וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד של ג'יימי אגייאר: "גומא ביים את היעלמותו"

הקרב בין אשתו לאימו של המיליונר מתחמם, נתוני ה-GPS של סירתו העלו סימני שאלה. אימו: "ההתקפות עליי איומות"

פרטים חדשים נחשפו היום (שישי) בהליך המשפטי בנוגע לשליטה בהונו של גומא אגייאר במיאמי, פלורידה. במהלך הדיון טען ביל שרר, עורך דינה של ג'יימי אגייאר, שייתכן והמיליונר הנעדר עודו בחיים והוא מסתתר מסיבה כלשהי, והשתמש בנתוני ה-GPS של סירתו של אגייאר, שלדבריו הפליגה שלושה מיילים מזרחה, פנתה מזרחה ולפתע נעצרה למשך חמש דקות לפני שנסחפה למים הסוערים.

"אם נניח שגומא אגייאר מת בתוך שעות מרגע היעלמותו", אמר שרר לשופט. "נתעלם מהעובדות שמראות בבירור שהמקרה היה מבוים, ושהוא הוציא את הסירה מהילוך ונתן לה להיסחף".

לאחר מכן תקף שרר ישירות את אלן אגייאר ואמר: "למה היא התראיינה ל-CNN יום אחרי היעלמותו? למה היא טענה שהוא מת? להבנתי צריך להתאבל לפחות עשרה ימים, ועדיין לא עברו עשרה ימים".

בתגובה אמרה אימו בצאתה מהדיון: "ללא הוכחה בדמות מציאת הגופה, כולנו עדיין מקווים שגומא עוד יחזור אלינו. אי אפשר להגיד עליי שאני שומרת על קור רוח בבית המשפט לאור העובדה שלא אכלתי כבר שבוע. הוא באמת הבן האהוב שלי, וזו סיטואציה איומה. ההתקפות עליי ועל בני ממוטטות אותי, ואין שום אמת במה שנאמר בבית המשפט בנוגע אליי. כל מה שאנחנו רוצים הוא לראות אותו חוזר ולשמור על אחדות במשפחה".

צפו בקטע מהדיון המשפטי בין אשתו ואימו של אגייאר

חשד: אמו של אגייאר מחקה הודעות מהסלולרי שלו

כל הדיווחים מפרשת היעלמותו של גומא אגייאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully