וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דורשת 400 אלף דולר על שחרור יוגב אוחיון

הצהובים מבקשים פיצוי בתמורה לשחרור, בנוסף ל-200 אלף דולר שקובאן העבירה. הרופא הקודם לנוכחי: גנבת את הקבוצה

צילום: אבי כהן עריכת וידאו: טל רזניק

צפו במסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת פתיחת העונה

מכבי תל אביב מוכנה לשחרר את יוגב אוחיון לקובאן הרוסית בכפוף לפיצוי בגובה של כ-400 אלף דולר, בנוסף על 200 אלף הדולרים שכבר הועברו לרשות מכבי בחודש יולי (ובסה"כ כ-600,000 דולר) - כך מסר לשחקן יו"ר המועדון, עו"ד שמעון מזרחי, בפגישה שנערכה אמש (רביעי) בין הצדדים במשרדו.

ביום ראשון השבוע כבר הגיעו אוחיון ומכבי לסיכום על פיצוי נוסף בגובה 250 אלף דולר, מעבר לסכום שהעבירה קובאן לחשבון הבנק של מכבי עם החתמתו של אוחיון, מה שאמור היה לאפשר את שחרורו של אוחיון לקבוצה הרוסית. אלא שברגע האחרון, בעקבות דרישה נוספת שהעלה דיוויד פדרמן לקבלת מכתב התנצלות רשמי מאוחיון וסירובו של אוחיון להיות חתום על מסמך שכזה, המגעים בין הצדדים התפוצצו. לבסוף פסקה פיב"א כי אין על מכבי חובה להנפיק טופס שחרור לאוחיון, וכי חוזהו עם מכבי בתוקף.

בשלב זה, קובאן מסרבת להעביר סכום נוסף מעבר ל-250,000 הדולרים הנוספים שסוכמו בראשית השבוע. לפיכך ביקשו בכירים במכבי מנציגי אוחיון 48 שעות למחשבה, בהן ידונו במצבו ויחליטו האם יש לשחררו לקבוצה הרוסית, ובאילו תנאים. לחילופין ייתכן שתחליט מכבי לבסוף לשמור את אוחיון בקבוצה. הכרעה סופית בסוגיה צפויה ליפול עד סוף השבוע הקרוב.

בתוך כך, במועדון ממשיכים בחיפושים אחרי גבוה מחליף לבונסו ובכלי התקשורת בסרביה מדווח ביממה האחרונה שנוביצה ווליצ'קוביץ', הפורוורד ששוחרר מריאל מדריד, נמצא על הכוונת של הצהובים. ווליצ'קוביץ, שיחק בשלוש העונות האחרונות בריאל מדריד עד שנפצע ושוחרר מהקבוצה הספרדית.

בעונה החולפת רשם הפורוורד ממוצעים של 4.1 נקודות, 2 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים בשבעה משחקים ביורוליג. בליגה הספרדית רשם השחקן ממוצעים של 6.8 נקודות ו-3.3 ריבאונדים ב-30 משחקים שבהם שותף. יש לציין כי השחקן עבר ניתוח והוא אינו כשיר עדיין לשחק. התפתחות בנושא צפוייה בימים הקרובים.

"למכבי לא הייתה סיבה להחליף אותי"

ד"ר נתן סרבו, רופאה לשעבר של מכבי תל אביב שהועזב מתפקידו בקיץ שעבר, העביר תלונה רשמית לפרופ' נועם רכס, ראש לשכת האתיקה בהסתדרות הרפואית, כנגד רופא הקבוצה הנוכחי, ד"ר גיא מורג.

סרבו, אשר שימש כרופא הקבוצה בין השנים 2006-2011, כותב כי "במהלך עבודתי כרופא הקבוצה פנה ד"ר מורג אל מנהלי מכבי תל אביב וביקש לקבל לידיו את התפקיד, תוך שהוא יודע כי בכך הוא יגרום לפיטורי.

"...על ד"ר מורג היה להימנע מלבקש את התפקיד של רופא מכבי, כשהוא יודע שאני עדיין משמש בתפקיד זה. מדובר בסוג של גניבת לקוחות, שאינה אתית. למכבי לא הייתה שום תלונה כנגדי ולא הייתה שום סיבה להחליף אותי. אלמלא המעורבות של ד"ר מורג ששאף לקבל את התפקיד שלי, הייתי יכול להמשיך ולעבוד במכבי עד היום.

"אני מבקש לזמן את ד"ר מורג לדיון ובירור נסיבות התנהגותו הלא אתית, להסיק מסקנות בהתאם ולהודיעני את תוצאות הבירור הנ"ל".

במכבי תל אביב סירבו להגיב לדברים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully