וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "יש אכזבה. החלום נראה רחוק וקשה יותר"

30.3.2012 / 9:10

גם אחד מבעלי מכבי תל אביב לא הסתיר את התסכול: "נקווה שזה לא נגמר". הנדריקס: "המשחק החמישי יהיה קרב ענקים"

תחושת החמצה שררה אמש (חמישי) אצל אנשי מכבי תל אביב, לאחר ההפסד הביתי הכואב 78:69 לפנאתינייקוס, במשחק שיכול היה להעלות את הקבוצה לפיינל פור של היורוליג. פניהם של אנשי ההנהלה ושחקנים לאחר המשחק הסגירו את אכזבתם הרבה, כאשר דקות ארוכות הסתגרו השחקנים והצוות המקצועי בחדר ההלבשה ודייויד בלו אף הזיל דמעה. המאמן דיוויד בלאט אמנם ציין כי הוא גאה בשחקנים שישבו בראשים מורכנים, אך גם העיר להם על "כמות האסיסטים המועטה, ועל הנעת הכדור".

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב לא הסתיר את תחושותיו בשיחה עם וואלה! ספורט. "ברור שיש אכזבה רבה כי היה חלום, ועכשיו זה נראה הרבה יותר רחוק והרבה יותר קשה", הודה פדרמן. "אבל בספורט הכל יכול לקרות. זה לא נגמר עד שזה לא נגמר".

הבעלים הוסיף: "היה לקהל משחק טוב, משחק שהיה בו הרבה מתח. פנאתינייקוס שיחקו במשחק הזה הרבה יותר טוב. זה יכול לקרות. שתי קבוצות טובות היו במשחק, להערכתי הם שיחקו עם כל הקאדר שלהם. נראה כיצד זה יתפתח , יש עוד משחק בשבוע הבא".

משחק מכריע באתונה. לא יהיה קל.

"ביום נתון הכל יכול לקרות. אפשר להפסיד בעשרים הפרש או שלושים הפרש, ואפשר גם לנצח באותו ערב. צריך לחכות ולראות".

מה אתה לוקח מהסדרה עד כה? את הנחישות והרצון של השחקנים?

"אני חושב שהם עשו מעל ומעבר, בסך הכל הם מאוד רצו והפגינו המון נחישות, כמו גם רעב. יש עוד משחק, יהיה מעניין. נקווה שזה עוד זה לא נגמר".

ריצ'רד הנדריקס: "חייבים לשחק בקלפים שלנו עד המוות"

גם ריצ'רד הנדריקס לא הסתיר את אכזבתו ואמר לוואלה! ספורט: "זו תוצאה מאוד מאכזבת עבורינו. רצינו להשיג את הניצחון ולסגור את הסדרה בבית, אבל העובדה היא שנצטרך עכשיו לנסוע לאתונה. ננסה לנסות להשיג ניצחון במשחק החמישי שם, נקווה שנצליח לעשות את זה. פנאתינייקוס היא קבוצה טובה, יש להם הרבה ניסיון, אבל גם לנו יש ניסיון, היינו בארנה שלהם שם והשגנו שם ניצחון במשחק השני. נחזור להתאמן, נערוך כמה שינויים ואני מקווה שניקח את המשחק החמישי".

הנדריקס התייחס לטעויות במשחק אמש: "ככל שמשחקים יותר משחקים לומדים יותר אחד את השני. יש כמה דברים שהיינו רוצים לתקן, כמו שיהיו לנו יותר אסיסטים, שתהיה יותר הנעת כדור, להשאיר את ההגנה שלהם על הבהונות, דברים שלא עשינו במשחק הזה. אני מקווה שנערוך את ההתאמות ונתקן את זה לקראת המשחק הבא. אחרי הרבה משחקים קשה להפתיע אחד את השני, אז פשוט נמשיך לעבוד קשה. זה הולך להיות קרב ענק, כך הייתה כל הסדרה בינינו. לא הייתי מצפה גם למשהו אחר. זה בטח קשה לשחק שם מול הקהל שלהם, אבל זה מה שקורה. אתה חייב לשחק בקלפים שיש לך עד המוות, וזו הסיטואציה שיש לנו".

יוגב אוחיון הוסיף: "כמובן שזה מאכזב, זה מאכזב מאוד, אבל צריך להרים את הראש. זו סדרה וידענו שהיא לא תהיה קלה, ושחמישה משחקים זה מצב לא רגיל, אבל אנחנו רוצים להגיע לשם ולעשות את המיטב", אמר אוחיון לוואלה! ספורט. "אני חושב שהם הגיעו למשחק הזה בצורה יוצאת מהכלל ומגיע להם כל הכבוד. מבחינתנו לא עלינו כפי שציפינו ולא תפקדנו כמו במשחק הקודם. נצפה בווידאו, נעבור על הטעויות וניסע לשם במטרה לשוב עם הניצחון. הם עשו כמה שינויים שמאוד הקשו עלינו, הגיעו מאוד מוכנים. עכשיו הלחץ עלינו, אנחנו צריכים לבוא לשם ולנצח. אין ספק שזה מגרש מאוד ביתי, קבוצה מאוד ביתית אבל כבר ניצחנו שם והוכחנו שזה אפשרי.

"כמובן שאף אחד במכבי לא זלזל בפנאתינייקוס - אני לא יודע איך אפשר לזלזל באלופת אירופה ובמשחקים כאלו. הגענו במלוא המוכנות והמוטיבציה ובאמת נתנו הכל על המגרש, באנו במטרה אחת - לסיים את זה הערב. זה לא קרה, ננסה לעשות זאת במשחק החמישי". על כך שמיעט לשחק ברבע האחרון העדיף אוחיון לענות בעמימות: "זה היה שיקול של מאמן וצריך לכבד את זה. אין לי בעיה לעודד את הקבוצה מהספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully