וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בורשטיין צפוי להודיע על פרישה ביום שני

26.8.2012 / 13:14

הקפטן של מכבי ת"א נכנע לפציעות בגיל 32 ויכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת. זכה ב-3 אליפויות יורוליג ו-9 אליפויות ישראל

זה היה באוויר, ובקרוב מאוד זה צפוי להפוך לעניין רשמי וסופי: קפטן מכבי תל אביב, טל בורשטיין, עשוי להודיע על פרישה מחר (שני), כשייכנס מסיבת עיתונאים שיערכו הצהובים בשעה 16:30 בחדר התקשורת בהיכל נוקיה. בורשטיין בן ה-32 סובל מפציעה טורדנית באיזור הירך, אשר השביתה אותו בשבועות האחרונים של העונה שחלפה. הוא אמור לעבור ניתוח שיגרור זמן החלמה ממושך, ולכן כנראה החליט לתלות את הנעליים.

בורשטיין אף שוחרר לאחרונה מסגל נבחרת ישראל, שמשתתפת בימים אלו במוקדמות אליפות אירופה שתיערך בסלובניה ב-2013. לגארד חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב, אך הקבוצה מעוניינת לבטל את החוזה איתו. הצהובים אף נקטו בצעדים הלכה למעשה לקראת פרישתו של הקפטן, כשפנו לעורך דין חיים קליר, העוסק בתביעות ביטוח, כדי שיסייע לה בהגשת תביעה לביטוח על אובדן קריירה. אם יזכו הצהובים בתביעה שקורמת עור וגידים, היא עשויה לקבל החזר מלא על שכרו של בורשטיין לעונה הבאה. כזכור, כבר בחודש יולי נדמה היה כי בורשטיין עשוי לפרוש מכדורסל, כשגיא פניני סומן כמחליפו הבא בתפקיד קפטן מכבי תל אביב.

בורשטיין הגיע למכבי תל אביב בעונת 2000/01 וזכה עם הצהובים בתשע אליפויות ישראל, שבעה גביעי מדינה ושלוש אליפויות יורוליג (ב-2001, 2004 ו-2005). בתחילת עונת 2009/10 עבר לליגה הספרדית והעביר שנה במדי פואנלברדה הספרדית, שבסיומה שב להיכל נוקיה. בעונה החולפת העמיד הגארד ממוצעים של 6.8 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק במסגרת הליגה, בעוד ביורוליג מספריו עמדו על 3.4 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully