וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: עופר ברקוביץ' צפוי להמשיך

23.5.2012 / 9:49

בעיר הנמל צפויים לממש את האופציה שיש להם על המאמן לעונה שלישית. חג'ג' שוחרר מבית החולים, עדיין בספק לגמר

על אף ההישג הגדול והשמחה בעצם העלייה לגמר הפיינל פור אמש (שלישי), במכבי אשדוד עדיין לא יוצאים מגדרם. הקבוצה שלפני שנתיים עוד שיחקה בליגה השנייה לא חגגה יותר מדי את הניצחון על מכבי ראשון לציון, ועסוקה החל מאמש בנסיונות לקראת יום חמישי של שחזור ואף הגדלת מספר הצופים שהגיעו מהעיר למעמד חצי הגמר. בקבוצה מעריכים שלמעלה מ-2,000 צופים יגיעו ליד אליהו בחמישי, כשעיריית אשדוד צפויה להעמיד שוב הסעות לטובת העניין.

שחקן הקבוצה דרור חג'ג' שוחרר במהלך הלילה מבית החולים לביתו וההחלטה האם ישחק בגמר מול מכבי תל אביב תיפול סמוך למשחק. כזכור, כחצי שעה לפני המשחק מול ראשון לציון החל חג'ג' לחוש ברע, וביקש לרדת לחדר ההלבשה בשל קלקול קיבה. הוא נשאר ביד אליהו עד לאחר המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חולון כאשר הוא מאבד לא מעט נוזלים, ולכן הוחלט לפנותו לבית חולים לטיפול ראשוני. חג'ג' לא צפוי לערוך היום את האימון המסכם של הקבוצה, ועל סמך תחושתו בשעות שלפני המשחק מול מכבי תל אביב, יוחלט האם ישחק.

באשדוד מרוצים מאוד מתפקודו של המאמן עופר ברקוביץ', וצפויים להאריך את חוזהו לעונה שלישית. לאשדוד יש אופציה על המאמן, ובזכות ההישגים שהוביל את המועדון אליהם החל מתחילת הסיבוב השני מתחזקת הערכה כי הוא יישאר במועדון מעיר הנמל. כזכור, בתחילת העונה מעמדו של ברקוביץ' היה מעורער בשל פתיחת העונה החלשה, אך השינוי הגדול שחל ביכולת הקבוצה הפכה את היחס של ההנהלה למאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully