וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מ.כ הבקעה 76:88

מכבי תל אביב לא הרשימה, אבל ניצחה 76:88 את מ.כ הבקעה, חמישה ימים לפני המשחק הקובע מול פנאתינייקוס ביוון

יומיים לאחר שהפסידה את משחק מספר 4 מול פנאתינייקוס וחמישה ימים לפני המשחק החמישי והקובע ביוון, ערכה הערב (שבת) מכבי תל אביב חימום כלים אחרון, כשגברה על מ.כ הבקעה 76:88 במשחק דחוי בליגת העל. הצהובים לא בדיוק הרשימו, אבל גם יכולת בינונית הספיקה מול החבורה של אבי אשכנזי, שהתקשתה מאוד מול האלופה הישראלית. דייויד בלאט קיבל הערב עוד משחק מוצלח של ליאור אליהו, אבל גם ראה את בלו ממשיך את התקופה הנוראית שלו מחוץ לקשת, בהחלט סימן רע לקראת ההתמודדות האחרונה מול אלופת אירופה.

הבקעה, שקיוותה לנצל את העובדה שראשם של הצהובים נמצא במקום אחר לחלוטין הצליחה להישאר קרוב במהלך חלקים נרחבים של המשחק בזכות יכולת טובה של פול דילייני ודיון דאוול ואף הגיעה עד פיגור 6 בלבד בדקות הסיום, אבל האלופה הישראלית התעוררה בזמן, סמית' לקח על עצמו את האחריות, והבקעה נאלצה להרים ידיים ונראה שסיכוייה לסיים בין שמונה הראשונות ולהגיע לפלייאוף הולכים ומתמעטים. מכבי לעומת זאת רושמת ניצחון, אבל ברור לכולם כי היכולת שלה חייבת להשתפר עד יום חמישי, אחרת העונה האירופית שלה תגיע לסיומה.

מהלך המשחק

הצהובים לא התקשו להשיג את הבריחה שלהם כבר ברבע הראשון, כשליאור אליהו עושה ככל העולה על רוחו בהתקפה, שחורציאניטיס העניש את הגבוהים של הבקעה, וכניסה טובה של בורשטיין לעניינים הטיסה את המארחים ל-9:22. הבקעה הקפיצה את הקהל המקומי עם האלי אופ מרהיב של דילייני לדאוול, ורצה ל-0:9 כשהיא יורדת בפיגור מינימלי, של 25:22 בסיום הרבע הראשון. בלאט זעם על שחקניו שחזרו ממוקדים יותר לרבע השני וחזרו להוביל ב-13, אך דאוול המשיך להפציץ ושמר את המארחים קרוב. דווקא אז קיבל אשכנזי עבירה טכנית, והצהובים ניצלו זאת כדי לברוח עם יכולת טובה של אליהו ושלשה של פניני כדי לרדת אל המחצית ביתרון 41:53.

מכבי המשיכה במומנטום וכבר עלתה ליתרון 17, אבל הבקעה המשיכה להישאר קרוב. גילנווטר מצא סוף סוף את הטבעת, דילייני המשיך לסיים מתפרצות והוריד ל-61:51. בלאט לקח פסק זמן וטסה משם ל-0:7 עם שלשות של לנגפורד, אך המארחים שוב חזרו למינוס 12 בלבד בסיום הרבע השלישי. אוחיון הפציץ שלשה בפתיחת הרבע האחרון ואליהו העלה את מכבי ליתרון 61:76. דילייני שוב העניש, כהן הפגיז שלשה ועבירה טכנית להנדריקס סייעה למארחים להוריד את הפיגור ל-6 בלבד, 4 וחצי דקות לסיום. סמית' לקח את האחריות בצד ההתקפי של הצהובים ומצא נקודות, הבקעה חיפשה את הישועה מחוץ לקשת אך לא מצאה אותה, ולנגפורד העלה את האורחים ל-13.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ליאור אליהו 18 (8 מ-9 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, קית' לנגפורד 16 (5 מ-10 מהשדה), יוגב אוחיון 12, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, דווין סמית' 11 (0 מ-3 לשלוש), סופוקליס שחורציאניטיס 9 ו-6 ריבאונדים, טל בורשטיין 7 ו-5 אסיסטים, דייויד בלו (0 מ-4 לשלוש) וריצ'רד הנדריקס 6 נקודות כל אחד, גיא פניני 3.

קלעו למ.כ הבקעה: פול דילייני 22 (7 מ-9 ל-2) ו-6 אסיסטים, דיון דאוול 18 (5 מ-13 מהשדה), פרנק רובינסון 11 ו-9 ריבאונדים, טאוי גילנווטר 8, שמוליק ברנר 6, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, יחזקאל סקוורר 4, ניר כהן 3, גור פורת ואיתי גרינבוים 2 נקודות כל אחד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully