וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיינר מדלי: "בכל מקום בו שיחקתי היו ציפיות גדולות"

הזר החדש של מכבי תל אביב נחת והוסיף: "אני מכיר את בלאט וגם חלק מהשחקנים. אביא הרבה אנרגיה ואהיה שחקן קבוצתי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקנה החדש של מכבי תל אביב, ניק קיינר מדלי, נחת היום (שלישי) בישראל והוא צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה. הפורוורד האמריקאי אמר אחרי הנחיתה: "אני מאוד שמח להיות פה ואני מצפה לפגוש את השחקנים ואת המאמן. חיכיתי לזה כל הקיץ. אני משחק באירופה כבר זמן מה, שיחקתי בספרד חמש-שש שנים, אני מכיר את המאמן בלאט וגם חלק מהשחקנים. אני אביא הרבה אנרגיה, אשחק חזק ואהיה שחקן קבוצתי. בכל מקום בו שיחקתי היו ציפיות גדולות. זה חלק מההנאה בכדורסל וחלק ממה שהופך אותך לשחקן טוב יותר".

בסוף השבוע צפויים להגיע ארצה גם גיורגי שרמאדיני ופופס מנסה בונסו, כשהאחרון יצטרך לעבור בדיקות מקיפות לפני שיצורף לקבוצה. ביום חמישי תקיים מכבי תל אביב משחק אימון סגור לקהל ולתקשורת מול מכבי חיפה.

מדלי (29, 2.03) שיחק באוניברסיטת מרילנד עד 2006 ולאחר מכן הגיע לאירופה. תחילה הוא שיחק תקופה קצרה בארטלנד דרגונס מגרמניה ושב לליגת הפיתוח האמריקאית, לסי פולס סקיפורס, לפני שהגיע לליגה הספרדית.

בספרד, מדלי עבר תחילה בגראן קנאריה ולאחר מכן בקאחסול סביליה, אסטודיאנטס ובעונה האחרונה הוא הופיע במדי ולנסיה. עונת השיא שלו הייתה באסטודיאנטס, כשקלע 17.6 נקודות למשחק וסיים במקום השלישי ברשימת הריבאונדרים בליגה והרביעי באותה רשימה ביורוקאפ. באותה עונה אף נבחר לחמישיית העונה בליגה הספרדית. בעונה החולפת הוא קלע 12.6 נקודות למשחק בליגה ו-13.5 נקודות למשחק באירופה, שם הוביל את ולנסיה לגמר היורוקאפ ונבחר לחמישיית הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully