וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: ישראל בקבוצת הדירוג השישית לקראת ההגרלה

26.9.2012 / 18:10

פיב"א אירופה לא התחשבה במקום השני בו זכתה הנבחרת של אריק שיבק, והנבחרת דורגה בקבוצת הדירוג השישית והאחרונה

פיב"א אירופה הכריזה היום (רביעי) באופן רשמי על הדרגים לקראת הגרלת אליפות אירופה שתיערך בשנה הבאה בסלובניה. נבחרת ישראל, שעלתה לפני כשבועיים לאליפות בתום משחקי המוקדמות, תדורג בקבוצת הדירוג השישית והאחרונה, ולא בקבוצת הדירוג החמישית כפי שסברו בסביבת איגוד הכדורסל מלכתחילה.

תחילה סברו כי הנבחרות ידורגו ראשית על פי מיקומם בבתים, ולאחר מכן על פי יחס הניצחונות שלהם, ובזכות העובדה שישראל סיימה במקום השני, היא תדורג במקום ה-19, ששייך לקבוצת הדירוג החמישית. לבסוף קבעו בפיב"א, כי מלבד 8 המקומות הראשונים ששוריינו למארחת ולנבחרות שהשתתפו בטורניר הקדם אולימפי ובאולימפיאדה, שאר הנבחרות ידורגו על פי יחס הניצחונות, ללא כל קשר למיקום בבית.

ישראל מדורגת במקום ה-23 מתוך 24, עם יחס של 0.6, כמו נבחרת סרביה שמדורגת 22 ועוקפת את ישראל בשל יחס הסלים. הנבחרת היחידה שמדורגת מתחת לישראל היא שבדיה עם יחס 0.5. את קבוצת הדירוג השישית, שהנבחרות בה לא יכולות לפגוש את ישראל, סוגרת נבחרת צ'כיה.

להלן קבוצות הדירוג: דרג ראשון: ספרד, צרפת, רוסיה ומקדוניה. דרג שני: ליטא, יוון, סלובניה ובריטניה. דרג שלישי: איטליה, קרואטיה, גרמניה ומונטנגרו. דרג רביעי: פינלנד, פולין, אוקראינה ובוסניה. דרג חמישי: גיאורגיה, בלגיה, לטביה וטורקיה. דרג שישי: צ'כיה, סרביה, ישראל ושבדיה.

בעקבות ההגרלה, שבשלב זה לא בטוח אם תיערך ב-18 לנובמבר כפי שהייתה אמורה להיערך, ניתן לסמן את הבית הקשה ביותר שישראל יכולה להגריל, והקל ביותר. במצב הגרוע ביותר ישראל עשויה לפגוש בשלב הראשון את ספרד, ליטא, קרואטיה, בוסניה וטורקיה, ואילו במצב הטוב ביותר את מקדוניה, בריטניה, גרמניה, אוקראינה ובלגיה.

ההגרלה תחלק את הנבחרות ל-4 בתים של 6 נבחרות, ממנו יעפילו 3 הראשונות לשלב בתים שני, בסופו 4 הנבחרות הראשונות יעפילו לרבע גמר אליפות אירופה. 6 הנבחרות הראשונות באליפות תעפלנה לאליפות העולם בשנה הבאה במדריד.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully