וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סילבן לנדסברג סיכם לשלוש שנים

3.7.2012 / 22:01

הצהובים מתחזקים, לאחר שהגארד סגר את תנאיו. בלאט: "הוא סקורר מוכח מוכן לרמות הגבוהות". מו"מ עם קיינר מדלי מולנסיה

שחקן מכבי חיפה סילבן לנדסברג. אדריאן הרבשטיין
יקבל הזדמנות להגיע ל-NBA. לנדסברג/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב אומנם איבדה לא מעט שחקנים בפגרה, אבל הערב (שלישי) היא המשיכה גם במלאכת החיזוק. סילבן לנדסברג, שהיה על הכוונת של הצהובים לאורך תקופה ארוכה, סיכם לשלוש שנים במועדון והוא שחקן הרכש השלישי שמצטרף הקיץ לצהובים, אחרי גיורגי שרמדיני וריקי היקמן, כך הודיעה הערב מכבי תל אביב בהודעה רשמית. לנדסברג הוא הרכש הישראלי הראשון של הקבוצה, שאיבדה את דייויד בלו לאחר סיום העונה החולפת, ובקבוצה מנהלים משא ומתן גם עם ניק קיינר מדלי, שחקן ולנסיה בעונה שעברה.

כאמור, הסיכום בין הצדדים הוא לשלוש שנים ולשחקן תהיה אופצית יציאה ל-NBA כבר העונה, מאחר והוא משתתף במחנה הקיץ בלאס וגאס. החוזה ייחתם בימים הקרובים. הבוקר כבר הייתה התקרבות בין הצדדים, לאחר שיחות רבות שנערכו בימים האחרונים.

דייויד בלאט אמר על הסיכום: "סילבן הוא תוספת טובה מאוד למכבי. עקבנו אחריו מקרוב בשנתיים שלו בישראל ואנחנו מרגישים שהוא בשל כעת לרמה הכי גבוהה. הוא סקורר מוכח עם מימדיים פיזיים טובים לכמה עמדות. הוא יכול לעזור לנו מאוד בהגנת הלחץ מעמדות הגארד וגם בריבאונד".

לנדסברג שיחק בשנתיים האחרונות במדי מכבי חיפה, כשהוא מרשים מאוד, בעיקר נוכח היותו מתאזרח. בעונתו הראשונה רשם לנדסברג 13.6 נקודות ב-53 אחוזים ל-2, הוריד 3.9 ריבאונדים, חילק 2.4 אסיסטים והוסיף 1.4 חטיפות בממוצע למשחק. בעונה האחרונה ביצע לנדסברג את הקפציה מבחינה סטטיסטית, ובעוד קבוצתו רושמת עונה נוראית, הוא העמיד ממוצע של 20.7 נקודות (57 אחוזים ל-2), 5.4 ריבאונדים, 2.7 רסיסטים וחטיפה בממוצע למשחק.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן מכבי חיפה סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
זה שבא וזה שהולך? לנדסברג מול אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully