וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "רוצה להתנצל. ההתנהלות שלי פגעה בשמי"

19.9.2012 / 19:45

אחרי קיץ מתוח וסוער, מכבי ת"א הודיעה על החתמת הגארד לשלוש שנים נוספות. שמעון מזרחי: "צריך לדעת לסלוח ולמחול"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכה: יותם בן דוד

הפרשה המסעירה של הקיץ בכדורסל הישראלי הסתיימה, לשביעות רצון כל הצדדים. אחרי חילופי האשמות פומביות, העלבות אישיות ומחלוקות רבות, מכבי תל אביב החתימה את יוגב אוחיון לשלוש שנים נוספות והודיעה על כך הערב (שבת) באופן רשמי במסיבת עיתונאים מיוחדת.

כזכור, הרכז כבר חתם במהלך הקיץ בקובאן הרוסית, אך פסיקת בורר פיב"א השבוע ביטלה את ההסכם וקבעה כי אוחיון הוא שחקן מכבי תל אביב. הצדדים נפגשו מספר פעמים בניסיון להגיע לפשרה, והיום התברר סופית כי אוחיון ימשיך בשורות הצהובים.

דיוויד פדרמן, יוגב אוחיון, שמעון מזרחי, שי רקנאטי, דני פדרמן. קובי אליהו
הפרשה הגיעה לסופה. אוחיון ומזרחי/קובי אליהו

אוחיון פתח ואמר הערב: "פעלתי באיזשהי צורה בקיץ האחרון ואני רוצה לנצל את המעמד ולהגיד שאני מתנצל ומתחרט על כל מה שנעשה. ההחלטות שלי שלי נבעו ממידע כזה או אחר וזה גרם לי להתנהלות שגרמה לפגיעה בשם שלי. הסוכנים שלי פעלו באיזשהי דרך, אני לוקח את כל האחריות על עצמי".

הגארד הוסיף: "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים. אני יודע שלא יהיה קל לקבל אותי בחזרה, אבל אני יכול להבטיח שאני אתן את כל כולי כפי שעשיתי בעונה שעברה, אהיה מחויב לסמל לא פחות. החלטתי שאני רוצה להישאר פה עוד שנים רבות, לא סתם חתמתי על חוזה ארוך טווח".

אוחיון גם אמר: "הגעתי להחלטה שמקומי במכבי, אני לא רוצה להסתכל אחורה. אני לא מאחל לאף אחד לעבור דבר כזה, בטח כשאתה עובר בין אנשי ישראל יום יום. אני בנאדם נטול אגו ומבחינתי מה שחשוב זו הקבוצה. הכסף לא מעניין אותי ולא רציתי ללכת לקובאן בשביל הכסף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
ביקש מהאוהדים לגלות סבלנות. פדרמן/קובי אליהו

יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, סיפר: "התחילה הידברות ביום שלישי והיא התקיימה עד אתמול בצהריים. יוגב הסביר דברים שלא ידענו קודם לכן וצריך לשמוע, להבין וגם למחול כשצריך. בא שחקן ואמר 'טעיתי, אני רוצה להמשיך', קיבלנו את בקשתו של יוגב. בשנה הקרובה התנאים שלו יהיו כמו בחוזה המקורי ואני מקווה שכולנו נקבל אותו בזרועות פתוחות כפי שהוא היה לפני כן".

דיוויד פדרמן הוסיף: "החלטנו להשאיר את ההחלטה בידיו. אם הוא היה אומר לנו שהוא מחליט אחרת, זה היה בסדר מבחינתנו. שאלנו את יוגב מה הוא רוצה והוא ענה. דיברנו גם עם המועדון הרוסי ושאלנו אותם מה הם רוצים והם אמרו שמבחינתם הם רוצים את יוגב לפי ההסכם המקורי. אנחנו פשוט נתנו ליוגב להחליט מה טוב עבורו ועבור המשפחה שלו וזה מה שהוחלט".

פדרמן הוסיף: "יש לנו אוהדים שאנחנו מאוד מעריכים ומאוד חשוב לנו שהם יידעו שמה שנעשה, נעשה על דעת כל נציגי הבעלים. אני משוכנע שאם כל אחד מהאוהדים היה שומע את השיחות שלנו עם יוגב, הוא היה מתנהג באותה צורה"

דייויד בלאט, שנמצא עם מכבי תל אביב בטורניר הכנה בגרמניה, מסר הודעה דרך המועדון: "בסופו של דבר יוגב נמצא במקום בו הוא צריך להיות, בקבוצה שתדאג לו ותקדם אותו. אנחנו מקבלים אותו בזרועות פתוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully