וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל המנהלת: "בלאט כנראה שכח איפה גדל ואצל מי"

1.5.2012 / 19:23

חגי סגל תוקף את מאמן מכבי ת"א: "יש לו מה להגיד בכל נושא, הוא חושב שמדובר בליגה קיקיונית ושכל החלטה היא נגדם"

הרוחות בעולם הכדורסל מסרבות להירגע, לאחר דבריו של מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, שרמז אתמול כי קבוצתו עשויה לנטוש את ליגת העל הישראלית במידה והליגה לא תשתנה לפי דרישותיה. לאחר שהבעלים של הפועל גלבוע/גליל עליון, חיים אוחיון אמר את דעתו החריפה בנושא, מגיע הערב (שלישי) תורו של חגי סגל, סמנכ"ל מנהלת הליגה ודובר איגוד הכדורסל, לומר את דברו.

"בלאט כנראה שכח איפה גדל ואצל מי. האיש שעשה קריירה סבירה כשחקן, בזכות העובדה שבשנים בהם שיחק היו בליגה מיעוט זרים, רוצה להציף את הליגה ב-7 או 8 או אולי אפילו יותר זרים, ללא הגבלה לדבריו, רק כדי שיוכל לנצח את ריאל מדריד או סיינה, בדרך לעוד תואר אירופי למכבי תל אביב", כתב סגל בטור שפירסם באתר מנהלת הליגה.

"לדייויד בלאט יש מה להגיד בכל נושא וכך גם למעסיקיו. לליגה טוב 4 זרים, לה זה רע. הקבוצות חושבות שפיינל-פור היא הדרך להביא כסף ועניין לליגה, למכבי זה לא מתאים. בלאט בכלל רוצה להצטרף לליגה אחרי תום העונה הסדירה, כאילו מדובר בליגה קיקיונית כמו זו של סלובניה". סגל המשיך וכתב: "בלאט שכח שיש בליגה הזו עוד קבוצות, עם צרכים שונים משלו וגם קהל שרוצה לראות גם שחקנים ישראלים ולא זרים שמחליפים זרים אחרים. משום מה במכבי תל אביב מרגישים שכל תקנה או החלטה באה כדי לפגוע בהם. זה ממש לא נכון. כשחוקק החוק הרוסי, במכבי תל אביב התנגדו, היום הם התומכים הנלהבים, אחרי שגייסו את הישראלים הטובים בליגה וזו זכותם המלאה".

לסיום כתב סגל: "בלאט בחוצפתו, מדבר על האפשרות שמכבי תשחק בשתי ליגות ומשאיר את התשובה על אילו שתיים הוא מדבר פתוחה. אם זה לא איום מה כן? מכבי תל אביב הוא מועדון כדורסל מפואר. למעשה המפואר ביותר באירופה ולכן כדאי ואולי הגיע הזמן, יתעסקו שם בכדורסל ובניהול הקבוצה הנהדרת שלהם, הם טובים בזה, ושישאירו לאחרים את ניהול הליגה כולה".

דייויד בלאט מאיים: ”בשנה הבאה נשחק רק בשתי ליגות"

חיים אוחיון על מכבי ת"א: "מי שמתכחש לבית שלו, סופו להיכחד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully