וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב לשארפ: "יש אנשים שמעוניינים להצניח מישהו במקומו"

10.5.2012 / 12:48

על רקע המו”מ להשארתו, החלו בסביבת מכבי ת”א לתהות סביב חוקיות תפקידו של שארפ מכיוון שטרם השלים קורס מאמנים

מתברר שעתידו של דרק שארפ במכבי תל אביב גורם ללא מעט גורמים לאנטגוניזם. לאחר שנפתח המשא ומתן להשארתו של אחד הסמלים הגדולים של הקבוצה להשארתו בצוות המקצועי, החלו לעלות תהיות סביב חוקיות העובדה ששארפ משמש כעוזר מאמן. לדברי גורמים בסביבת המועדון, שארפ טרם השלים את קורס המאמנים, ולכן הוא עדיין לא מחזיק בתעודת מאמן.

בסביבתו של שארפ רומזים שישנם גורמים שלא רוצים לראות אותו ממשיך במכבי תל אביב, זאת למרות שבהנהלה מעוניינים מאוד לראות אותו ממשיך. אתמול נפתחו המגעים בין יורם יחיאלי, סוכנו של שארפ ב-17 השנים האחרונות, לבין דני פדרמן, מנכ"ל מכבי תל אביב ודייויד פדרמן מבעלי המועדון. שארפ מאוד מוערך על ידי הנהלת ואנשי המועדון, וקברניטי הקבוצה מאוד רוצים לראות את שארפ ממשיך במכבי.

"דרק התחיל בקורס מאמנים והוא ישלים את קורס המאמנים", מסביר אחד ממקורביו. "רק בישראל יכול לקרות דבר כזה ובעיתוי כזה. מאז שפורסם אתמול שדרק החל במשא ומתן עם מכבי מכבי תל אביב לעונה הבאה, החלו הדיבורים על קורס המאמנים". אותו מקורב הוסיף: "מעניין שזה לא עלה עד עכשיו. אנחנו יודעים שהנהלת מכבי תל אביב רואה בדרק סמל ומופת וחלק בלתי נפרד במועדון, על אף ניסיונות של אנשים המעוניינים כנראה לפנות את מקומו של דרק ולהצניח מישהו מטעמם".

יש לציין כי תקנון איגוד הכדורסל קובע כי ללא תעודת מאמן, לא ניתן לשמש כמאמן ראשי או כעוזר מאמן בליגה. בסביבתו של שארפ מבהירים כי "העניין יטופל, יסתדר ויבוא על מקומו. שה'נשמות הטובות' ש'דואגות' לעמדת עוזר המאמן במכבי ולכך ששארפ ימשיך בתפקיד הזה יפסיקו לדאוג. דרק יהיה בתפקיד הזה אם הוא ירצה ובסיום המשא ומתן במכבי".

לידיעה שעוררה את הדיון במעמדו של שארפ

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully