וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין חתם בבאיירן מינכן. מזרחי: "נערכנו לזה"

17.7.2012 / 11:30

הגארד ישחק בקבוצה הגרמנית אחרי שלא קיבל הבהרה מרשות המס. יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי: "לקחנו בחשבון שהוא לא יגיע"

אחרי תקופה ארוכה בה ניהל שיחות עם מכבי תל אביב ומס הכנסה בקשר לחזרתו לארץ, יותם הלפרין ישחק גם העונה מחוץ לישראל. באיירן מינכן פתחה בשבוע שעבר בשיחות עם השחקן, והיום (שלישי) חתם הלפרין על החוזה. מאמן באיירן מינכן דירק באוורמן, שהיה בארץ בשבוע שעבר להשתלמות מאמנים במסגרת קורס מאמנים, שוחח עם הלפרין ובדק את האפשרות לצרפו וכששמע על הבעיות בהגעה למכבי תל אביב פנה לסוכנו של הלפרין, אריק קריין, והחל בשיחות.

מכבי תל אביב הודיעה אתמול: "בהיעדר תשובה כלשהי מרשויות המס. סיכם יותם הלפרין את תנאיו בחו"ל. מכבי מאחלת לו הצלחה בקבוצתו החדשה". שמעון מזרחי הגיב בגלי צה"ל לעזיבת הלפרין: "צריך לשים את הדברים בפרופורציה הנכונה. יותם הוא שחקן שגדל במועדון, ניתנה לו ההזדמנות לשחק בחו"ל, בין השאר באולימפיאקוס ומוסקבה, ויש לו להשלים שנה נוספת מחוץ לישראל כדי לא לשלם את המס על התקופות בהן היה בחו"ל. ניסינו לקבל הבהרות מרשות המיסוי, אבל לא צלחה הדרך. מכיוון שהוא לא קיבל תשובות ברורות, הוא החליט להישאר בחו"ל. ההיערכות שלנו הייתה במקביל, כשלקחנו בחשבון את האפשרות שהוא לא יהיה איתנו".

הלפרין (28, 1.96) הוא קפטן נבחרת ישראל מהקיץ האחרון. השחקן שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב היה שותף לשתי הזכיות של הצהובים ביורוליג בשנת 2004 ו-2005, ובעונת 2005/6 יצא לעונה ראשונה באירופה כשחתם באולימפיה לובליאנה. אחרי עונה טובה בסלובניה חזר לישראל לשנתיים נוספות בשורות הצהובים, ובעונת 2008/9 עזב את הקבוצה שוב כשחתם באולימפיאקוס ל-3 עונות.

הלפרין סיים את חוזהו בקיץ שעבר, ניהל מגעים עם הצהובים, וכשהבין שיצטרך לשלם סכום גדול למס הכנסה החליט להמשיך במסע שלו באירופה. הגארד חתם בספרטק סנט פטרסבורג הרוסית ורשם 10.3 נקודות ו-4.6 אסיסטים בממוצע למשחק בליגה הרוסית ו-9.6 נקודות ו-5.2 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוקאפ.

באיירן מינכן, מקבוצות הפאר בגרמניה בשנות ה-40 וה-50, חזרה לליגה הראשונה בעונה שעברה אחרי שנים רבות בזכות השקעה כספית גבוהה. הקבוצה השתתפה ביורוקאפ והודחה כבר בשלב הבתים הראשון, ובליגה הקבוצה של באוורמן, לשעבר מאמן נבחרת גרמניה, סיימה במקום החמישי והודחה ברבע גמר הפלייאוף. לקראת העונה הבאה החתימה הקבוצה כבר את האמריקאים לורנס רוברטס, שבון טרוטמן וג'ארד הומאן.

עדכון ראשון: 16.7, 21:39

דיווח: פופס מנסה בונסו דחה הצעה ממכבי תל אביב

בדרך לשוב? דורון פרקינס במשא ומתן מתקדם

מורן רוט כבר סיכם לשלוש שנים במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully