וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "רוצה להמשיך, יש עניינים בלתי פתורים"

26.4.2012 / 21:24

מאמן מכבי תל אביב הבהיר כי טרם חתם על חוזה והתייחס לביקורות מההנהלה: "אני בא לעבוד כרגיל, גאה בשנים שלי כאן"

יומיים לפני משחקה בחצי גמר הפיינל פור של הליגה האדריאטית שייערך בהיכל יד אליהו, בו תארח מכבי תל אביב את בודוצ'נוסט ותנסה להעפיל לגמר המפעל, קיימו הצהובים הערב (חמישי) אימון ודיוויד בלאט שוחח עם אנשי התקשורת, בין היתר על המחלוקות בין המאמן לבין גורמים בהנהלה.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שכח מהביקורות, מוכן לאתגר באדריאטית. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

"אני כרגע לא חתמתי על החוזה במכבי וזה היה נכון גם לפני המקרה", אמר בלאט. "יש עניינים שעוד לא נפתרו ונראה לאן זה יוביל. גם אחרי הדברים שנאמרו, אני בא לעבוד כמו שאני עובד פה כבר שבע שנים ואני חושב ששבע השנים הללו היו מהיפות ביותר שמכבי ידעו. אני גאה להיות חלק מזה עם כולם. הכוונה היא להמשיך כאן, אבל נראה לאיפה ולאן הדברים יתפתחו. מה שחשוב זה העכשיו ואני מוכן לקרב. אני קורא עיתונות הרבה פחות ממה שאתם חושבים, הכי חשוב זה להיות בן אדם. כרגע כל מה שחשוב לי זה החודש הקרוב, מה יהיה הלאה זה כבר משהו אחר. זה יכול להיפתר עכשיו או אפילו בעוד חודש".

על דבריו של דייויד פדרמן ב'ישראל היום', הגיב בלאט: "את דייויד פדרמן אני אוהב ומכבד. הוא תרם רבות בלשון המעטה למכבי, הוא גם תורם היום בכל המובנים והוא גם הבעלים של הקבוצה שבה אני מאמן. הוא גם איש יקר והוא גם חבר. קרה מה שקרה, לא היה נעים, אבל אנחנו ממשיכים הלאה עם הראש קדימה לקראת המשימות הבאות שהן מאוד חשובות לנו. אנחנו רוצים להופיע ולתפקד כמכבי אחת, וזו הכוונה".

באשר למשחק מול בודוצ'נוסט ביום שבת, אמר בלאט: "זה גם פיינל פור שלפנינו וזה גם משהו שהוא שונה, כי זה מעמד בליגה חדשה. זה חשוב עבור כולנו, אנחנו רוצים כמובן לנצח ולעשות עוד היסטוריה. זו באמת הזדמנות להוסיף עוד נדבך בהיסטוריה שלנו. להערכתי אנחנו חזרנו מהסדרה מול פאו בצורה מצוינת ואפילו ניצחנו את כל חמשת משחקי הליגה שהיו לנו בסיבוב השלישי. ברובם שיחקנו טוב מאוד, עמדנו גם במשימה של לנצח משחקים וגם בלא לרדת באינטנסיביות, ואני מקווה שזה ישרת אותנו טוב עכשיו כי כל המחשבה היתה לשמור על הרמה הגבוהה לקראת הפיינל פור של האדריאטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully