וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "אין לנו קושי להביא את השחקן הנכון"

27.5.2012 / 13:35

דייויד פדרמן לא חושש מקיץ סוער או ממהפכה בסגל מכבי תל אביב. על האדריאטית: "נהנינו". הוגשה הצעה לג'מונט גורדון

לאחר עונה ארוכה ומתישה, מכבי תל אביב כבר עובדת בקדחתנות לקראת העונה הבאה. אחרי שבמועדון החליטו לא לשחק בעונה הבאה בליגה האדריאטית, מי שנמצא בראש מעייניהם של קברניטי מכבי הוא דייויד בלו, שעלול לעזוב את הקבוצה.

סילבן לנדסברג נמצא על סף סיכום, אולם בקבוצה מעוניינים לקבל מבלו תשובה האם ימשיך גם בעונה הבאה ולבחון את מצב הפציעה של טל בורשטיין לפני שיוחלט כיצד לבנות את הסגל.

דייויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, התפנה לסכם את העונה: "יש הרגשה טובה, כי אני חושב שהיתה תמורה טובה לאוהדים. אני מודה לקהל על התצוגה שלהם, זה הכי חשוב".

פדרמן התייחס לכמות המשחקים העונה, ואמר: "ידענו שיהיו הרבה משחקים מהרגע הראשון, ידענו שיהיה מאוד קשה, אולי אפילו יותר קשה ממה שציפינו, אבל בסך הכל היתה עונה חיובית. אני יוצא ממנה בתחושה טובה, מאוד נהניתי. יש פה חבר'ה טובים. אם בסוף משחק האליפות פפאלוקאס נכנס עם הבגדים האזרחיים לחדר ההלבשה, חגג עם כולם והצטלם, הרטיבו אותו במים - זה אומר הכל. היה כיף לראות את זה".

על הביקורות הרבות שספגה הקבוצה בשל ההשתתפות באדריאטית הוסיף פדרמן: "למרות שהתקשורת זלזלה בה, אני חושב שהליגה האדריאטית עזרה לנו להתגבר על כל מיני קשיים, כמו שיתוף השחקנים הזרים וגיבוש הקבוצה. אנחנו נהנינו, אולי אתם לא נהניתם. אני לא ראיתי כזה דבר שמכבי באה לשחק באולמות מול אלפי אנשים בחו"ל ואנשים עומדים ומוחאים לה כפיים כשהיא עולה וכשהיא יורדת. לא ראיתי את זה לא בארץ ולא בשום מקום.

"בעונה הבאה? זה יהיה קשה. אי אפשר יהיה להמשיך כך כי מגדילים את כמות המשחקים ביורוליג. נמצא לזה פתרון. ביורוליג בטוח נשחק ובליגה הישראלית בטוח נהיה, כי אנחנו ישראלים.

"הליגה האדריאטית העניקה לנו אפשרות להרים את הקבוצה. המצב הזה, שאתה נותן לשחקנים לשבת בחוץ כמו בליגה שלנו, הוא בלתי נסבל. יכולתם לראות את זה גם במשחק הגמר מול אשדוד. צריך להיות עם אישיות מאוד מיוחדת כדי לעבור את זה עם חיוך על השפתיים".

- הרבה שחקנים עלולים לעזוב. יש חשש מקיץ כזה?

"אני ממש לא חושש. אנחנו יודעים לאיזה כיוון אנחנו הולכים, יש לנו כמה עמדות שאליהן יש לנו כמה מועמדים. יש כל מיני שיקולים, חלקם כלכליים. אין לנו שום קושי להביא את השחקן הנכון למקום הנכון, חוץ מנושאים כלכליים שנצטרך לפתור אותם".

מכבי הציעה הצעה כספית לג'מונט גורדון

בין מכבי תל אביב לקית' לנגפורד קיימים פערים כספיים. המו"מ עמו נמשך, כשהשחקן עצמו אף הודה כי הוא מחזיק במספר הצעות. בנוסף, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי תל אביב מעוניינת בג'מונט גורדון. עוד נודע כי ראשי מכבי נפגשו כבר עם סוכנו והגישו לו הצעה כספית.

מכבי אף בוחנת לא מעט מעומדים במקביל, ביניהם שרונאס יאסיקביצ'יוס, דרווין קיצ'ן, דונטיי דרייפר, ארון ג'קסון ודייויד לוגאן. עם חלקם אף מתקיים כבר מו"מ. דורון פרקינס נמצא אף הוא עדיין בתמונה. בנוסף קיימים במכבי מועמדים זולים יחסית מאירופה ביניהם ריקי היקמן מפזארו. במכבי אף מעוניינים להאיץ את המגעים עם אלכס מאריץ', ומצפים שתיגמר סדרת גמר הפלייאוף ביוון.

הבלוג של גרינוולד חושף הכל לקראת הקיץ במכבי ת”א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully