וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "יש להם כישרון וניסיון, אנחנו בחיסרון מולם"

מאמן מכבי ת"א מודאג מפאו. אוברדוביץ': "הכי חשוב לשכוח מהמשחק הראשון". הצהובים מעוניינים בבאטיסט (21:00, ע' 10)

קובי אליהו

יותר מסביר להניח שמרבית שחקני ואנשי מכבי תל אביב התקשו להירדם אתמול לאחר המשחק הכואב מול פנאתינייקוס, במסגרת ההצלבה של היורוליג שנערך אתמול (שלישי). הצהובים הובסו 93:73 על ידי אלופת אירופה, במשחק שהיה יכול להיגמר רע בהרבה עבור שחקניו של דייויד בלאט, שעתה ינסו להתאושש ולאסוף את עצמם במטרה להדהים את הירוקים ולהשיג ניצחון מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 10) על אדמת יוון. הפסד, והם ימצאו את עצמם בבור לא פשוט לפני החזרה לארץ. כרגע לפחות, נראה שמכבי תצטרך לחולל שינוי מהפכני ב-24 השעות הקרובות בכדי לחזור לארץ עם מאזן של 1:1, ובהחלט לא נראה לפי פניהם של הצהובים אתמול שזה אפשרי.

בתוך כך, מוקדם יותר פורסם כי מכבי תל אביב שוקלת לשחרר את סופוקליס שחורציאניטיס והערב נודע כי הצהובים כבר מתחילים לעבוד. הצהובים בוחנים אפשרות לצרף את סנטר פנאתינייקוס מייק באטיסט, כשהמצב הכלכלי הרעוע של הירוקים ויוון באופן כללי יכול להפוך את האפשרות לרצינית. באטיסט הוא אחד הפורוורדים המשמעותיים באירופה בשנים האחרונות, והעונה הוא מעמיד במדי אלופת אירופה ממוצעים של 10 נקודות ו-4.8 בממוצע למשחק ביורוליג.

קית' לנגפורד שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
אולי מדיטציה תעזור. קית' לנגפורד/קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המפגש השני מול פנאתינייקוס, כאשר במרכזו הצוות המקצועי דרש מהשחקנים: "להגיע אינטנסיביים ונחושים מהדקה הראשונה, ולהיות מרוכזים". בלאט אף דרש מהשחקנים שיפור בנושא הריבאונד. "לא צריך להיות מדען טילים כדי לדעת שיהיה קשה לחזור מפיגור 0:2 בסדרה", אמר הערב המאמן, "אבל זה לא אומר שגם אם תהיה תוצאה אחרת הסדרה נגמרה".

האימון נערך באולם קטן הנמצא כחמש דקות מהמלון בו שוהה מכבי תל אביב. "באנו לכאן ולא לאואקה כדי שלא נצטרך לנסוע שעות בכדי להתאמן", הוסיף בלאט. "חשבתי שנכון יהיה לא להגיע למקום שהיינו בו אתמול, כדי לשמור על ראש נקי ומרוכז. בבוקר עשינו אימון של תיקונים ועבדנו על טעויות, וכאלו היו הרבה האמת. ניסינו להגיע לכמה מסקנות שיכולות לעזור לנו מחר. האמת שהרבה מאוד דברים שראינו לא קשורים אך ורק בטקטיקה וניתן לתקן אותם, אני מתכוון לדברים כמו ריכוז ויכולת. אני מצפה מהקבוצה שלנו, ובמיוחד במעמד הזה של הפיינל 8, להיות יותר טובים ויותר חדים".

בלאט המשיך: "כולם מדברים על סיינה - אולימפיקוס , אבל אנחנו לא הפסדנו 50 הפרש. אנחנו התחלנו את הסדרה עם קאחה לבוראל בהפסד בעונה שעברה, ובסוף ניצחנו ולקחנו את הסדרה עם 1:3. אז הכל יכול לקרות בכדורסל. זה פנטסטי ולא נורמלי מה שהיה לנו אתמול, זה היה קצת מכעיס ומכאיב על איך ששיחקנו. זה לא היה צריך להיות ככה.

"אני מקווה שהשחקנים ייקחו יותר ריבאונדים ויאבדו פחות, אחרת לא נוכל לנצח את הסדרה. זה שני דברים שבלי להיות על היד על הדופק מול פנא לא נוכל להתגבר עליהם. יש להם כישרון וניסיון ואנחנו קצת בחיסרון מולם, אבל בדברים אחרים שאנחנו כן עושים ושעשינו לכל אורך השנה בהרבה מאוד משחקים, אפשר להביא ניצחון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בצד של אלופת אירופה עסקו היום בעיקר בהורדת השחקנים והתקשורת אל הקרקע, לקראת המשחק השני. הירוקים יודעים היטב שעם כל הכבוד להופעה המדהימה שלהם אתמול, המשחק הבא יהיה חדש לגמרי, ולא מן הנמנע שהצהובים יצליחו למצוא את הקצב שלהם, ויחזרו לסדרה. "מכבי היא קבוצה נהדרת", אמר מאמן פנאתינייקוס, ז'ליקו אוברדוביץ'. "יש להם אופי והם יודעים איך לשחק כדורסל. זה רק הגיוני שהם ינסו להגיב".

המאמן המשיך ואמר: "יש לנו את הניסיון וננסה למנוע זאת מהם. הדבר הכי חשוב הוא לשכוח מהמשחק הראשון. כל משחק הוא משהו אחר, והמפתח הוא להישאר מרוכזים במשך 40 דקות. אנחנו רוצים להשיג את הניצחון השני הזה שיביא אותנו צעד אחד קרוב יותר אל הפיינל פור. כמובן, אנחנו רוצים שהאוהדים שלנו יתמכו בנו, אבל אנחנו גם רוצים שהאוהדים של מכבי יהנו ממשחק טוב".

פורוורד פנאתינייקוס, קוסטס צארצאריס המשיך את הקו של מאמנו ואמר: "אנחנו יודעים שמכבי היא קבוצה טובה, והם ישחקו עם הרבה נחישות אחרי ההפסד שהם ספגו ביום שלישי. זה אומר שזה יהיה משחק שונה. זה יהיה קשה עבורנו, כי נצטרך לשים לב לכל פרט. נצטרך להוציא את המיטב מעצמנו, ולשכוח את התוצאה של המשחק הראשון. אנחנו לא יכולים ללכת שולל מהדרך שבה עלינו ל-0:1. אנחנו חייבים להזכיר שוב ושוב לעצמנו שזה יהיה משחק קשה מאוד, וחשוב מאוד".

מכבי תל אביב נגד פנאתינייקוס: סיקור מיוחד

במכבי תל אביב עדיין מלקקים את הפצעים

קית' לנגפורד: "אמרתי לאשתי: לא יכול לשחק יותר כדורסל"

ז'ליקו אובראדוביץ': כך נולדה אגדה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully