וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי פסקוואל: "אנחנו מגיעים מוכנים לכל מה שיקרה"

מאמן ברצלונה אופטימי לפני הצלבת היורוליג מול קאזאן: "ננסה לרוץ". פשוטין: "הם קבוצה חזקה" (ג', 20:00, ספ' 5)

שלב הבתים כבר מאחורינו, גם הטופ 16 ומחר (שלישי) ייצא לדרך רבע הגמר ביורוליג, כשפרט לסדרה בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב, ייפגשו גם ברצלונה וקאזאן. כזכור, שלב ההצלבה נערך בשיטה של הטוב מחמישה משחקים, כשאת השניים הראשונים תארח בארסה בשלישי וחמישי, את המשחק השלישי ייארחו הרוסים בשלישי הבא וגם את הרביעי בחמישי במידת הצורך. אם יהיה צורך במשחק חמישי ומכריע, הוא ייערך בקטאלוניה. המפגשים הנוספים בין צסק"א מוסקבה לבילבאו וסיינה לאולימפיאקוס ייפתחו רק ברביעי.

ברצלונה - קאזאן (ג', 20:00)

אלופת ספרד פוגשת את מחזיקת היורוקאפ, לה זו הופעה ראשונה ביורוליג אי פעם. ברצלונה מחזיקה יחד עם צסק"א מוסקבה במאזן הכי טוב במפעל השנה עם 1:15 ונראית ללא ספק כאחת הפייבוריטיות הברורות לזכות ביורוליג השנה לאחר ההדחה המאכזבת מול פנאתינייקוס ברבע הגמר אשתקד. שתי הקבוצות נפגשו כבר פעמיים השנה בשלב הבתים, כשבארסה מנצחת בקלות בשני המקרים, 65:93 בחוץ ו-50:63 בבית. יחד עם זאת ועל אף העובדה שקאזאן הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים במפעל, מדובר בשתי קבוצות ההגנה הכי טובות עד כה ביורוליג השנה. בגזרת הפציעות, אין לשתי הקבוצות בעיות, כשצ'אק אידסון חזר בברצלונה במשחק הליגה האחרון ויהיה כשיר.

"אני חושב שקאזאן היא קבוצה שמשחקת טוב מאוד, גם בקצב מהיר וגם בקצב איטי", אמר מאמן ברצלונה צ'אבי פסקוואל לקראת ההתמודדות, "זה נכון שננסה לרוץ ושאנחנו אוהבים לרוץ כדי לצבור יתרון מוקדם, אבל אני בטוח שהם ינסו לנטרל אותנו. אנחנו נגיע מוכנים לכל מה שיקרה". מאמן קאזאן יבגני פשוטין אמר: "שיחקנו כבר נגד ברצלונה ואנחנו מכירים את היריבה. מדובר בקבוצה חזקה עם סגל של כוכבים. יש להם הרבה שחקנים מנוסים, כמו חואן קרלוס נבארו, ארזם לורבק, קוסטה פרוביץ', מרסליניו הוארטס וצ'אק אידסון וגם הספסל שלהם עמוק. נצטרך להגביל את משחק המגרש הפתוח שלהם ולהתמקד בעבודה ההגנתית".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully