וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "תוצאה טובה יכולה לתת לנו יתרון גדול"

13.8.2012 / 19:26

נבחרת ישראל נחתה במונטנגרו לקראת פתיחת מוקדמות היורובאסקט, עוזר המאמן אופטימי. פאביצ'ביץ': "יהיה קשה"

לאחר שחיממה מנועים במספר משחקי אימון, תפתח ביום רביעי נבחרת ישראל את משחקיה במסגרת מוקדמות היורובאסקט, במשחק במונטנגרו מול הנבחרת המקומית. הנבחרת של אריק שיבק נחתה הערב (שני) באוסטריה, ומשם המשיכה בטיסה נוספת לעיר פודגוריצה. למרות העייפות של השחקנים מהמסע, תערוך הנבחרת כבר הערב אימון לקראת המשחק החשוב מול היריבה הקשה.

עוזר מאמן נבחרת ישראל, עודד קטש אמר לקראת ההתמודדות: "עשינו את ההכנה הכי טובה שיכולנו ואנחנו מרגישים מוכנים לצאת לדרך. ברור לכולם שלמשחק הראשון תהיה השפעה גדולה על ההמשך. זה אומנם משחק לא פשוט להתחיל איתו את הקמפיין, אבל תוצאה טובה יכולה לתת לנו יתרון גדול".

שחקן הנברחת, גיא פניני נשמע מוכן לגמרי לקראת המשחק: "אחרי חודש של הכנה הגענו לדבר האמיתי, אנחנו נרגשים ובטוחים בעצמנו. כולנו מודעים לחשיבות של המשחק הראשון ומונטנגרו היא אחת היריבות הקשות שלנו בבית. נעשה הכול על מנת לחזור עם ניצחון ולהתחיל את הקמפיין ברגל ימין".

במקביל נמשכת מכירת הכרטיסים והמנויים למשחקי הבית. במוצאי שבת (18.8) יתקיים משחק הבית ראשון של הנבחרת בבית מכבי שבראשון לציון, מול אסטוניה (50 ש"ח מאחורי הסל ו-70 ש"ח בגוש המרכזי) ולאחר מכן ישוחקו ארבעה משחקים בנוקיה מול סרביה, מונטנגרו, איסלנד וסלובקיה. כרטיסים ומנויים ניתן לרכוש ב"לאן".

פאביצ'ביץ': "יש לישראל שיטה ברורה"

בעוד ישראל מתכוננת למשחק הפתיחה שלה במוקדמות היורובאסקט במונטנגרו, גם היריבה עושה את ההכנות הסופיות. מאמן מונטנגרו לוקה פאביצ'ביץ', דיבר היום (שני) במסיבת עיתונאים בארצו על המטרות לקראת המשחק וטורניר המוקדמות כולו: "אחרי שלוש טורנירי הכנה חזקים, אנחנו מגיעים מאוד אופטימיים לפתיחת הבית הזה ויש לנו מטרה ברורה - להעפיל לאליפות בסלובניה. אנחנו רוצים לשמור על הרמה הגבוהה של הכדורסל הקיים באזור שלנו".

פאביצ'ביץ', ששיחק בעירוני נהריה בין 1992 ל-1994, הבהיר כי המשימה של מונטנגרו לא תהיה קלה: "אנחנו הבית היחידי עם שש קבוצות. הפתיחה שלנו קשה, מול ישראל בבית ואסטוניה בחוץ ותוצאות טובות הן הבסיס להשגת המטרה שלנו".

על הנבחרת של אריק שיבק הוא אמר: "ישראל היא נבחרת עם שיטה מאוד ברורה. נצטרך להתגבר על הלחץ והצורך בניצחון. יהיה משחק קשה ונצטרך לשחק באותה דרך בה שיחקנו בששת השבועות האחרונים".

עוזרו של פאביצ'ביץ', סטויאן איבקוביץ', הוסיף: "אנחנו מכבדים את ישראל וסרביה, אבל אין לנו ממה לפחד מהמשחק הזה או מהטורניר כולו". אגב, היום התפלאו מאוד אנשי הנבחרת לראות את עומאר קוק באימוני המונטונגרים. כזכור, קוק, שמחזיק באזרחות מונטנגרית, הכריז כי אין בכוונתו לשחק השנה במוקדמות אליפות אירופה ואכן לא השתתף בטורנירי הכנה שנעשו עד כה. למעשה סקאוטר הנבחרת, שי סגלוביץ' צפה בטורניר הכנה של מונטנגרו שהתקיים ביום חמישי האחרון, בו שיחקה מול לטבייה ולקוק לא היה כל זכר. כעת ישנו סיכוי כי ישותף במשחק והוא עשוי לקחת חלק במשחק מול ישראל".

נבחרת ישראל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully