וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אשמתי שאנו כל פעם נעלמים ברבע שלישי"

14.10.2012 / 22:47

מאמן מכבי תל אביב לקח אחריות על החזרה של ירושלים, אך הצהובים יצאו עם הניצחון. דרוקר: "פספוס, אבל נלמד מזה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שלושה ימים אחרי הניצחון 80:85 בחוץ על מלאגה בפתיחת היורוליג, חזרה הערב (ראשון) מכבי תל אביב לליגת העל וגילתה שגם שם החיים לא קלים במיוחד. הצהובים פתחו את עונת 2012/13 עם ניצחון 82:88 על היריבה המושבעת הפועל ירושלים אחרי משחק דרמטי וקשה במיוחד במחזור הראשון בליגת העל.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט אמר בסיום: "היה משחק מעניין ומותח, בהחלט משחק טוב. יכולנו לרדת להפסקה בהפרש יותר גדול, אולי גם היינו צריכים את זה כי ירושלים חזרו לעצמם ברבע השלישי. זה כבר סימפטום. אני לוקח על זה את האחריות. כנראה שמישהו לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך בנושא הזה, וזה אני. אנחנו משחקים טוב במחצית הראשונה ואז נעלמים, חייבים למצוא תשובה לזה. יש פה קבוצה, עם שחקנים שיודעים מה לעשות על המגרש, למרות שהם לא יותר מדי זמן ביחד. בינתיים אנחנו פיקחים ולא חכמים, וזו אחריותי.

על דייויד לוגן: "שחקנים טובים לפעמים מוצאים עצמם בסיטואציות אם במקומות שלא מתאימים להם. דייויד היה אחד הגארדים הטובים ביורוליג לפני כמה שנים, ואז הלך ודעך בקבוצות שלא התאימו לו. הוא לא מצא את מקומו בשנים האחרונות, וכאן זה קרה לו. אנחנו שמחים על זה".

דייויד לוגן, שהוביל את מכבי עם 20 נקודות, אמר: "אני משחק טוב עד עכשיו ונמצא בתקופה טובה. החברים מחפשים אותי והכדורים נכנסים לי. ירושלים קבוצה מאוד מוכשרת, הם שיחקו טוב וידענו שיהיה קשה. יהיה לנו קשה גם מול סיינה, אבל נשחק כאן בבית לעיני אולם מלא וזה יהיה טוב מבחינתנו".

מאמן ירושלים שרון דרוקר נשמע מאוכזב מעט: "אנחנו משלמים מחיר על הופעה ראשונה ביד אליהו, מול קהל ועם התלהבות שכל סל נראה כמו רעידת אדמה. סך הכל הסתכלנו להם בעיניים, היו לנו רגעים טובים שהיינו אגרסיביים והגענו לזריקות טובות.

"הייתה פתיחת עונה חזקה ונחפש את הניצחון בשבוע הבא. במחצית שינינו כמה דברים מבחינה טקטית, דברים שלא ביצענו ברבע השני. משחקים כאלה יעזרו לנו לשחק יותר טוב, לשחק ברמה של יורוליג. זה לא שתפסנו את מכבי משחקים לאט. הם נתנו הכל, ופספסנו. מאיר טפירו עשה עבודה טובה, בעיקר במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully