וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "ההמשכיות חשובה מאוד למערכת"

20.5.2012 / 10:58

דייויד בלאט על הארכת חוזהו במכבי תל אביב: "טוב שהקבוצה דואגת להמשכיות גם בעמדת המאמן". על חולון: "קבוצה מצוינת"

דייויד בלאט צפוי לחתום במכבי תל אביב ביומיים הקרובים לאחר שכל הפרטים עמו נסגרו מול ההנהלה. גם המאמן בלאט עצמו התייחס לכך כשאמר הבוקר (ראשון) לוואלה! ספורט: "אחתום במכבי תוך יום יומיים. אבל זה פחות חשוב, מה שחשוב יותר כרגע מה שחשוב זה חצי הגמר ביום שלישי", אמר בלאט, "אני אחתום על החוזה, ואמשיך ואשאר במכבי".

בלאט שחזר לקדצניה שנייה ומסיים את שנתו השנייה במכבי, יחתום לשנתיים נוספות ואופציה לשנה נוספת. "אחד הדברים החשובים במכבי, ובטח ובטח חשובים למערכת, זו המשכיות בכל חלק ובכל אספקט שלה", אמר בלאט, "הקבוצה רואה גם בתחום האימון את החשיבות של ההמשכיות, וטוב שכך".

בלאט התייחס לחצי גמר הפיינל פור מול הפועל חולון, וצופה להתמודדות קשה: "חולון היא קבוצה מצוינת שנתנה עונה נהדרת, ובמשחק אחד קשה לדעת איך דברים יכולים להתפתח".

בגזרת השחקנים, כזכור, בלאט ינסה לקדם את הישארותו של ריצ'רד הנדריקס. ההנהלה כבר סיכמה עם גאורגי שרמדיני, ובוחנת את האפשרות של צירוף אלכס מאריץ' או מייק באטיסט. סיכויים גבוהים שיותם הלפרין יחתום על חוזה ארוך טווח, ומתקיים מו"מ עם סילבן לנדסברג בזמן שמחכים לתשובות סופיות מדייויד בלו לגבי הישארותו. מועמדים נוספים שהזכרו לעמדת הגארד הם בין היתר דרווין קיצ'ן (מראשון לציון), דונטיי דרייפר וריקי היקמן (מפזארו), שאליו ביצעה הקבוצה פנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully