וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי שני ליועמה"ש של האיגוד: "אני המום, מה קרה לך?"

5.5.2012 / 18:01

בעקבות מכתב התלונה של יו"ר א.ס רמת השרון על שחיתות באיגוד הכדורסל, תקף יו"ר האיגוד לשעבר את רונן וינברג

הרוחות באיגוד הכדורסל ממשיכות לסעור בעקבות פרסום מכתב התלונה של יושבת ראש אלקטרה רמת השרון, רחל אוסטרוביץ', אותו שלחה ללימור ליבנת ותוכנו נחשף בוואלה! ספורט. כזכור, במכתב ביקשה אוסטרוביץ' לבדוק חשד לשחיתות סביב הבחירות הקרובות להנהלת איגוד הכדורסל, שייערכו ב-4 ביוני.

לבנת מהירה להגיב וכתבה: "לנוכח הטענות המועלות במכתב, בכוונתי להעביר את פנייתך באופן מידי לבדיקת מבקר המדינה ולבדיקת רשם העמותות. הבעתי את התנגדותי לא פעם להצבעה במתכונת של ייפויי כוח ריקים... אין בסמכותי להורות על פתיחת חקירת משטרה בעניין, אולם אני ממליצה כי תפני למשטרת ישראל בעניין זה".

לפני מספר ימים שלח רונן וינברג, היועץ המשפטי של האיגוד לשרת התרבות והספורט לימור לבנת מכתב בה קבל בפני ליבנת כי לא ביקשה את "התייחסות איגוד הכדורסל לנטען במכתב". עוד הוסיף וינברג כי "בכל הנוגע לייפויי הכח, יובהר כי איגוד הכדורסל פועל בהתאם לתקנון היסוד שאושר על ידי האסיפה הכללית של איגוד הכדורסל. תמוה ביותר כי התלונה הגיעה במועד זה, למעלה מ- 3 שנים לאחר שאושר תיקון התקנון וכחודש ימים לפני מועד קיום הבחירות הקרובות".

מסתבר כי המכתב הרתיח את שי שני, יו"ר האיגוד לשעבר. לוואלה! ספורט נודע כי שני שלח בתגובה מכתב שעונה לוינברג, אותו כיתב לכל חברי הנהלת האיגוד. "כמי שמכיר אותך מספר שנים, אני פשוט המום ממכתבך לרחל אוסטרוביץ. הכרתי אותך כמי ששומר מכל משמר על טוהר המידות באיגוד, מה קרה? הייתי מצפה שבמקום לנזוף עם רמיזה קלה של איום לכאורה כלפי רחל, היית לפחות מברר, דברים שקל מאוד לבררם. מעבר לכך, לא הבנתי במקרה זה מיהי מרשתך, האם האיגוד? מ?מ יו?ר האיגוד או אולי סיעת הפועל? אל תשכח שרמת השרון היא גם חברה באיגוד, משכך יש להגן גם עליה!".

בתוך כך, צביקה שרף שבוחן את המועמדות להתמודד ב- 4 ליוני על מקום בהנהלת איגוד הכדורסל נפגש היום עם נציגים מהמגזר הערבי, כשמסתמן שאנשי המגזר נוטים לתמוך בו במידה ושרף יחליט להתמודד.

לידיעה הראשונית על מכתבה של יו"ר רמה"ש

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שי שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully