וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד: "בלב רציתי להישאר, אבל צריך לדאוג למשפחה"

30.6.2012 / 7:41

הגארד שעוזב את מכבי תל אביב מדבר לראשונה על הסיבות שהביאו אותו להיפרד: "זה רק צירוף מקרים שכולם עוזבים עכשיו"

זה היה באוויר, אבל ביום שישי זה הפך לרשמי: קית' לנגפורד לא ימשיך לשחק במכבי תל אביב. במועדון ביקשו מהשחקן תשובה מהירה לגבי עתידו כדי שיוכלו להמשיך בבניית הסגל, אבל סוכנו העביר מסר בלתי רשמי לצהובים כי לנגפורד לא מתכוון להמשיך. בראיון ראשון לוואלה! ספורט מתייחס לנגפורד להחלטה שלו, ואומר: "מכבי תל אביב נתנה לי את ההזדמנות למצוא את עצמי עוד פעם. מבחינת הקריירה, הקבוצה והמאמן בלאט עזרו לי מאוד לפתור דברים ולהיות היכן שהייתי בעבר, ועל כך אני מודה להם מאוד. אני תמיד אעריך את זה מאוד וכך גם משפחתי".

שחקן מכבי תל אביב קית' לנגפורד. נמרוד סונדרס
"הקבוצה והמאמן בלאט עזרו לי מאוד לפתור דברים ולהיות היכן שהייתי בעבר, ועל כך אני מודה להם מאוד". קית' לנגפורד/נמרוד סונדרס

- אז מדוע החלטת לעזוב בסופו של דבר?

"הכסף הוא לא הכל, אבל בסיטואציה שנוצרה ההצעה שקיבלתי מבחינה כספית גבוהה מאוד. הקריירה של שחקן כדורסל היא קצרה ויש לי משפחה לדאוג לה ולחשוב עליה. אלו דברים שאנחנו חייבים לקחת גם בחשבון, גם אם רוצים וגם אם לא".

- היו בעיות במשא ומתן עם מכבי?

"לא. ממש לא משהו כזה, להיפך. זו הייתה החלטה קשה עבורי לעזוב את מכבי כי הרגשתי במכבי שמצאתי בית, אבל לפעמים אתה חייב במקביל לחשוב על העתיד שלך ועל המשפחה, וההחלטה שלי התבססה על זה. הקריירה שלי הייתה במצב לא טוב ובכיוון לא טוב אחרי חימקי. המוניטין והשם שלי כשחקן נפגעו עם איך שדברים הסתיימו עבורי שם. כל אלו כמעט גמרו אותי ומכבי נתנה לי את את ההזדמנות למצוא את עצמי מחדש ולשוב לאיך שהייתי קודם. בלי מכבי, לא הייתי איפה שאני, אבל קיבלתי הזדמנות כלכלית טובה לעונה הבאה, שזו עובדה משמחת, אבל גם עובדה שלצערי גורמת לי לעזוב את מכבי".

- אתה נשמע שמח, אבל גם עצוב מעצם המעבר

"זה נכון כי באמת לא רציתי לעזוב, אבל זו סיטואציה שבה ההזדמנות היא גדולה מדי ואתה לא יכול פשוט להתעלם ממנה. למרות שבלב רציתי להיות במכבי, זו לא הייתה ההחלטה הנכונה בקריירה שלי עכשיו. אני מקווה שאוכל בעתיד לשוב למכבי. אם זה יקרה, אני אשמח".

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מכבי הייתה קבוצה טובה לפני כל השחקנים האלו וכך היא תישאר אחרי שהם יעזבו. זה רק צירוף מקרים שכולם עוזבים עכשיו". דייויד בלו/קובי אליהו

כאמור, לנגפורד זכה בשבועות האחרונים ללא מעט הצעות ממילאנו, פנאתינייקוס, ברצלונה, כשגם קבוצות טורקיות ורוסיות גילו בו עניין. הגארד האמריקאי מדגיש כי הוא לא יכול לחשוף את זהות הקבוצה שבה ישחק בעונה הקרובה, אך הסכים לדבר עליה: "אני לא יכול כרגע להגיד את זהות הקבוצה ושום דבר על כך, אבל אני יכול להגיד שההצעה שלהם הפתיעה אותי. לא ציפיתי לה והם עשו כמה דברים במיוחד בכדי שאצטרף אליהם. זו סיטואציה מיוחדת עבורי והזדמנות מיוחדת ומרגשת מבחינתי".

- לא מעט שחקנים עוזבים את מכבי הקיץ: דייויד בלו, ריצ'רד הנדריקס, יוגב אוחיון. ליאור אליהו יוצא לליגת הקיץ. קיץ לא קל עובר על מכבי.

"מהרבה בחינות אנשים צריכים להבין שלכל עזיבה יש את ההיבט שלה וזה לא משהו אישי. זה הטבע של הכדורסל. זה לא שהם רבו עם מכבי ורצו לעזוב, לפעמים זה קורה. בעוד עונה או שתיים אני בטוח שתהיה קבוצה טובה וכולם ישכחו מזה. מכבי הייתה קבוצה טובה לפני כל השחקנים האלו וכך היא תישאר אחרי שהם יעזבו. זה רק צירוף מקרים שכולם עוזבים עכשיו. כולם אולי חושבים על זה כי זה קורה עכשיו, אבל ברגע שיתחיל המשחק הראשון של העונה, כולם כבר ישכחו מזה".

- דיברת והתייעצת במהלך הקיץ עם הנדריקס או בלו שקרובים אליך על כך שהם או אתה עוזבים?

"לא ממש, כל אחד נהנה מהקיץ שלו ומהחופשה. כולם עם המשפחות שלהם. לא יצא לי לדבר איתם, אבל אני אדבר. אולי זו ההזדמנות גם להזכיר שהתלוצצתי עם הנדריקס על השיר שביצענו ביחד 'Rolling in the deep' וכתבתי, כבדיחה, שהוא עכשיו 'Rolling in the dough' . זו הייתה בדיחה ולא היה בה שמץ של רצינות. כולם עיוותו את זה והבינו את זה לא נכון, ופרסמו את זה בכל מיני מקומות בצורה לא נכונה, וחבל".

- מה הדבר שלמדת בשנה שבה היית בישראל?

"אולי שאי אפשר לשפוט דברים ואנשים מבחוץ. אני בטוח שאנשים סביב מכבי חשבו עליי ושמעו עליי הרבה דברים כשהגעתי לקבוצה, שהתבררו כלא נכונים, וכך שמעתי על ישראל דברים שהיו לגמרי לא נכונים וממש אהבתי את ישראל. מבחינה מקצועית, למדתי איך לנצח, איך להיות ווינר. זה משהו שמכבי הקנתה אצלי העונה כשחקן. צברתי הרבה ניסיון שבו אוכל להשתמש בקריירה שלי ביעד הבא שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully