וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שחורציאניטיס קיבל הצעה מקאחה לבוראל

24.5.2012 / 11:56

הסנטר שיעזוב בתום גמר הפיינל פור (ה', 21:00, ספורט5) מועמד לבאסקים. לנגפורד: "ניתן את הכל, אבל כך גם אשדוד"

קובי אליהו

בין אם יתלבש או לא, גמר הפיינל פור הערב (חמישי, 21:00, ספורט 5 וספורט5 HD) ככל הנראה יהיה האחרון של סופוקליס שחורציאניטיס במכבי תל אביב. כבר שבועות רבים ברור לכל כי הסנטר היווני לא ימשיך בשורות הצהובים בעונה הבאה, ואלה עברו להתעסק באופציות חדשות כשגיורגי שרמנדיני ואלכס מאריץ' ככל הנראה יצטרפו לקראת העונה הקרובה.

סופו עצמו מחזיק במספר הצעות מספרד, כך מדווח, והיום מתברר כי ההצעה הרצינית ביותר מגיעה מכיוונה של קאחה לבוראל. על פי דיווחים, הבאסקים כבר הגישו לסנטר היווני טיוטת חוזה, בתקווה לבנות סגל חדש אחרי אכזבות העונה הנוכחית. עם זאת, ייתכן ושחורציאניטיס יעדיף לשוב לליגה היוונית בשל לידת בנו לפני כחודשיים.

גם למספר אנשים נוספים עלול המשחק הערב להיות האחרון במדים הצהובים. טרם ברור אם עוזר המאמן דרק שארפ, עימו קיימים בינתיים פערים במו"מ, ימשיך בקבוצה. המאמן דיוויד בלאט אף הודה אתמול כי קיימת חוסר ודאות לגבי הישארותם של דייויד בלו, ריצ'רד הנדריקס וקית' לנגפורד.

לנגפורד: "זה המשחק הכי חשוב העונה"

בלאט נשאל אתמול במסיבת העיתונאים האם בדומה להצעות הכספיות משודרגות להן זכו לנגפורד והנדריקס, ומעבר להצהרות החמימות על רצונם של אנשי הקבוצה לראות את דייויד בלו ממשיך, האם הנהלת מכבי תל אביב הציעה לבלו שדרוג לחוזה. העדיף המאמן להתחמק באלגנטיות מתשובה על כך.

קית' לנגפורד מעדיף לא להתייחס לעתידו, אלא לדבר רק על ההתמודדות הערב. "אני כמובן נרגש לפני המשחק", אמר הגארד, "זה לא עוד משחק. זה משחק על אליפות, הכי חשוב של העונה, אז אני מצפה שהוא יהיה קשה יותר מחצי הגמר. כולם יתנו את הכל, גם שחקני אשדוד. לא יהיה קל".

על חצי הגמר מול חולון הוסיף הגארד: "זה היה מרגש. יש לנו והייתה לנו מוטיביציה גבוהה, ואני חושב שראו את זה". לנגפורד גם התייחס לעובדה ששחקניה הזרים של מכבי לא זכו בפרסים בטקס המנהלת, והוסיף בציניות: "אני חושב שהיינו אנדרדוג במשחק, לא? הרי להם יש את הריבאונדר הכי טוב, ועוד שחקן שם זכה באיזה פרס. מכיוון שאנחנו היינו האנדרדוג, היינו צריכים להוכיח שאנחנו באים מוכנים לשחק".

על כך שמדובר במשחק האחרון של העונה לאחר כל כך הרבה משחקים, הוסיף השחקן: "יש גם תחושות הקלה, אבל קודם כל נהיה מרוכזים במשחק ואחרי המשחק נחשוב על סיום העונה".

בין לנגפורד קיימים פערים כספיים בנוגע להמשך דרכו במועדון, והוא התייחס בלקוניות לגבי עתידו: "אני לא קורא עברית אז אני פחות מתייחס לפרסומים. כרגע אני לא חושב על חוזים, זו העבודה של הסוכן שלי. אני רוצה להתרכז במשחק האליפות".

פדרמן: "אנחנו לא מתביישים להביע את דעתנו"

אחד הבעלים דייויד פדדרמן התראיין לגל"צ וסיפר: "השנה אנחנו נראים קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה באירופה. זה מוכיח שלא צריך יותר ממספר מסוים של שחקנים. אומנם לאירופה זה לא יכול להספיק, אבל בליגה הישראלית כן.

"המציאו את הפיינל פור, כמו שאבנר קופל אמר, בשם התקווה לאי צדק. אבל לאורך זמן, צריך לחשוב על מה הכי מעניין ומה יכול להביא הכי הרבה קהל. כפי שזה נראה קיים, הפיינל פור מיצה את עצמו. אני מעריך שבסדרות, גם יהיה יותר מעניין וגם יותר הכנסות. לא חושב שהכדורסל הלך אחורה, אבל השיטה הזאת בעייתית.

"אנחנו מבינים ללבם של האוהדים שלנו שהחרימו את המשחקים, אבל נמנענו מלהיות צד בזה. לא נלך נגד האוהדים, ואנחנו מבינים את השיקולים שלהם, ואפילו ניסינו לשכנע אותם לבוא למשחק הערב, אבל הם החליטו שמכיוון שהם מחו לאורך כל השנה - הם לא ישנו את ההחלטה הלילה.

"זו באמת הייתה עונה קשה ומפרכת. מה שמשביע רצון מבחינתי זה הצורה שבה הקבוצה שיחקה. בין אם אתה שונא את מכבי או אוהב אותה, אתה לא יכול להכחיש את העובדה שמכבי משחקת כדורסל יפה".

על הפועל תל אביב, שחזרה לליגה: "אני שומע את הקריאות שלהם, ואני לא אוהב את השירים שלהם. תל אביב עולה באש? למה? דיברתי עם דורון הרציקוביץ', וגם הוא לא מבין את השירים האלה".

על הראיון שבו אמר דברים לא מחמיאים על דייויד בלאט: "הסברתי לדייויד מה קרה שם, זה הגיע אחרי שיחה קודמת בינינו. אם הייתי רואה את דייויד בלאט כמאמן שמגיע לתקופה קצרה - הרי אנחנו בונים מערכת לעתיד, ובלאט נחשב כחלק מהבסיס שלנו לעתיד - לא הייתי אומר את הדברים האלה. יישרנו את ההדורים".

על ההתערבות של ההנהלה בסגל: "אנחנו נמצאים פה 20-30 שנה, עברנו הרבה. יש דברים שקל לנו להחליט. אם יש דברים שמאוד חשובים לנו, אנחנו לא מתביישים להביע את דעתנו, זה כסף שלנו".

על דרק שארפ: "הוא היה הסמל שלנו, הוא גם היה מקופח בהשוואה לשכר שאחרים קיבלו, אבל גם כשאנחנו מנסים להיות בסדר, צריכה להיות יחסיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully