וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "אלכס טיוס סיכם לשנתיים בקאנטו"

באיטליה מדווח שהפורוורד שהיה מועמד למכבי תל אביב העדיף לעבור לקאנטו. דייויד בלאט: "מה לעשות, השוק עוקב אחרינו"

האם אלכס טיוס החליט לוותר סופית על האפשרות להגיע למכבי תל אביב? באתר ספורטנדו מדווחים היום (חמישי) כי הפורוורד אלכס טיוס סיכם בקאנטו ולא יגיע למועדון הצהוב. כזכור, טיוס ששיחק בעונה החולפת במכבי אשדוד, קיבל מעמד של אזרח ישראלי, אבל בסופו של דבר החליט כנראה לוותר על האפשרות להישאר בישראל, למרות שקיבל הצעה כספית מאלופת ישראל.

גם מורסיה ניסתה לצרף את השחקן לקראת העונה הבאה, אבל לא הושג סיכום בין שתי הקבוצות. בעונה החולפת סיפק טיוס 12.6 נקודות בממוצע למשחק ו-8.5 ריבאונדים ב-30 משחקים. על פי הסיכום, טיוס ישחק בשתי העונות הקרובות בקאנטו וזכה לשכר של 525 אלף דולר. ביממה האחרונה כתב טיוס בחשבון הטוויטר שלו: "עשיר בקור או עני בחום", כשהוא רומז להתלבטות שבה הוא נמצא.

טיוס (24, 2.03), יליד טקסס, הוא פורוורד אתלטי בעל יכולות מרשימות מתחת לסל בעיקר בתחום הריבאונד. טיוס החל את לימודיו בפלורידה בעונת 2007/8, ושיתף פעולה בעונת 2009/10 עם נמרוד טישמן, שחקנה של גלבוע/גליל בעונה הבאה. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2008/9 ובשנתיים האחרונות הוא רשם ירידה מסוימת.

* במכבי תל אביב הגיבו היום לפרסומים בתקשורת, וטענו: "לא פנינו לג'רמי פארגו והנושא לא עלה לדיון בשום פורום מוסמך של הקבוצה".

דייויד בלאט: "לא חושב שיוגב אוחיון לא רוצה להיות אצלנו"

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט התראיין בגלי צה"ל, והתייחס למצב בקבוצה. "למרות הנסיבות, אנחנו מצליחים בבנייה של קבוצות", אמר בלאט על הקשיים, והתייחס גם לעזיבה של שחקנים כמו הנדריקס ולנגפורד, כמו גם של אלכס טיוס: "מה לעשות, השוק עוקב אחרינו וקבוצות לוקחות מאיתנו שחקנים. זה מחייב אותנו להיערך מחדש".

על המצטרפים החדשים שרמדיני וקיינר מדלי אמר בלאט: "בראש ובראשונה הבאנו שחקנים שרוצים להיות במכבי, שמוכנים לתת הכל בשביל המועדון, גם על חשבון הטובה האישית שלהם. רצינו להעלות את האתלטיות של הקבוצה יחסית לשנה שעברה. היינו צריכים למלא את מקומם של שחקנים שרצינו ואהבנו ולא יכולנו להחזיק. הוספנו קליעה והוספנו אתלטיות וגובה, וזה טוב, אבל עוד לא סיימנו את המערכה. אני מקווה שנמשיך את אותה הדרך".

על יוגב אוחיון: "אני בורח מהשאלה, כי אני פשוט לא יודע את התשובה. זה עניין משפטי, ואני לא יודע איך ייפתר. אני לא חושב שיוגב לא רוצה להיות במכבי. אנחנו נראה איך העניין יתפתח. הייתי בקשר עם יוגב, עד שהוא נסע לחופש. נסיעה לרוסיה? לא יכול להגיב על זה".

על הבעיה בגזרת הישראלים, לנוכח העזיבה של אוחיון ובלו ופרישת בורשטיין: "אנחנו מתמודדים עם העובדה שחלק מהישראלים הבכירים שלנו עזבו. אני לא בטוח שיותם הלפרין לא יהיה במכבי, הלוואי שכן, אבל ננסה למלא את החלל שנוצר. אני לא בקיא בענייני המיסוי של הלפרין, אבל מקצועית הוא מאוד רצוי במערכת. יש לנו הרבה תוכניות, הלוואי שנוכל לבצע אותן. דיברתי עם דייויד בלו, הבנתי איפה הראש שלו, אבל כרגע אנחנו בלעדיו, ומתנהגים כאילו הוא לא פה".

על הגרלת היורוליג: "אנחנו מתמודדים עם קבוצות עם תקציבים גדולים יותר, ולא מתלוננים. אנחנו לא מתביישים בתוצאות שהבאנו, ובכבוד שהבאנו לכדורסל הישראלי".

על ההופעה עם נבחרת רוסיה באולימפיאדה: "נקווה שלפחות נוכל לעלות לשלבי ההצלבות. כל הנבחרות טובות מאוד, זה כנראה הטורניר הכי נחשק בכדורסל העולמי ומעמד מאוד מיוחד. זה דבר מיוחד במינו, חוויה לכל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully