וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מי יישאר ומי יילך? צפו בחגיגות האליפות

25.5.2012 / 8:00

האיחוד המרגש עם הקהל, הקריוקי הנוגה של הנדריקס, הצ'ייסרים של דייויד בלו וכל התוכניות לעונה הבאה. צפו במכבי תל אביב חוגגת אליפות, במה שעשוי להיות מסיבת הפרידה מלנגפורד, שארפ, הנדריקס, סופו ופפאלוקאס

דרור פיקלני

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב סיימה אמש (חמישי) עונה ארוכה ומתישה בחגיגות הזכייה באליפות שהחלו במלחמות מים בחדר ההלבשה, נמשכו בהילולה ספונטנית בבית דני עם אוהדי הקבוצה, לאחריהן התפנו השחקנים לחגיגיות המסורתיות במסעדת 206, שם נשארו עד שלוש לפנות בוקר.

במהלך החגיגות במסעדה, לקח ריצ'רד הנדריקס את המיקרופון, ובדומה ליכולתו על הפרקט, השחקן הציג ביצועים לא רעים בשירה, מה שגרם לחבריו לקבוצה המרוצים לעודדו ולצלם אותו באייפונים. "אולי אני בכלל בעונה הבאה אני וריצ'רד נהיה באולפן הקלטות ונקליט אלבום ביחד. הוא מאוד כשירוני אני עדיין לא החלטתי", התבדח קית' לנגפורד.

דייויד בלו, ריצ'רד הנדריקס, קית לנגפורד, מכבי תל אביב, חוגגים אליפות. דרור פיקלני
לחיים חבר'ה. מי יישאר בעונה הבאה? לנגפורד, הנדריקס ובלו/דרור פיקלני

קית' לנגפורד הוסיף לגבי הזכייה באליפות: "זו הייתה עונה ארוכה, אני מתכוון ליהנות ולהירגע קצת. זו הייתה עונה מופלאה, היה כיף ונהדר, התהליך היה טוב, אני באמת אסתכל אחורה לעונה הזאת וארגיש שהשגתי בה הרבה. אני מרגיש שהצלחתי להיות קשוח מנטלית ומכבי תל אביב היא קבוצה בעלת ארגון מעולה, והתרגשתי להיות חלק מהמקום".

האמריקאי אף התייחס לעתידו בקבוצה: "מבחינתי זה עצוב שזה מגיע לפן העסקי של הדברים אבל ככה זה, יש לי הצעות מקבוצות אחרות. אני רק יכול להגיד לאוהדים, אני אוהב אתכם, אני מעריך את מה שעשיתם, תודה על הכל. קשה לראות מה קורה איתי בעונה הבאה, אבל אדע מה קורה עם מכבי בשבועות הבאים, מקווה שנמצא איזה פתרון".

דרק שארפ אמר לוואלה! ספורט: "זכינו באליפות ואותי זה מאוד מרגש, זה היה צמוד אבל ניצחנו. הקבוצה עשתה השנה עבודה מצוינת, השארנו את כולם במוטיבציה גבוהה ואני מקווה שנהיה ככה גם בשנה הבאה".

- דרק, תישאר במכבי בעונה הבאה?

"אני מקווה כך, אני רוצה להישאר במכבי. הלב שלי אומר שהוא רוצה להישאר במכבי, זה תלוי בכמה דברים".

גם דייויד בלו הודה לאוהדים: "אני מאוד מעריך את האוהדים ששרו לי", הוסיף השחקן, "כל פעם שזוכים באליפות זו הרגשה קצת שונה. אני חייב להגיד שזו תמיד החוויה הכי טובה, עד שזה קורה עוד פעם. הזכייה באליפות ריגשה אותי. אחרי העונה הארוכה? אני מתכוון לשתות כאן בעיקר מים מינרלים".

היו"ר שמעון מזרחי נשמע מרוצה אף הוא: "הקבוצה העונה הציגה המון המון נחישות והתמדה, צריך להודות לצוות המאמנים ורפואי ועכשיו צריך להסתכל קדימה לקראת העונה הבאה. זו אחת העונות הנהדרות מבחינת יכולות וכמות משחקים. זו האליפות החמישים? תבדקי בספר השיאים של גינס אם יש לזה אח ורע בעולם. העונה הבאה? תנו קודם כל לנוח ונדבר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות במסעדת 206. דרור פיקלני, מטר פורמטס
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות במסעדת 206/מטר פורמטס, דרור פיקלני

בלאט: "הכי ריגש אותי? אלון שטיין"

"הייתה עונה מדהימה, מיוחדת במינה", אמר דייויד בלאט לוואלה! ספורט. "אני שמח שידענו לסיים אותה אולי לא בצורה היפה ביותר, אבל בצורה שנוכל לתת לחברה לנוח וליהנות ממה שעשו, ולאחר מכן נתחיל לחשוב הלאה".

- דיוויד, מה לגבי קית', הנדריקס ובלו?

"בשבוע הקרוב אני מאמין שאנחנו נהיה הרבה יותר חכמים, זה לא סוד שאנחנו מחכים לראות מה יהיה עם בלו, כי הוא די חלק מרכזי במה שיקרה לאחר מכן, אז אנחנו צריכים לראות מה קורה איתו. מבחינת התפקיד והחשיבות שלו לקבוצה ידועה. נקווה שניתן לו לצאת ולנוח קצת ואז לתת לו לענות יותר ברצינות. לגבי קית והנדריקס, שניהם מצוינים ועם שניהם דיברנו, ניסינו בצורה רצינית להחתים אותם. ראינו שזה לא הולך לקרות, החלטנו לתת לאיזה הפסקה לתקופה מסוימת בגלל החשיבות של הפיינל פור. עכשיו שסיימנו נחזור לדבר ונראה".

לגבי החגיגות של האוהדים בבית דני הוסיף בלאט: "הרבה אוהדים לא הגיעו למגרש היום , אבל הם ידעו לקבל אותנו ואני שמח שעזרנו להם לשמוח, אני מקווה שבעונה הבאה זה יהיה באולם ולא בבית דני".

- מה הכי ריגש אותך היום?

"את האמת, הסל של אלון שטיין לקראת הסוף של החצי. הוא היה שחקן חמישייה בגיל 17 בגליל. באותן שנים שאימנתי את גור שלף בגליל, חברה צעירים ומוכשרים. אימנתי אותו מספר שנים ואני מאוד אוהב את אלון. בשנתיים האחרונות הוא כל כך תורם לנו בדרך שלו ובאופי שלו. לשתות? אני אשתה קצת, אבל אני צריך לנהוג, אז לא יותר מדי".

יוגב אוחיון, אלון שטיין, מכבי תל אביב, 206. דרור פיקלני, דרור פיקלני
יוגב אוחיון, אלון שטיין, מכבי תל אביב, 206/דרור פיקלני, דרור פיקלני

יוגב אוחיון יישאר, השאר מתנדנדים

במכבי תל אביב כבר נמצאים בעיצומן של הכנות קדחתניות לעונה הבאה. הצוות המקצועי מאוד רוצה להשאיר את דייויד בלו בקבוצה, אולם טרם ידוע מה תהיה תשובתו. המגעים עם דרק שארפ נמשכים כשכרגע ישנם פערים כספיים בין הצדדים.

בנוגע ליוגב אוחיון, לגארד יש סעיף יציאה, כשמלאגה ומספר קבוצות נוספות מספרד הביעו בו התעניינות. בשיחות עם מקורביו, אוחיון הביע חשש לגבי ההחתמות במכבי לעונה הבאה והסביר כי הוא מעדיף לדעת איזה תפקיד מיידעים לו בקבוצה, כשהוא הוסיף כי אין ברצונו לסוג מקצועית אחורה.
עם הנדריקס החלו אתמול מכבי בלחץ מחודש על השחקן במטרה להחתימו, כשהמאמן דייויד בלאט הביע את רצונו העז להשאירו. בין מכבי וקית' לנגפורד קיימים פערים כספיים, המו"מ עמו נמשך, כשהשחקן עצמו אף הודה כי הוא מחזיק במספר הצעות.

גיורגי שרמדיני, שעל מועמדותו והמגעים המתקדם עימו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, כבר חתם על החוזה, ולשחקן עצמו נותר רק לערוך בדיקות רפואיות בארץ. כמו כן קיים מו"מ עם אלכס מאריץ'.

כרגע מסתמן כי יותם הלפרין ישוב למכבי תל אביב ויחתום על חוזה טווח, כשבמכבי רוצים לבדוק קודם את סוגיית המס. מכבי תל אביב פתחה במו"מ עם סילבן לנדסברג על מנת להחתימו על חוזה ארוך טווח, אך ראשי מכבי מעדיפים להגיע לסיכום עמו רק לאחר תשובתו של דייויד בלו לגבי הישארותו. קברניטי הקבוצה מפצירים בבלו לתת תשובה כבר בשבוע הבא "בכדי לדעת כיצד לבנות את הקבוצה", כדברי פדרמן. לטל לבורשטיין יש חוזה לעונה הבאה אולם במכבי רוצים לברר את חומרת פציעתו.

במכבי מעוניינים לממש את האופציה בחוזהו של דווין סמית, אולם יש מספר גורמים בקבוצה שסבורים כי אולי יש לבקש הורדה מסוימת מסכום המימוש לחוזה לעונה הבאה, העומד על חצי מיליון דולר.

כמו כן, לא מעט שחקנים הוזכרו כמועמדים לקבוצה. בנוסף לשרונאס יאסיקביצ'יוס, שגם על מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הוזכרו גם השמות של גם דרווין קיצ'ן, דונטיי דרייפר ודייויד לוגאן. דורון פרקינס נמצא אף הוא עדיין בתמונה.

בנוסף קיימים במכבי מועמדים זולים יחסית מאירופה ביניהם ריקי היקמן מפזארו, שאליו ביצעה הקבוצה פנייה. כמובן שתיאו פפאלוקאס וסופוקליס שחורצאניטיס יעזבו, שון ג'יימס מתנדנד. ארון ג'קסון מבילבאו מועמד, אך יקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully