וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פופס מנסה-בונסו קיבל הצעה ממכבי תל אביב

על פי דיווח ב"יורובאסקט", הצהובים הגישו הצעה לבריטי, שהוגדרה על ידי נציגיו כ"נמוכה מאוד". השחקן מתקרב לקאזאן

מכבי תל אביב, שעוברת קיץ קשה למדי עד כה, ממשיכה לנסות ולהתחזק, שוב ללא הצלחה. על פי דיווח באתר "יורובאסקט", הצהובים הגישו הצעת חוזה לסנטר הבריטי פופס מנסה-בונסו, הצעה שהוגדרה על ידי נציגיו של השחקן כ"הצעה נמוכה מאוד".

קבוצתו של דיוויד בלאט, שלאחרונה העפיל עם נבחרת רוסיה למשחקים האולימפיים בלונדון, מחפשת שחקן חיזוק בעמדת הסנטר, על מנת למלא את החלל שנוצר עם עזיבתם של שני הסנטרים סופוקליס שחורציאניטיס וריצ'רד הנדריקס. על פי דיווחים באיטליה, סנטר נוסף ששייך לצהובים, שון ג'יימס, קיבל הצעה לחתום בוארזה המקומית, אולם בראיון לוואלה! ספורט טען דיוויד בלאט כי הוא יישאר בקבוצה.

מועמד נוסף שהצהובים חפצים בשירותיו הוא הסנטר האוסטרלי אלכס מאריץ', ששיחק בשנתיים האחרונות בפנאתינאיקוס. על מועמדותו של מאריץ' פורסם בוואלה! ספורט כבר בחודש מרץ השנה. כמו כן, הצהובים בוחנים את מועמדותו של הסנטר הסרבי קוסטה פרוביץ', שעזב לאחרונה את ברצלונה.

בעניינו של מנסה-בונסו בן ה-29, מפורסם היום (שני) כי קזאן הרוסית הצטרפה למירוץ אחריו. על פי הדיווח, קזאן מציעה לשחקן חוזה במסגרתו יוכל להרוויח סכום של 1.4 מיליון אירו ולכן נדמה כעת שהיא המועמדת המובילה לקלוט אותו.

מנסה-בונסו, שזכה בעונה החולפת עם בשיקטאש הטורקית באליפות המקומית וביורוצ'אלנג', אף מחזיק בהצעות מגלאטסראיי הטורקית. למנסה-בונסו חוזה תקף בבשיקטאש, לכן תצטרך הקבוצה שתחפץ בשירותיו לפצות את קבוצתו אשתקד. הסנטר מתאמן בימים אלו עם נבחרת בריטניה, המתכוננת למשחקים האולימפיים בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully