וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אלכס מאריץ' מועמד לברצלונה

הסנטר בו מעוניינת מכבי תל אביב עשוי לעבור לבארסה אם זו לא תחתים את פראן ואסקס. ראקים סנדרס היה מועמד לצהובים

האם סנטר נוסף בו מעוניינת מכבי תל אביב לא יגיע לישראל? על פי דיווחים בספרד, ברצלונה שוקלת לצרף את הסנטר האוסטרלי אלכס מאריץ'. מאריץ', אחד השחקנים שסימנו הצהובים כמחליף אפשרי לסופוקליס שחורציאניטיס, סיים הקיץ חוזה בן שתי עונות בפנאתינאיקוס, בה לא בלט יתר על המידה.

מדווח כי הקבוצה הקטאלנית תנסה לצרף את מאריץ' במידה וסנטר הקבוצה פראן ואסקס, אשר חוזהו הסתיים, יעבור לשחק במלאגה שמעוניינת בו מאוד. בארסה מעוניינת להשאיר את ואסקס בסגל אולם הדגישה כי לא תעשה זאת בכל מחיר.

מאריץ' בן ה-28, המתכונן בימים אלו עם נבחרת אוסטרליה למשחקים האולימפיים, יקבל פנייה מהקטאלנים, כאמור, בהתאם להתפתחויות עם ואסקס. בברצלונה, אגב, קרובים להחתים סנטר אוסטרלי אחר, ניית'ן ג'אווי, ששיחק בעונה החולפת במדי קאזאן הרוסית. ג'אווי, המכונה "שאקיל אוניל האוסטרלי", אישר בטוויטר את מעברו לברצלונה. הודעה רשמית של ברצלונה בעניינו צפויה לצאת בימים הקרובים.

בעניין אחר, לוואלה! ספורט נודע היום (שלישי) כי הגארד ראקים סנדרס, שסיכם לאחרונה בגלבוע/גליל, היה שחקן עליו מכבי תל אביב שמה עין לאחרונה. הצהובים הביעו עניין בבוגר מכללת פיירפילד, אולם החליטו שלא להחתימו כבר העונה. למרות זאת, במועדון לא פוסלים את האפשרות כי סאנדרס ישחק בקבוצה בעתיד לבוא. סנדרס בן ה-23 משחק בימים אלו בליגת הקיץ של ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully