וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו בהחלט האנדרדוג במשחק כזה"

9.10.2012 / 15:56

מכבי תל אביב המריאה למלאגה, שם תפתח את עונת היורוליג שלה. המאמן כבר מוכן: "נוסעים בתחושה שאפשר להפתיע"

צילום ועריכת וידיאו: קובי אליהו

לאחר הזכייה בגביע ווינר, המריאה מכבי תל אביב היום (שלישי) לספרד לקראת הדבר האמיתי: משחק פתיחת העונה ביורוליג, מול מלאגה. הצהובים המריאו בסגל מלא ויכינו את עצמם לקראת המשחק ביום חמישי בעיר האנדלוסית. באופן לא מפתיע, הצהובים יחלו שוב את העונה ביורוליג במשחק חוץ בספרד, כמו בעונה שעברה מול קאחה לאבורל, אז היא הובסה.

מאמן הקבוצה דיוויד בלאט אמר בנמל התעופה בן גוריון: "זו התחלה ולא התחלה קלה. לנסוע לספרד למקום כמו מלאגה זה לא קל. זו קבוצה שהייתה בעבר מאוד ביתית עם קהל גדול, חם וטוב. זו קבוצה שנבנתה השנה כדי להחזיר את הקבוה לרמות היותר גבוהות כי בשנתיים האחרונות הם לא הגיעו לתוצאות שהם רגילים ולא הציגו את היכולת שאפיינה אותם לפני כן. מלאגה אחת הקבוצות הטובות בבית, אבל אנחנו נוסעים בתחושה שאנחנו צריכים להפתיע. אנחנו בהחלט האנדרדוג במשחק חוץ שכזה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב כדורסל בנתב"ג. קובי אליהו
"אנחנו נוסעים בתחושה שאפשר להפתיע". בלאט/קובי אליהו

שון ג'יימס אמר: אנחנו רוצים לנצח ואנחנו רוצים לשחק טוב במשך 40 דקות. לפעמים זה קשה עם כל הטיסות , אבל היה לנו זמן לנוח ואני חושב שאנחנו הולכים לשחק 40 דקות של כדורסל טוב".

עוזר המאמן גיא גודס: "איכשהו תמיד יוצא שאנחנו משחקים נגד קבוצות ספרדיות במשחקי פתיחת העונה. אנחנו לא מוכנים במאת האחוזים אבל אנחנו יודעים איך אנחנו צריכים לשחק כדי ננצח ומה צריך לעשות. נבוא מוכנים, נעשה הכנה כמו שאנחנו עושים תמיד וננסה לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully