וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בליגה האדריאטית

פתיחה חזקה של הצהובים הספיקה להם כדי לשייט ל-77:87 בגמר על צדביטה. לנגפורד בלט עם 21 נק', הנדריקס הוסיף 16

אולי אין פה את היוקרה של היורוליג, אבל פיינל פור הוא פיינל פור ותואר אירופי הוא תואר אירופי. מכבי תל אביב השלימה הערב (שני) זכייה בליגה האדריאטית עם ניצחון 77:87 על צדביטה זאגרב הקרואטית. קית' לנגפורד הצטיין עם 21 נקודות. ריצ'רד הנדריקס הוסיף 16 נקודות והצהובים רשמו תואר שני העונה אחרי גביע המדינה ואולי לפני עוד אליפות.

ריצ'רד הנדריקס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצהובים שלטו מהפתיחה. הנדריקס/ברני ארדוב

אחרי שהפסידו ליריבה קרואטית אחרת, זאדאר, בגמר המפעל בסיבוב הקודם שלהם בו ב-2003, הצהובים ממש לא התכוונו להשאיר מקום לטעויות בפיינל פור הביתי שלהם. בחצי הגמר הם לא התקשו למגר את בודוצ'נוסט 60:82 והיום לא השאירו גם סיכוי ליריבה, שהפסידה כבר פעמיים העונה לצהובים וסיימה את העונה הסדירה במקום השני באדריאטית.

החבורה של בלאט עלתה בטירוף וכבר אחרי עשר דקות טסה ל-16 נקודות יתרון, 11:27, מה שפחות או יותר גמר את המשחק הזה. הקרואטים נראו מנותקים לחלוטין וסיימו את המחצית הראשונה עם 1 מ-18 בלתי אפשרי לשתי נקודות וככה בטח שאי אפשר להפתיע בנוקיה. רק כריסטופר וורן, שקלע 24, ראוי לציון אצל המפסידה, שקלעה 13 שלשות לעומת תשעה סלי שתיים בלבד.

לא ברור אם מכבי תמשיך באדריאטית בעונה הבאה, שכן זה היה משחק ה-83 העונה. מה שכן בטוח, הוא שהצהובים סגרו היום חוב שהם קיוו לסגור כבר לא מעט שנים ונראים מצוין לקראת הישורת האחרונה בזירה המקומית. אחרי הזכייה הביתית של גלבוע/גליל עליון בליגה הבלקנית, הישראליות ממשיכות להצליח בליגות האירופאיות למיניהן.

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי פתחה עם ריצ'רד הנדריקס, דווין סמית', ליאור אליהו, יוגב אוחיון וקית' לנגפורד. הקרואטים עלו עם דונטי דרייפר, איבן אופצ'ק, מירו בילאן, כריסטופר אואנס וכריסטופר וורן. סמית' פתח עם שלשה ובהתקפה הבאה אליהו הוסיף סל מריבאונד התקפה והנדריקס הטביע כדי להקפיץ את מכבי ל-0:7 מהיר. אליהו שם עוד שתיים כדי לקבוע 5:13 והקרואטים הזעיקו פסק זמן ראשון. אוחיון חטף, לנגפורד רץ לעוד שתיים, אבל הקרואטים הגיבו בשלשה שנייה במשחק. סמית' הגיב בשלשה, אבל וורן לא ויתר וקבר עוד אחת, כדי לשמור את צדביטה בתמונה. עוד אחת של לנגפורד מחוץ לקשת קבעו יתרון שיא, 11:23. עד סיום הרבע, מכבי המשיכה לדרוס וסיימה עשר דקות שהזכירו את הרבע הראשון המופלא מגמר היורוליג מול בולוניה, ב-11:27.

רבע 2:

הרבע הבא נפתח באותה צורה, עם סל יפה של סופו, שגם סחט עבירה. דרייפר החליט שנמאס לו וקלע שלשה, שעצרה ריצת 0:11 לצהובים. הצהובים נתקעו בפתיחת הרבע הבא וקלעו שתי דקות בלבד בחמש דקות. למזלם, צדביטה הייתה מבולבלת בעצמה והנדריקס שוב הטביע כדי לשמור על יתרון 15, 16:31. לנגפורד עלה ל-11 אישיות עם סל קשה. וורן קלע שלשה, אבל אוחיון נכנס למשחק ושמר את הפער יציב. בשניות הסיום של הרבע אוחיון החטיא שלשה וסיים רבע חלש, שנגמר ב-12:12. במחצית, 23:39 לצהובים והקרואטים על 1 מ-18 מדהים לשתי נקודות. לנגפורד עם 13 נקודות, מוביל את מכבי.

רבע 3:

הנדריקס פתח את המחצית עם שני סלים קלים ואוחיון הוסיף לייאפ כדי לקבוע 20 הפרש. פניני קבר שלשה ושיחרר חיוך גדול, וורן צימק בשלשה שלישית שלו במשחק. וורן המשיך לשמור על הקרואטים בחיים ושלשה נוספת שלו קבעה 15 הפרש, חמש דקות לסיום הרבע, 37:52. וורן המשיך לצבור נקודות, אבל שלשה של בלו הרגיע מעט את יושבי ההיכל והחזירה לפלוס 19. וורן כבר אמרנו ברבע הזה? הגארד פשוט היה בטירוף ושתי שלשות נוספות שלו העלו אותו ל-6 מ-6 מחוץ לקשת וצימקו ל-13 בלבד, 47:60. שתיים של לנגפורד בסיום הרבע החזירו ל-17.

רבע 4:

לנגפורד חטף, הנדריקס סיים מתחת לטבעת ואואנס הגיב בשלשה, לפני שסמית' החזיר אחת משלו. לנגפורד והנדריקס המשיכו לספק נקודות בזה אחר זה והקרואטים שוב נשברו, כשהפער קופץ ל-21. בלו קלע חמש מהירות וצדביטה ליקטה כמה נקודות משלה, אבל שתי הקבוצות בעיקר המשיכו להעביר את הזמן עד לסיום. וקוסיץ' קלע את השלשה ה-11 של צדביטה ובזדאריץ' את ה-12, מה ששוב הוריד את ההפרש, 66:80, פחות מארבע דקות לסיום. הקרואטים רצו ל-0:10, לפני שפפאלוקאס גמר את הסיפור בשני סלים חשובים. בלו שם שלשה מהפינה והחזיר לפלוס 16, לפני שהוא ירד לספסל לקול תשואות הקהל. הקרואטים הגיעו ל-30 נקודות ברבע, אבל שם זה נגמר, 77:87 לצהובים בסיום ותואר הליגה האדריאטית!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סטטיסטיקות

קלעו למכבי: לנגפורד 21, הנדריקס 16 (8 מ-10 לשתיים, 7 ריב'), בלו 13 (3 מ-3 לשלוש), סמית' 9 (3 מ-4 לשלוש), אליהו 8, פניני 6, אוחיון 6 (7 אסיסטים), שחורציאניטיס 4, פפאלוקאס 4, בורשטיין וג'יימס שיחקו ולא קלעו.

קלעו לצדביטה: וורן 24 (6 מ-8 לשלוש), וקוסיץ' 14, אואנס 13, בזדאריץ' 8, דרייפר 8 (6 אס'), פטרוביץ' 6, בגריץ' 2, בילאן 2 (9 ריב'), פרינץ', קאר ואופצ'ק שיחקו ולא קלעו.

גם טל בורשטיין לא ממש נהנה מהעונה האדריאטית

כדורסל בוואלה! ספורט

שחקני מכבי תל אביב מניפים את גביע האדריאטית עם טל בורשטיין. ברני ארדוב
אחרי העונה הארוכה הזו, מגיע להם לשמוח. מכבי תל אביב מניפה את גביע האדריאטית/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully