וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן דוד: "זה רגע מדהים, כל העונה הזו מדהימה"

16.5.2012 / 23:03

רכז ראשל"צ חגג את ההעפלה לפיינל פור על חשבון אשקלון. בירנבוים: "הלילה כבר אחלום על טפירו". אלפסי: "מאכזב מאוד"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי ראשון לציון השלימה הערב (רביעי) הישג נהדר, כשהביסה את עירוני אשקלון 63:77 ועלתה לפיינל פור. הקבוצה מעיר היין שבה מפיגור 2:0 בסדרת רבע הגמר בדרך לניצחון 2:3, ובמעמד השיא של הכדורסל הישראלי שייערך ביום שלישי הבא ביד אליהו היא תפגוש את מכבי אשדוד, בתקווה להפוך את העונה הנהדרת הזו לחלומית.

"לקבוצה הזו יש הרבה סודות אבל קודם כל זה החבר'ה שהתחברו בתחילת השנה, כולם אוהבים אחד את השני. כמובן שכולם גם מביאים סטטיסטיקה", אמר מאמן הקבוצה אפי בירנבוים, ועבר להחמיא לשחקנים הישראלים שלו: "אני יודע שיש לנו שחקנים עם יכולות ואופי גדול. שחקן כמו עמית בן דוד ושחקן כמו (ניצן) חנוכי, איל שולמן ואור (סולומון) הילד שיש לו ביצים חבל על הזמן, הוא עשה דברים כמו באימון. על היריבה הבאה שלו אמר המאמן: "ניתן לשחקנים חופש יומיים, הלילה כבר אחלום על מאיר טפירו".

אין ספק כי גיבור הערב היה עמית בן דוד, שנכנס נהדר לנעליו של ג'ו קרופורד הפצוע וסיפק משחק שיא של 16 נקודות באחוזים מצוינים. "אין ספק שזה רגע מדהים, כל העונה הזאת מדהימה", אמר הרכז הוותיק. "יש פה חבורה של גברים וגם בפיגור ידענו שאנחנו יכולים לעשות את זה. באמת האמנו, ואין מאושר ממני ברגע זה. אני לא שחקן שנוטה לכפות את עצמי, אבל במחצית השניה הרגשתי שאני צריך לקחת על עצמי יותר. אני שמח שזה עזר לנו לעלות לפיינל פור".

ברנדון באומן, שסיפק גם הוא יכולת מצוינת בכתום, הוסיף: "כולנו ידענו מה היה צריך לעשות, כולם עשו את המקסימום, שמנו דגש על ההגנה שלנו ועכשיו חושבים על הפיינל פור – הנה אנחנו באים". על הקאמבק שלהם בסדרה אמר באומן: "אף פעם לא ממש הרגשנו שאנחנו מאבדים את זה. הפסדנו בשני משחקים עם הבאזר והרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את זה". לקראת המשחק נגד אשדוד בפיינל פור אמר הפורוורד: "ברור שאנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה. אם לא, למה שנשחק כדורסל?"

בצד השני, אריק אלפסי היה מאוכזב מאוד מההתפרקות של קבוצתו, שפספסה צ'אנס גדול להעפיל לפיינל פור: "זה מאכזב מאוד, אבל לא הפסדנו את הסדרה פה אלא אצלנו בבית, שם איבדנו את המומנטום. כל הכבוד לראשון על מה שהם עשו בסדרה. כואב לסיים ככה עונה. מתסכל, מאכזב, אבל אני חושב שהקבוצה נתנה משחקים גדולים ורגעים גדולים, גם הסדרה הזאת הייתה סדרה גדולה שהייתה אצלנו בידיים ולא ידענו לשמור עליה. היה לנו סף שבירה נמוך, ופחדתי ממנו. ראיתי את השחקנים בסוג של שבירה אחרי המשחק הרביעי, רצינו לעצור את זה ולא הצלחנו. הערב לא היינו טובים וזה שווה מסקנות. יש הרבה מה ללמוד מהעונה הזאת".

על עתידו האישי בשנה הבאה: "יש לי חודש הפוגה ואז אני מצטרף לעזור לנבחרת ישראל ולנסות לעשות הכל כדי שהנבחרת תצליח. בשנה שעברה כבר הייתי כמעט מחוץ לשוק המאמנים, יש לי דברים אחרים לעשות בחיים, יש לי עסקים ומשפחה תומכת, צריך לפנות ולהיות איתם. בוא נראה איך הקיץ יתפתח. אני רוצה לנוח קצת, הדבר הכי חשוב כרגע זה הנבחרת".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully