וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "הכל בסדר עם הסגל, מחפש שני זרים"

13.7.2012 / 17:51

מאמן מכבי ת"א סיפר לוואלה! ספורט על התוכניות לעונה הבאה והפתיע: "רוט לא בעדיפות ראשונה מבחינת הצוות המקצועי"

מכבי תל אביב מתכוננת לעונה החדשה והיום (שישי), הצהובים התקרבו לסיכום עם מורן רוט, שישמש ככל הנראה כגארד הישראלי של הקבוצה במקומו של יוגב אוחיון. בינתיים, המאמן דייויד בלאט נמצא בעבודתו השנייה, כמאמן נבחרת רוסיה ובראיון לוואלה! ספורט הוא מספר על הסגל המתגבש של הצהובים, כמו גם על חוויותיו בנבחרת.

המאמן אינו חושש מההתמהמהות בבניית הקבוצה ומעזיבת השחקנים הקיץ: "הכל בסדר עם הסגל. מדלי יגיע, לנדסברג יגיע, שרמדיני והיקמן יגיעו ואני ממשיך לחפש שחקנים במקום קית' לנגפורד והנדריקס. אנחנו מחפשים שני זרים".

המאמן אף התייחס לפרסומים על מורן רוט, שנמצא על סף סיכום בקבוצה והפתיע בתגובתו: "אני לא ניזון מאינפורמציה שמופיעה באתרים. מורן רוט לא בעדיפות הראשונה מבחינת הצוות המקצועי. הוא מועמד, כמו הרבה שחקנים אחרים. מכיוון שלא סגרנו עוד את הסגל, אני לא יכול להגיד אם רוט מצטרף או לא, אני יכול רק להגיד שהוא לא בראש סדר העדיפויות".

כשנשאל לגבי שחקנים נוספים השיב המאמן: "בנושא הלפרין, לא תמיד מה שרצוי הוא בעל ביצוע. לשון ג'יימס יש חוזה והוא יישאר".

בלאט התייחס גם להעפלת נבחרתו רוסיה לטורניר האולימפי אחרי הטורניר הקדם אולימפי המוצלח בונצואלה: "למרות הקיץ המוצלח שלנו בשנה שעברה, עם הארד ביורובאסקט, נאלצנו להתמודד עם 11 נבחרות בטורניר הזה. הגענו בכושר הכי טוב ושיחקנו את הכדורסל הכי טוב מכל הנבחרות. עלינו הכי מוקדם שאפשר בטורניר מאוד איכותי, מוצלח ומרתק".

"מאוד משחק משמח להגיע ללונדון עם שחקנים שעברו דרך ארוכה בקדנציה יחד איתי. נסיים את הפרק הזה, עם השתתפות באולימפיאדה מרגשת ביותר, בייחוד בתאריך שמסמן 40 שנה לטרגדיה במינכן, אני מאוד מאוד מתרגש. בכל פעם שאני מופיע עם רוסיה, אני מרגיש שאני עושה את זה עם גאווה ישראלית אמיתית. מאוד אשמח הפעם, כפי שעשיתי בבייג'ינג, להיפגש עם המשלחת הישראלית ולחלוק חוויות ואת שמחת ההשתתפות שלנו".

זו הפעם השנייה בשמונה שנים שאני נמצא פה עם נבחרת רוסיה. זה הישג בפני עצמו והרגשה נפלאה, מכיוון שלמרות כל האליפויות שהשתתפתי בהן, אליפויות אירופה, אליפויות העולם וטורנירים אלו ואחרים, אין כמו המשחקים האולימפיים".

על הצהרותיו של נשיא הנבחרת, שאמר בראיון כי הם מרוצים מבלאט ומעוניינים שימשיך, הגיב המאמן: "למה זה מפתיע שהם אומרים שהם מרוצים? אני שם כבר שמונה שנים ועשינו לא מעט הישגים".

נשיא נבחרת רוסיה אמר שלמרות שאתה משמש כמאמן מכבי, הוא רוצה שתמשיך. האם תמשיך בנבחרת רוסיה?

"אני לא מעוניין להתייחס לזה".

מורן רוט על סף סיכום במכבי תל אביב

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully