שהיא קבוצה טובה מאוד. היה מאמץ קבוצתי שלנו ואני שמח על כך. אנחנו תמיד רוצים לנצח, באנו להתמודד ולא נכנענו, נלחמנו. אני חושב שעד כה אנחנו משחקים טוב, יש לנו אופי. האנרגיות שלנו החזירו אותנו למשחק, לאחר שכבר נקלענו לפיגור, אבל זה לא עזר".

בתוך כך, הפועל ירושלים הודיעה הבוקר רשמית על עזיבתו של גידי דודי, מנהל הקבוצה. דודי, שעבד בקבוצה ב- 10 שנים האחרונות, עוזב על רקע השינויים הדרסטיים שנערכים בהנהלה. הספונסר הראשי, אהרון פוגל, במו"מ להארכת חוזה האימוץ בין מגדל לבין הפועל ירושלים, כשהתנאי שמציבה מגדל היא השתתפות במפעל אירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully