וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים להחתים את יוגב אוחיון לשלוש שנים

21.9.2012 / 13:04

לוואלה! ספורט נודע שלמרות ההתנגדות של כמה מראשי המועדון, הרכז שבלאט תומך בהשארתו עשוי לדחות את קובאן

ראשי מכבי תל אביב קיימו בימים האחרונים התייעצויות אינטנסיביות בנוגע להשארתו של יוגב אוחיון, בעקבות פסיקת פיב"א על כך שחוזהו בקובאן אינו חוקי, ולוואלה! ספורט נודע שהקבוצה מקיימת מגעים עם השחקן במטרה להחתימו לשלוש שנים.

בהנהלת הקבוצה נשמעים בשבועות האחרונים לא מעט קולות נחרצים על כך כי אין להשאיר את אוחיון במערכת לאחר ההתרחשויות הקיץ. אולם בימים האחרונים שוחחו ראשי מכבי תל אביב עם הרכז, ואם אכן ייחתם הסכם לשלוש שנים לא מן הנמנע שהסאגה הארוכה של הקיץ תקבל תפנית חדשה, כשהמאמן דיוויד בלאט דווקא סבור שיש להשאירו.

כזכור, שלשום הודיע יו"ר המועדון שמעון מזרחי לאוחיון שמכבי תל אביב מוכנה לשחרר אותו לקובאן בכפוף לפיצוי בגובה של כ-400 אלף דולר, בנוסף על 200 אלף הדולרים שכבר הועברו לרשות מכבי בחודש יולי (ובסה"כ כ-600,000 דולר).

ביום ראשון כבר הגיעו אוחיון ומכבי לסיכום על פיצוי נוסף בגובה 250 אלף דולר, מעבר לסכום שהעבירה קובאן לחשבון הבנק של מכבי תל אביב עם החתמתו של אוחיון, מה שאמור היה לאפשר את שחרורו של אוחיון לקבוצה הרוסית. אלא שברגע האחרון, בעקבות דרישה נוספת לקבלת מכתב התנצלות רשמי מאוחיון וסירובו של אוחיון להיות חתום על מסמך שכזה, המגעים בין הצדדים התפוצצו. לבסוף פסקה פיב"א כי אין על מכבי חובה להנפיק טופס שחרור לאוחיון, וכי חוזהו עם מכבי בתוקף.

בתוך כך, נמשכים המגעים עם מספר שחקנים בעמדת הסנטר. שאחד השחקנים שאותה בוחנת מכבי ברצינות ואף הגישה לו הצעה הוא די ג'יי ווייט, ששיחק אשתקד בשארלוט בובקאטס . עוד נודע כי במקביל להצעתה של מכבי תל אביב וויט שוקל הצעה מקבוצה בסין. ללא דווין סמית' הפצוע שנשאר בארץ, האלופה הישראלית תפתח הערב את משחקי האימון בטורניר בגרמניה כשתפגוש את חימקי מוסקבה (19:00, 5+ לייב).

הערב: מכבי ת"א פוגשת את חימקי למשחק הכנה (19:00, 5+ לייב)

שמעון מזרחי: "מאמין שנמצא דרך להידברות עם יוגב אוחיון"

מחפשים מחליף לבונסו: די ג'יי ווייט במו”מ עם מכבי תל אביב

וגם ניקולה וליצ'קוביץ' מועמד להחליף את הסנטר הבריטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully