וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה את סלובקיה 73:106 ועלתה ליורובאסקט

טריפל דאבל של אליהו משחק מצויין של כספי, הובילו את ישראל לאליפות אירופה. בשלישי: קרב עם סרביה על המקום השני

התקציר באדיבות ערוץ 1. עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

זה אולי לא היה הקמפיין היפה ביותר או המרשים ביותר, אבל על השורה התחתונה אי אפשר לערער: נבחרת ישראל בכדורסל הבטיחה לעצמה הערב (שבת) את הכרטיס לאליפות אירופה הקרובה שתיערך בשנה הבאה בסלובניה, לאחר שהביסה את נבחרת סלובקיה החלשה 73:106. עוד לפני שהסתיים משחקה של ישראל, קיבלו שחקניו של אריק שיבק חדשות טובות עוד יותר: סרביה, איתה מתמודדת ישראל על המקום השני בבית, הפסידה לאסטוניה 88:81, מה שאומר שגם הפסד של ישראל עד 18 הפרש במשחק שייערך בסרביה בעוד שלושה ימים, יבטיח לישראל את המקום השני. בהחלט הישג מרשים.

שחקני נבחרת ישראל ליאור אליהו עידו קוז'יקרו מתחבקים. קובי אליהו
טריפל דאבק נפלא. אליהו מתחבק עם קוז'יקרו/קובי אליהו

שיבק יכול להיות מרוצה מאוד מעוד משחק מצויין של עומרי כספי, שממשיך להיראות חד ממשחק למשחק, מטריפל דאבל נפלא של ליאור אליהו ומהצגה של אלכס טיוס, אך גם הוא יודע היטב שגם הפעם היכולת לא היתה אופטימלית. ישראל נראתה רע מאוד בשני הרבעים הראשונים, ההגנה שוב לא תפקדה, ונדמה היה שהמשחק שוב יילך לרבע האחרון, גם עם היריבה החלשה. העליונות הברורה של שחקני הנבחרת על היריבה החלשה לא תורגמו לנקודות ורק יכולת טובה של עומרי כספי שמרה את ישראל מלפנים, למרות מטווח שלשות מטורף של האסטונים ששמרה אותם קרוב.

הכל השתנה בפתיחת הרבע השלישי, ואיתו הגיעה הדהירה הישראלית. ריצת 8:32 (!) של ישראל, שעוטרה במקבץ דאנקים מרשים של אלכס טיוס הפכה את הרבע האחרון לגארבג' טיים, ואיפשרה לשיבק לתת לשחקני הספסל שלו דקות משחק בעוד החמישייה הראשונה שלו נחה לקראת סרביה. עתה הופך המשחק האחרון של הנבחרת, באולם 'פיוניר' המפחיד בסרביה לקריטי רק עבור המיקום הסופי של שתי הנבחרות. ישראל תגיע ללא לחץ, כשהיא יודעת שמקומה באליפות אירופה מספר 11 ברציפות כבר מובטח. הופעה טובה, או אפילו בינונית אמורה להספיק אפילו למקום השני. אגב, הפסד של ישראל ב-90 הפרש עשוי להשאיר אותה מחוץ לאליפות, אבל הסבירות שזה יקרה, איך נאמר, אינם גבוהים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל אלכס טיוס לוקח ריבאונד מול סלובקיה. קובי אליהו
עוד משחק ענק שלו. טיוס מעל סלובקיה/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1

נבחרת ישראל פתחה בחמישייה עם יותם הלפרין, יוגב אוחיון, ליאור אליהו, עומרי כספי ואלכס טיוס. עומרי כספי פתח את המשחק בטירוף עם דאנק נהדר, שלשה ונקודות בתוך הצבע, בדרך ל-7 מתוך 8 הנקודות של ישראל. ישראל התקשתה להיכנס לקצב, אבל גג נפלא של כספי והאלי-אופ שנגמר בדאנק של טיוס העלה את המארחים ל-7:12. ביליק החזיר בשלשה ואותת שסלובקיה לא תוותר בקלות, ההגנה הישראלית המשיכה לחרוק, אבל שלשה של גיא פניני עם הבאזר קבעה 19:23 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2

טיוס הוסיף עוד האלי-אופ נפלא בפתיחת הרבע השני, אבל האורחים עשו צחוק מההגנה של ישראל, כשווייטק צולף שלשה ומעלה את סלובקיה ליתרון 25:26. כספי החזיר בשלשה, אבל האורחים המשיכו לצלוף מחוץ לקשת ועלו ל-30:32. נעימי נכנס למשחק וצלף שלשה, אבל המטווח המטורף של הסלובקים לשלוש נמשך, כשוידו התכבד בשלשה הפנויה הפעם ושמר את סלובקיה ביתרון. כספי המשיך במשחק המצויין שלו, ויחד עם יוגב אוחיון הצליח להריץ את ישראל ל-0:6 ולרדת ביתרון 42:49 בסיום המחצית.

רבע 3

ישראל המשיכה את המומנטום מסיום המחצית, לחצה בהגנה ורצה להתקפה, ופתחה את הרבע השלישי עם 6 נקודות רצופות, כולל שני דאנקים של טיוס במתפרצות. הלפרין התחיל להפגיז מעבר לקשת, הסלובקים החטיאו לייאפים פשוטים, והבריחה הגדולה החלה, 47:74 לישראל, עם ריצת 5:25 לבחורים בלבן. הטירוף הישראלי נמשך, סלובקיה חזרה להיראות כמו אחת מהחלשות באירופה, כשאליהו כדיר ופניני עשו ככל העולה על רוחם, והורידו את ישראל ביתרון מוחץ, 50:81 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4

גם עשר הדקות האחרונות של המשחק לא באמת שינו דבר, מלבד הגדלת היתרון של ישראל, וההצגה שהקהל בהיכל נוקיה קיבל. קוז'יקרו ונעימי קיבלו את הדקות והחזירו עם מתפרצות נהדרות, טיוס הוסיף עוד דאנק לאוסף שלו, הלפרין צלף שלשה, ופתאום זה כבר 40 הפרש, 53:93. אלישי כדיר שימח את האוהדים המקומיים כשהעביר את ישראל את קו 100 הנקודות, ומיד לאחר מכן סיים עוד מהלך בדאנק, וישראל החלה לחגוג את הניצחון הגדול ואת הבטחת המקום באליפות אירופה הקרובה. שאפו.

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. קובי אליהו
מי ליכלך עליו? כספי/קובי אליהו

קלעו לנבחרת ישראל: ליאור אליהו (8 מ-11 מהשדה, 12 אסיסטים, 10 ריבאונדים) ועומרי כספי (5 מ-7 לשלוש) 18 נקודות כל אחד, אלכס טיוס 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, יותם הלפרין 14 ו-5 ריבאונדים, גיא פניני 13, אלישי כדיר 12, יוגב אוחיון 8, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, יובל נעימי 3, עידו קוז'יקרו ורביב לימונד 2 כל אחד, ניצן חנוכי שיחק ולא קלע.

קלעו לנבחרת סלובקיה: ג'וזף ווייטק 17, דושאן פנדולה 14, מרטין ביליק 11, רומן וידו 9, רוברט נובר 6, תומאס מרביס ומייקל בטקה 5 כל אחד, ירוסלב מוראבק ומרטין סיקורה 3 כל אחד.

עשו להם את העבודה: אסטוניה הדהימה את סרביה

באיגוד מרגיעים: "ממתינים לאישור רשמי מפיב"א אירופה"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully