וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "כל המדינה מאחורינו, אנחנו מוכנים לקרב"

26.3.2012 / 19:00

מאמן מכבי ת"א דרוך לקראת משחק 3 מול פאו (ג', 21:00, ע' 10): "סדרה מורכבת, שאראס מהווינרים הגדולים בהיסטוריה"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

24 שעות נותרו עד המשחק השלישי בסדרה בין מכבי תל אביב ופנאתינייקוס, ובדומה לצמד המשחקים הראשונים ביוון, גם זה שייערך מחר (שלישי, 21:00, ערוץ 10 ו-5 HD) מבטיח להיות מרתק במיוחד, ובעל השלכות גדולות על המשך הסדרה. ערב המשחק השלישי עומדות אלופת אירופה וסגניתה מתל אביב על שוויון 1:1, כשהניצחון הענק של דיוויד בלאט ושחקניו באתונה ביום חמישי שעבר סייע להם לגנוב את יתרון הביתיות. ניצחון מחר ולאחר מכן אחד נוסף במשחק הרביעי בסדרה, ביום חמישי, ישלח את הצהובים לפיינל פור באיסטנבול עוד לפני סוף השבוע. במצב של 2:2, תשוב הסדרה למשחק חמישי ומכריע באתונה.

בלאט: "הם משחקים לא פחות טוב בחוץ מאשר בבית"

"מחר וביום חמישי יש משחקים מאוד מעניינים, מאוד תחרותיים ומאוד קשים מול קבוצה מצויינת, כשרונית, עמוקה, מנוסה ורצינית עם יומרות כמו שלנו", פתח דייויד בלאט את דבריו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "החדשות הטובות הן שאנחנו בבית עם האוהדים והמדינה מאחורינו וגם שאנחנו בריאים ומוכנים לקרב. שום דבר לא יכול לבוא בקלות ואנחנו יודעים את זה היטב. נצטרך להיות במיטבנו כדי להתגבר על קבוצה שהיא בהחלט מהטובות שאני מכיר".

"אני לא יודע כמה הפתענו אותם במשחק השני, כמו שביצענו דברים מסויימים הרבה יותר טוב מהמשחק הראשון, עם התשוקה והמאמץ שראוי לרמות האלה", הוסיף בלאט. "אין ספק שפנאתינייקוס יכולה להוציא מהמיגרה שלה הרבה מאוד דברים, אפילו דברים שלא ראינו. אי אפשר להסתכל על משחק אחד. זה לא המשחק הקובע עד שזה לא המשחק הקובע. אנחנו בעמדה טובה יותר משהיינו לפני תחילת הסדרה, אבל אני לא יודע אם אנחנו הפייבוריטים. אנחנו לא יכולים להרגיש רגועים או עם עודף ביטחון. אנחנו יודעים היטב מול מי אנחנו משחקים ומכירים מצויין את הכדורסל של הקבוצה הזו, שמנצחת בחוץ לא פחות משהיא מנצחת בבית. זה יהיה משחק קשה".

על חזרתו של שאראס להיכל אמר בלאט: "אני לא יכול לתאר לעצמי איך זה ישפיע עליו, חוץ מלהגיד עליו שהוא אחד הווינרים הגדולים בהיסטוריה של הכדורסל. היה לי את העונג לעבוד איתו, והוא אחד המיוחדים מכל האספקטים שיש. הוא יכול להתרגש וגם לתפקד כי זה שאראס, הוא כבר היה בכל המקומות ובכל המעמדים. אבל אנחנו לא יכולים להתרכז רק בשחקן אחד, יש להם 12 שחקנים מהדרג הראשון באירופה".

גיא פניני: "פנאתינייקוס צריכים להרגיש פה בדיוק את מה שהרגשנו שם, אז אם אתם קוראים לזה בית משוגעים אז שיהיה פה בית משוגעים וטירוף כמו שתמיד יש כאן, לזה אני לא דואג. כמובן שאני מקווה שנראה את מכבי של המשחק השני ולא של המשחק הראשון, עבדנו, תיקנו את מה שהיה במשחק הראשון אפילו תיקנו דברים מהמשחק השני. שאראס בטוח יתרגש, אבל הוא גם מספיק מנוסה. הוא שחקן מצוין, אבל לפאו יש כל כך הרבה שחקנים שצריך לעצור ואנחנו צריכים לעצור אותם כקבוצה ולא את שאראס כשחקן".

דווין סמית': "אני חושב שהעובדה ששיחקנו מצוין במשחק השני אולי עוזרת לנו קצת מבחינה מנטאלית אבל בשורה התחתונה זה יהיה משחק חדש וקשה, שתי הקבוצות רוצות לנצח ולהתקדם בשלב הזה. אני מאמין שיהיה פה מחר קרב קשה מאוד. אני כבר מחכה למשחק הזה כי אם נעבור אותו זה יהיה דבר נפלא עבורנו. המפתח לניצחון מחר הוא ההגנה והשליטה שלנו בריבאונד".

שאראס: "תמיד שנאתי לשחק מול אנשים שאני אוהב"

בצד השני, מרבית העיניים מופנות אל עבר שרונאס יאסיקביצ'יוס, כמובן, שזכה בעבר עם מכבי תל אביב בגביעי אירופה ואהוב מאוד על ידי האוהדים הישראלים. מחר הוא ישוב לראשונה לשחק בהיכל נוקיה, והוא בהחלט נשמע נרגש: "זה נחמד להיות שוב על הפרקט בנוקיה, מה שחשוב לי כרגע הוא לנסות לשמור על הרגשות שלי ולהתרכז אך ורק במשחק, זה קצת חבל לי שאני לא יכול לחזור לפה לסתם עוד משחק יורוליג ולהינות עם חברים, סתם לצפות במכבי משחקים אבל זה לא הסיפור כרגע, עכשיו אנחנו מתעסקים בכדורסל וככה צריך להסתכל על זה. אני רוצה להיות טוב גם מחר, אבל תמיד שנאתי לשחק מול אנשים שאני אוהב ומול קבוצה שאני אוהב, בעיקר אם יש לי כל כך הרבה זיכורנות טובים".

מאמן פנאתינייקוס ז'ליקו אוברדוביץ' הוסיף: "קודם כל אני שמח להיות כאן בפעם הראשונה מאז 2007, האולם פה זה אולם טוב עם קהל טוב ואני מצפה ליהנות כאן. הקהל פה יודע מצוין את חשיבות המשחק, מה שצריך לתת לנו יותר מוטיבציה לשחק טוב מחר. לא הופתעתי מהמשחק של מכבי במשחק השני, אני מכיר אותם טוב והיה לי ברור שהם יחזרו לעצמם במשחק השני".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully