וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פנאתינייקוס רוצה את בן וואלאס

ביוון טוענים כי הירוקים סימנו את הסנטר בן ה-38, שהודיע על פרישה וחזר בו מההחלטה, כמועמד להצטרף לסופו בקו הקדמי

האם פנאתינייקוס עומדת לבצע את ההחתמה המפתיעה של הקיץ? על פי דיווחים ביוון, בקבוצה סימנו את הפורוורד/סנטר בן וואלאס (38, 2.06), שיחגוג בחודש הבא 38, כאחד המועמדים המובילים לחזק את הקו הקדמי. המאמן ארגיריס פדולאקיס מעוניין לצרף לסגל גבוה נוסף לצידו של סופוקליס שחורציאניטיס שיעזור בפן ההגנתי ובכדורים החוזרים ורוצה מאוד לראות את וואלאס מגיע לאתונה.

כזכור, וואלאס הודיע במהלך עונת ה-NBA האחרונה כי בכוונתו לפרוש מכדורסל עם סיומה. למרות זאת, בשבועות האחרונים הוא שינה את דעתו וביקש לחזור לסגל דטרויט לעונה נוספת, אלא שהסגל של הפיסטונס מלא ולשחקן אין אופציות אחרות בליגה הטובה בעולם, כך שייתכן והוא ישקול לשחק באירופה לראשונה מאז שיחק תקופה קצרה ברג'ו קלאבריה האיטלקית ב-1996.

וואלאס מעולם לא נבחר בדראפט, אבל העביר קריירה עשירה של 16 עונות ב-NBA במדי וושינגטון, דטרויט (שתי קדנציות), שיקגו וקליבלנד. ב-2004 זכה באליפות עם הפיסטונס ובנוסף הופיע ארבע פעמים באול סטאר, נבחר ארבע פעמים לשחקן ההגנה של העונה ופעמיים סיים כמלך הריבאונדים של הליגה. בעונה שעברה קלע 1.4 נקודות והוריד 4.3 ריבאונדים ב-15.8 דקות בממוצע למשחק במדי הפיסטונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully